عمومی | موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر

به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی مراسمی در محل کتابخانه مرکزی موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال وبذر:

به مناسبت بزرگداشت هفته کتاب و روز کتاب خوانی جهت گسترش فرهنگ کتابخوانی و لزوم ایجاد میل و انگیزه برای بالا بردن فرهنگ مطالعه، کتابخانه موسسه بعنوان یکی از ارکان فرهنگی و متولی ارتقاء این امر، یک نشست دوستانه و صمیمانه ای با حضور جناب آقای دکتر اسماعیل زاده معاونت محترم پژوهشی موسسه، حجه الاسلام و المسلمین میرزایی مسئول دفتر حوزه نماینده ولی فقیه، آقای مهندس شاهسون مدیر محترم امور اداری، آقای دکتر امینی مسئول محترم خدمات فنی و جمعی از همکاران در روز سه شنبه ۲۴ آبان ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در محل سالن کتابخانه تشکیل شد.

سرکار خانم موسوی بعنوان مسئول کتابخانه ضمن خوش آمدگویی و تشکر از حضور و همراهی مدعوین  با تفعل به اشعار خواجه حافظ شیرازی  و خواندن غزلی از حافظ برنامه را شروع کردند. همچنین ایشان در ادامه گفتند: بی شک گسترش کتابخوانی به عنوان ضرورتی اجتناب ناپذیر، تنها زمانی به فرهنگ عمومی تبدیل می شود که جامعه آن را نیازی پایان ناپذیر و وسیله ای برای رشد و پویایی شخصیت خود بداند و مطالعه در کنار سایر کارهای روزانه، در زندگی مردم وارد بشود و این طور نباشد که کتاب فقط به افراد خاصی از جامعه اختصاص داشته باشد، بلکه همگان تکامل و پیشرفت و دانش و آگاهی را در انس با کتاب بدانند.

در ادامه آقای دکتر اسماعیل زاده ضمن تشکر و تبریک آرزوی ارتقا دانش و آگاهی و فرهنگ کتابخوانی را داشتند و حمایت موسسه را برای ایجاد شرایط مطلوب مطالعه اعلام نمودند.

در این جمع همکاران بهترین کتابهای خوانده شده خود طی یکسال گذشته را با نام و خلاصه کتاب معرفی و در دفتر یادبود نوشته و امضاء کردند. سپس طی قرعه کشی از بین مراجعه کنندگان به کتابخانه دریک سال گذشته و مدعوین حاضر به دو نفر هدیه ای به رسم یادبود اهدا گردید.