عمومی | دانشگاه معارف اسلامی

گزارش دیدار با مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله سبحانی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه معارف اسلامی، حجت‌الاسلام دکتر رستمی ریاست نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و حجت‌الاسلام دکتر شاکری ریاست دانشگاه معارف اسلامی با مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت‌الله سبحانی حفظه‌الله دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار که در روز پنجشنبه ۲۶ آبان و در موسسه امام صادق علیه‌السلام برگزار گردید، حجت‌الاسلام دکتر رستمی ضمن معرفی مجموعه نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاهها و دانشگاه معارف اسلامی و اهداف و چشم‌اندازهای این دو مجموعه، صحبت‌هایی درخصوص تغییر سبک زندگی نسل جوان حاضر به جهت تاثیرپذیری بالا از فضای مجازی در چند سال اخیر بیان کرد.

دکتر رستمی با اشاره به برخی مشکلات به وجود آمده در محیط‌های دانشگاهی، از اندیشمندان و بزرگان دینی، توجه ویژه به این نسل جوان که دارای فطرت‌هایی پاک و اثرپذیر می‌باشند و همچنین ارائه راهکارهایی جهت حل این مشکلات را خواستار شد.

حضرت آیت‌الله سبحانی در آغاز بیانات خود، به رابطه تنگاتنگ جوانان با فضای مجازی اشاره کردند و فرمودند: همانگونه که جوانان در اوایل انقلاب به لطف خدا و با درایت بزرگان دینی در مسیر حق قرار گرفتند، این نوید روزی را می‌دهد که نسل حاضر نیز با برنامه و عملکرد صحیح به صراط مستقیم بازخواهند گشت.

مرجع عالیقدر جهان تشیع با مهم خواندن مسئله شناخت دشمن در این موارد، مطالعه موردی درخصوص محیط‌هایی که کمتر درگیر این بحران بوده‌اند را راهی در جهت یافتن راه‌حل این معظلات، و حضور بیشتر در این محیط‌ها را نتیجه‌بخش خواندند.

ایشان در پایان بیانات خود شرایط کنونی را امتحانی بزرگ برای تمام ارکان جامعه و فرصتی برای توجه یه ضعف‌های کشور عنوان کردند و ابراز امیدواری کردند که کشور از این ابتلا سربلند بیرون خواهد آمد و نتیجه آن قوی‌تر شدن حرکت انقلاب خواهد بود.