عمومی | دانشگاه نیشابور

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه نیشابور در خصوص شهادت دانشجویان بسیجی

بسم الله الرحمن الرحیم


مِنَ المُومِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مومنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

سوره مبارکه الاحزاب آیه ۲۳


شهادت هنر مردان خداست و بندگان مخلص و الهی، همیشه و در همه حال در آرزوی شهادت اند و خوشا به حال کسانی که در راه جهاد و مقابله با ظلم و فساد آشکار ، عاشقانه به دیدار معبود خود شتافتند.
پرواز سبکبالانی دیگر از پیروان مخلص مکتب روح الله (ره) و از قافله ی اصحاب آخر الزمانی سیدالشهدا (ع) ثابت کرد که صحرای بلا به وسعت همه تاریخ است.
شهادت مظلومانه سبکبالان جان بر کف حسین زینال زاده و دانیال رضا زاده از دانشجویان برجسته بسیجی توسط عوامل مزدور در مشهد مقدس، و حمله تروریستی خصمانه در شهرهای ایذه و اصفهان که آن نیز منجر به شهادت مردم غمدیده خوزستان و اصفهان شد، موجبات تاثر، تاسف و انگیزه‌ای مضاعف برای مردم انقلابی و پاسداران نظام جمهوری اسلامی در این مقطع حساس از تاریخ ۴۳ ساله انقلاب اسلامی است.
بسیج دانشجویی دانشگاه نیشابور، ضمن محکوم نمودن هرگونه تحرک ضد اسلامی و ایرانی، درخواست برخورد قاطع با عوامل ناامنی و شرارت را داشته و این مصیبت را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله(عج) و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی)، خانواده معزز این دو شهید والامقام و دانشجویان بسیجی تسلیت و تعزیت عرض نموده و برایشان از خداوند متعال صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم.

حوزه بسیج شهید برونسی دانشگاه نیشابور