عمومی | دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

آغاز ثبت‌نام مرحله دانشگاهی بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت

دکتر شموسی از آغاز ثبت نام مرحله دانشگاهی بیست و هفتمین جشنواره قرآنی دانشگاهیان وزارت بهداشت در این دانشگاه خبر داد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با بیان اینکه در این دوره اساتید، دانشجویان و کارکنان می‌توانند ثبت نام نمایند اظهار کرد: بیست و هفتمین جشنواره قرآن وعترت وزارت بهداشت امسال شامل ۶ بخش و ۵۳ رشته در بخش های آوایی، معارف اسلامی، پژوهشی، فن‌آوری، ادبی و هنری می باشد.

وی افزود: علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره مراجعه و یا با شماره ۴۴۰۱۸۴۱۷ کانون قرآن و عترت دانشگاه تماس حاصل نمایند.

این مقام مسئول با اشاره به آخرین مهلت ثبت نام تا پایان آذر ماه سال جاری اظهار داشت: آزمون های بخش دانشگاهی جشنواره در بخش معارفی و آوایی به ترتیب در هفته اول و هفته دوم دی ماه برگزار می گردد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار خاطرنشان کرد: امید است با اهتمام هر چه بیشتر در حوزه فعالیت های دینی و قرآنی، گام های اساسی در راه اعتلای بیشتر فهم قرآنی در سطح جامعه و دانشگاه ها برداشته شود.

متقاضیان شرکت در این رویداد قرآنی می توانند با مراجعه به مرکز قرآن و عترت (علیهم السلام) وزارت بهداشت نسبت به ثبت نام در بخش های مختلف جشنواره اقدام و یا با کارشناس قرآن و عترت دانشگاه خانم اصغرپور به شماره ۰۵۱۴۴۰۱۸۴۱۷ تماس حاصل فرمایند.