کنفراس ها | سیویلیکا

انتشار مقالات هفتمین همایش ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم تربیتی و روانشناسی ایران

لیست و عناوین مقالات نمایه شده از هفتمین همایش ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم تربیتی و روانشناسی ایران به صورت زیر می باشد:

۱. تاثیر مهارت های شناختی و فراشناختی بر یادگیری
۲. اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (اکت) بر طرحواره های ناسازگار و تمایزیافتگی خود در دختران مجرد شاغل بالای ۳۰ سال
۳. ارزیابی آموزه های استرس زای محیط کرونایی پرستاران شاغل در بیمارستان افضلی پور کرمان در سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹
۴. نقش و جایگاه سبک های دلبستگی در بین دانش آموزان دچار اختلالات رفتاری
۵. فراتحلیل تاثیر مداخلات آموزشی و روانشناختی بر نارساخوانی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص
۶. بررسی تقویت روان خوانی فارسی پایه اول در بین دانش آموزان سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹
۷. اثربخش درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کیفیت زندگی زنان دارای کودکان بیش-فعال
۸. پیشبینی دلبستگی شغلی کارکنان بر اساس معنویت در محیط کار
۹. آسیب شناسی وضعیت آموزش مجازی در دوره کرونا
۱۰. واکاوی و تحلیل پیامدهای رهبری زهرآگین در سازمانها
۱۱. بررسی اثربخشی آموزشهای مهارت های حل مساله بر خودگردانی تحصیلی دانش آموزان
۱۲. بررسی تاثیر اعتیاد به اینترنت بر احساس تنهایی دانش آموزان متوسطه دوم ناحیه ۲ ارومیه
۱۳. تاثیر ارتباط فرهنگ سازمانی نظام های آموزش بر عملکرد توسعه منابع انسانی
۱۴. بررسی اهمیت آموزش تفکر انتقادی از دیدگاه صاحبنظران
۱۵. نقش مکانیزم های دفاعی و خودشناسی انسجامی در پیش بینی کیفیت روابط بین فردی
۱۶. پیش بینی اضطراب امتحان بر اساس ذهن آگاهی، ارزش تکلیف و اهمال کاری دانش آموزان دختر مقطع دور دوم متوسطه شهر خوی در سال تحصیلی ۱۳۹۹؛۱۳۹۸
۱۷. شناسایی مولفه های تربیت سیاسی در برنامه درسی دوره ابتدایی
۱۸. نقش جو عاطفی خانواده در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
۱۹. تحلیل و بررسی نیازهای آموزشی، چالش ها و پیامدهای سوادآموزی
۲۰. مقایسه ناگویی هیجانی و سرسختی روانشناختی در مادران کودکان مبتلا به اختلال یادگیری و مادران کودکان عادی
۲۱. نقش بازی درمانی در کنترل اقدام به خودکشی کودکان
۲۲. اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش استرس بیماران مبتلا به ویروس کرونا
۲۳. عوامل کلیدی در کاربرست فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و یادگیری در دوره کرونا
۲۴. تبیین عوامل موثر بر خود کار آمدی معلمان
۲۵. مروری تاریخی بر نظریه های سازمان و بررسی ویژگیهای آن ها
۲۶. رابطه بین رهبری موثق و جو اخلاقی در بین معلمان رسمی مقطع ابتدایی شهرارومیه
۲۷. شناخت و ارتباط فرهنگ سازمانی و رضایت شغلی
۲۸. تاثیرات کمالگرایی والدین بر کمالگرایی نوجوانان: یک بررسی سبب شناسانه
۲۹. مقایسه ی مولفه های تربیتی فلسفه ی نو عملگرایی ریچارد رورتی با اندیشه های تربیتی امام علی (ع) در نهج البلاغه
۳۰. فلسفه تعلیم و تربیت در دیدگاه اندیشمندان اسلامی
۳۱. بررسی اثربخشی طرحواره درمانی بر تعارضات زناشویی زنان متاهل
۳۲. مقایسه ی امید به زندگی، شادکامی، تاب آوری پرستاران بخش مراقبت ویژه با بخش عادی در دوران کرونا پرستاران بخش ویژه با بخش عادی در دوران کرونا کووید-۱۹
۳۳. نقش بانوی فرهنگ یار ترافیک در کاهش تصادفات
۳۴. بررسی تبعات اجتماعی و روانشناختی شیوع ویروس کرونا در جامعه
۳۵. مدل ساختاری روابط بین کیفیت زندگی با رضایت زندگی زناشویی به واسطه بهزیستی معنوی و تاب آوری در بین زوجین شهر مشهد
۳۶. استنتاج الگویی برای دموکراسی در کلاس بر اساس اندیشه های کارل پوپر با تاکید بر کتاب جامعه باز و دشمنانش
۳۷. رابطه بین شیوه های فرزندپروری با میزان استفاده از شبکه های اجتماعی و وقوع رفتارهای پرخطر در دانش آموزان
۳۸. مقایسه پردازش حسی و نقص توجه در بین دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ودانش آموزان عادی.
۳۹. پیش بینی رضایت جنسی بر اساس کیفیت مراقبت گری در افراد متاهل
۴۰. نقش هنر درمانی در سلامت ذهن و روح در دانش آموزان ابتدایی
۴۱. بررسی مقایسه ای خود ادراکی، سبک های دلبستگی و انگیزش پیشرفت در دانش آموزان دختردبیرستان های عادی و استعدادهای درخشان شهرستان خوی
۴۲. بررسی میزان انعکاس مفاهیم جهانی شدن در کتابهای درسی علوم اجتماعی دوره متوسطه
۴۳. بررسی میزان توجه به شاخص های تربیت خلاق در دانش آموزان دوره ابتدایی مدارس غیرانتفاعی ناحیه ۱ و۳ تبریز
۴۴. بررسی اختلال یادگیری نوشتاری در کودکان
۴۵. توسعه ی رویدادپذیری فضا با استفاده از ادراک چندحسی (نمونه موردی: باغ کتاب تهران)
۴۶. نظریه های شناختی و آموزش و پرورش
۴۷. مقایسه تاثیر یادگیری مبتنی بر الگوی مدیریت آموزش و آموزش سنتی بر تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کردستان
۴۸. اثربخشی روایت درمانی بر خلاقیت هیجانی و تصویر بدنی معلولین جسمی حرکتی -شهرستان چادگان
۴۹. تاثیرتعداد سطور پاسخ در سوال تشریحی بر رفتار پاسخ دهی دانشجویان روانشناسی
۵۰. بررسی توزیع مکانی سلامت روان در شهر ایلا م
۵۱. تعریف روانشناسی وشخصیت وبررسی از دیدبرخی رویکردهای روانشناسی
۵۲. بررسی اثربخشی کاربست درمان مثبت نگری بر رضایت زناشویی و ناگویی هیجانی زنان مراجعه کننده به مراکز مشاوره روانشناختی شهر مسجد سلیمان
۵۳. اثربخشی بازی درمانی شناختی رفتاری بر پرخاشگری و زودرنجی کودکان پیش دبستانی شهر لردگان
۵۴. اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر رضایت از زندگی مادران کودکان با اختلال کاستی توجه- بیش فعالی
۵۵. تاثیر روش آموزش مبتنی بر الگوی طراحی یادگیری زایشی بر اشتیاق تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان مقطع دوم متوسطه شهرستان کوار
۵۶. رابطه اخلاق حرفه ای و رشد حرفه ای با مسئولیت پذیری اجتماعی در بین مدیران مدارسابتدایی ناحیه یک شیراز
۵۷. بررسی ارتباط درگیری تحصیلی وانگیزش پیشرفت تحصیلی باواسطه گری نوع آموزش(مجازی-حضوری)
۵۸. رابطه ی تاب آوری و سرزندگی تحصیلی با موفقیت تحصیلی در دانش آموزان شهر اسلام آباد غرب
۵۹. تاثیر آموزش مهارت های تفکر خلاق و نقاد بر رشد مهارت های اجتماعی دانش آموزان (مطالعه موردی دانش آموزان شهرستان اسلام آباد غرب)
۶۰. بررسی نشاط زنان و مردان شاغل در استانداری شهر یزد
۶۱. بررسی ارتباط هوش عاطفی و رهبری فضیلت گرا با فرسودگی شغلی در معلمان مدارس استثنایی (مطالعهی موردی معلمان مدارس استثنایی شهر تهران)
۶۲. روش سقراطی مقدمه ای بر روشهای نوین تدریس
۶۳. بررسی رابطه نگرش به تربیت انتقادی و ادراک خودآگاهی در بین دانشجو معلمان و دبیران زبان انگلیسی
۶۴. راهنمایی شغلی در مدارس و مراکز آموزشی براساس مبانی فرهنگ اسلامی-ایرا ن
۶۵. تحلیل مقایسه ای میزان رضایت شغلی معلمان با توجه به متغیرهای جنسیت، مدرک تحصیلی، سابقه خدمت و دوره تحصیلی
۶۶. تاثیر نقش معلم بر پیشرفت دانش آموزان با استفاده از تکنولوژی
۶۷. بررسی شاخصهای برابری جنسیتی و نقش آن در بهبود کیفیت آموزش دانشگاهی
۶۸. تبیین اقتصادی رفتارهای باروری خانواده ها براساس نرخ مشارکت زنان در بازار کار
۶۹. بررسی نگرش معلمان نسبت به کاربرد فناوری های آموزشی در شهرستان حمیدیه
۷۰. تحلیل مفاهیم اخلاقی در قران کریم و میزان کاربرد آن در آموزش مجازی
۷۱. مروری بر عوامل و موانع موثر بر ارتباط دانشگاه با صنعت
۷۲. مدل یابی تدریس اثربخش برای اساتید دانشگاه تبریز براساس CFA
۷۳. شناسایی چالشهای بهره وری منابع انسانی در بخش نظامی، مطالعه موردی قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا
۷۴. بررسی روانشناسی عمومی در موضوعات مختلف از قبیل روانشناسی یادگیری، روانشناسی شخصیت و روانشناسی رشد
۷۵. رابطه بین اضطراب حالت صفت و عملکرد حافظه کاری
۷۶. پیش بینی مشکلات غذا خوردن بر اساس اضطراب، افسردگی و استرس در دانشجویان دانشگاه ارومیه
۷۷. بررسی نقش معلم در تغییر برنامه درسی بر اساس دیدگاه آیزنر
۷۸. مروری بر تمایز بالینی اختلال دو قطبی از اختلال شخصیت مرزی
۷۹. همبودی اختلالات خلقی و اضطرابی : یک مطالعه مروری نظام مند
۸۰. نقش آموزش فلسفه بر رشد مهارت های بنیادی کودکان
۸۱. فرایند ارزشیابی برنامه درسی در آموزش مجازی
۸۲. اثربخشی درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در دانش آموزان با اضطراب امتحان
۸۳. بررسی آموزش معکوس در کشور فنلاندو ایران
۸۴. اثربخشی خود دلگرم سازی بر تاب آوری و هراس اجتماعی دانش آموزان
۸۵. نقش تعدیل گرصفات شخصیتی و انعطاف پذیری کنشی در رابطه بین استرس ادراک شده و واکنش های فیزیولوژیک درافراد کم توان حرکتی
۸۶. سرمایه گذاری در آموزش و پرورش
۸۷. بررسی رابطه بین سلامت روان و تاب آوری با اضطراب بیماری کرونا در دانشجویان
۸۸. اثر بخشی رفتاردرمانی دیالکتیک بر مشکلات خواب و بازشناختی هیجانی کودکان ۸ - ۱۲ سالمبتلا به اختلال بی نظمی خلق اخلالگربا اختلالات اضطرابی همراه
۸۹. بررسی رابطه کارکردهای تحولی خانواده دوران کودکی با طلاق عاطفی معلمین با میانجی گری طرحواره های ناسازگار اولیه
۹۰. بررسی تاثیر آموزش مهارت های اجتماعی بر اجتماعی شدن دانش آموزان
۹۱. بررسی تاثیر اضطراب کویید (۱۹) بر یادگیری و افسردگی در دانش آموزان شهرستان رشت
۹۲. بررسی رابطه ی بین انگیزش و اهمال کاری تحصیلی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز
۹۳. بررسی رابطهی بین سبکهای تفکر با راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه فردوسی مشهد
۹۴. بررسی رابطه حمایت اجتماعی با خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی
۹۵. یادگیری پژوهش محور ( IBL) ریاضی در کلاس درس مجازی در دوران کرونا
۹۶. بررسی مضامین و معانی نقاشیهای دانش آموزان پایه ی ششم ابتدایی شهر سقز
۹۷. نقش سیستم های اطلاعاتی در ایجاد مزیت رقابتی سازمانها (آموزش عالی)
۹۸. پیش بینی سالمت روان بر اساس جهت گیری زندگی و جهت گیری دینی زنان تحت پوشش بهزیستی شهرستان دماوند
۹۹. بررسی مداخله های روانشناختی موثر در مه مغزی: علائم شناختی سندروم خستگی مزمن
۱۰۰. مقایسه رضایت زناشویی و کیفیت زندگی در زوجین با همسر دارای کار شیفتی و کار ثابت
۱۰۱. بررسی میزان فعال بودن محتوا کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی براساس روش ویلیام
۱۰۲. نقش آموزشهای خودمراقبتی در پیشگیری از رفتارهای پرخطر دانش آموزان پایه ششم ابتدایی
۱۰۳. بررسی عوامل مختلف اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی( ADHD )کودکان
۱۰۴. بررسی میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی و عوامل موثر بر آن در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان فارس
۱۰۵. بررسی نقش معلمان و تاثیر ان بر تعلیم و تربیت اجتماعی دانش آموزان
۱۰۶. تقویت فرایند یاددهی و یادگیری مفهوم تقسیم کسرها درکلاس های چند پایه (پنجم و ششم) با بهره گیری از روش های نوین آموزشی
۱۰۷. بررسی راه ها و شیوه های مقابله با مشکلات در بوستان و گلستان سعدی براساس شیوه های مساله مدار
۱۰۸. واکنشها و پیامدهای روانشناختی ناباروری در زوجهای نابارور: مطالعه مروری
۱۰۹. تربیت عقلانی براساس سیره امام رضا(ع)
۱۱۰. پیش بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس ادراک عدالت کلاسی و توانایی های شناختی
۱۱۱. کارکردهای تربیتی امید و نقش آن در سلامت روان با نگاه قرآن کریم
۱۱۲. روان شناسی انسان با رویکرد اسلامی
۱۱۳. بررسی رابطه یادگیری سازمانی و توسعه استعدادهای نیروی انسانی در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر
۱۱۴. تاثیر آموزش بر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان شهرداری شهر قائم شهر
۱۱۵. تغییر پارادایم در رویکردهای آموزش و تربیت زیر سایه تحولات تاریخی و فلسفی
۱۱۶. الگوهای رفتاری مدیران بر اساس نیمرخ شخصیتی دیسکDISC
۱۱۷. ادب پیامبران در برابر مخالفان از دیدگاه قرآن
۱۱۸. نقش علم آموزی زنان در تمدن اسلامی با محوریت سیره علمی بانو امین باز نمای فرهنگ فاطمی
۱۱۹. بررسی موانع آموزش الکترونیک در آموزش و پرورش و ارائه راهکار برای بهبود آن
۱۲۰. واکاوی مولفه توان سازگاری در هوش هیجانی با نشانگر توانایی حل مسئله در گلستان سعدی
۱۲۱. ساخت و اعتباریابی پرسشنامه طلاق جنسی در میان زوجین متقاضی طلاق شهر شیراز
۱۲۲. بررسی اثر بخشی درمان نوروفیدبک بر اختلالات اضطرابی
۱۲۳. بررسی چالش ها و مزیت های آموزش الکترونیک
۱۲۴. روایت پژوهی اهمیت افزایش اعتماد به نفس در دانش آموزان و نقش خانواده در پرورش آن
۱۲۵. بررسی نگرش معلمان در مورد نیاز به خدمات مشاوران در دوره ابتدایی
۱۲۶. بررسی اثربخشی معنویت درمانی بر تحمل پریشانی و خودکار آمدی زنان بیمار سرطانی
۱۲۷. چگونه توانستم کم رویی دانش اموزانم رفع کنم؟
۱۲۸. چگونه توانستم اضطراب در دانش اموزان را کاهش دهم؟
۱۲۹. چگونه توانستم استرس دانش آموزانم را کاهش دهم ؟
۱۳۰. بررسی اثربخشی آموزش تمرینات ذهن آگاهی به صورت آنلاین بر بهزیستی تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه
۱۳۱. بررسی نقش خودکارآمدی مقابله در بهزیستی روانشناختی نوجوانان در خانواده های طلاق
۱۳۲. سیمای تربیت متربیان (ترسیم مدل، الگو و چهارچوب تربیتی) در مکتب پراگماتیسم
۱۳۳. عاشورا و روان شناسی مثبت
۱۳۴. آسیب شناسی علل اجتماعی روند افزایشی کودکان کار در شهرستان بیرجند
۱۳۵. پیشبینی اشتیاق تحصیلی براساس رابطه معلم- دانش آموز در دوران کرونا
۱۳۶. چگونه توانستم اختلالات یادگیری ریاضی دانش آموز کلاس دوم ابتدایی مدرسه دکتر علی میراب زاده شهرستان اردکان را کاهش دهم؟
۱۳۷. مقدمه ای بر فلسفه تعلیم و تربیت
۱۳۸. تاثیر فشارهای خارجی (ایالات متحده) برفروپاشی دولت پهلوی
۱۳۹. اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش عواطف منفی افراد مبتلا به دیابت نوع۲
۱۴۰. تحلیل محتوای کتاب هدیه های آسمان پایه سوم ابتدایی بر اساس شاخص خوانایی فرای
۱۴۱. بررسی سطح خوانایی کتاب تفکر و پژوهش ششم ابتدایی با روش گانینگ
۱۴۲. توجه به مدار تعلیم وتربیت،با اهتمام به فرهنگ و روانشناسی تربیتی
۱۴۳. رابطه خوش بینی و هوش هیجانی با شکوفایی دانشجویان
۱۴۴. تحلیل محتوای کتابهای درسی دوره دوم ابتدایی برحسب میزان توجه به مولفه های سرمایه فرهنگی در سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۴۰۱
۱۴۵. تحلیل محتوای کتابهای درسی هدیه های آسمانی دوره دوم ابتدایی برحسب میزان توجه به مولفه های سرمایه فرهنگی در سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۴۰۱
۱۴۶. استخراج مبانی فلسفی رویکرد رجیو امیلیا در حوزه آموزش پیش از دبستان
۱۴۷. اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر عزت نفس دختران نوجوان دارای نشانه های اضطراب اجتماعی
۱۴۸. بررسی جایگاه تعلیم و تربیت دینی در مدارس با تاکید بر نقش معلم
۱۴۹. آسیب شناسی نقش مدرسه و معلم در بروز خلاقیت در دانش آموزان
۱۵۰. بررسی مقایسه ای هدف، در نظریات روانشناختی و تدوین مفهوم «انسان هدفمند»
۱۵۱. اثر بخشی آموزش گروهی معنا درمانی بر نا امیدی دانش آموزان متوسطه اول شهر رشت
۱۵۲. رابطه بین مولفه های هوش هیجانی با استراتژیهای مدیریت تعارض مدیران مدارس شهر رشت
۱۵۳. عوامل بروز خیانت کارگزاران نظام اسلامی از منظر کتاب و سنت ؛ با تاکید بر آموزه های نهج البلاغه
۱۵۴. اثربخشی درمان شناختی - تحلیلی بر اجتناب تجربه ای و افکارمنفی تکرار شونده بیماران مبتلا به اختلال وسواس فکری - عملی
۱۵۵. نقش اضطراب مدرسه و راهبرد های منفی تنظیم شناختی هیجان در پیش بینی مشغولیت تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه منطقه ۸ تهران
۱۵۶. تاثیر فناوری آموزشی در بهبود فرآیند یاددهی - یادگیری بررسی
۱۵۷. بررسی نقش خانواده در پیشگیری از بروز رفتارهای پرخطر در نوجوانان
۱۵۸. موانع وچالش های توسعه حرفه ای معلمان و ارائه راهکارهایی برای رفع آن
۱۵۹. نقش درس پژوهی بر تفکر انتقادی و توسعه حرفه ای معلم
۱۶۰. اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سلامت روان بیماران سرطانی
۱۶۱. نقش سبک های مقابله ای درکاهش اضطراب از بیماری کووید ۱۹ در بیماران دیابتی
۱۶۲. نقش معنویت در سبک های مقابله ای در افراد دیابتی شهر یزد
۱۶۳. تاثیر نظارت بالینی در توسعه حرفه ای معلمان
۱۶۴. اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سلامت روان دانشجویان افسرده
۱۶۵. بحران هویت در جوانان و نوجوانان (علل و راهکارها)
۱۶۶. ارائه مدل مفهومی برای توسعه حرفه ای مدیران
۱۶۷. تاثیر شفافیت سازمانی بر مدیریت ترومای سازمانی (مورد مطالعه : ادارات آموزش و پرورش غرب استان مازندران)
۱۶۸. پیش بینی اضطراب کرونا بر اساس کیفیت زندگی و عملکرد خانوادهها در طی همه گیری بیماری کرونا
۱۶۹. پیش بینی پیشرفت تحصیلی : خودکارآمدی تحصیلی و اضطراب امتحان در بین دانش آموزان
۱۷۰. بررسی ارتباط اخلاق حرفه ای با تعهد شغلی و عملکرد حرفه ای معلمان تربیت بدنی مدارس ابتدایی
۱۷۱. بررسی مبانی تاب آور ی با تاکید بر تاب آوری تحصیلی
۱۷۲. پیش بینی عملکرد حافظه معنایی بر اساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان وباورهای غیر منطقی
۱۷۳. اثربخشی آموزش مهارت های زندگی با رویکرد اسلامی بر میزان رضایت زناشویی زوجین دچار تعارضات زناشویی
۱۷۴. اثربخشی آموزش های ذهن آگاهی مبتنی بر وب بر کاهش تعارضات زناشویی زوجین متقاضی طلاق شهر تبریز در دوران همه گیری بیماری کرونا
۱۷۵. رابطه بین شوخ طبعی و سلامت روان معلمان با انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در مقطع دبیرستان شهر تهران
۱۷۶. اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری بر درگیری تحصیلی دانش آموزان محروم از آموزش مجازی
۱۷۷. بررسی رابطه بین هویت معنوی و دوسوگرایی نگرش به جنس مخالف در دانشجویان دختر با نشانگان ضربه عشق
۱۷۸. پیش بینی حساسیت بین فردی براساس مولفه های ذهن آگاهی و میانجی گری پذیرش و عمل
۱۷۹. میانجی گری الگوهای ارتباطی در رابطه بین تعارض زناشویی پدران و مشکلات هیجانی - رفتاری دختران
۱۸۰. اولویت بندی عوامل موثر در طلاق سالمندان
۱۸۱. اهتمام نیازسنجی به پیشبرد اهداف تعلیم وتربیت بانگاهی به روانشناسی
۱۸۲. مقایسه تحلیل محتوای مولفه های تربیتی در کتب فارسی متوسطه دوم
۱۸۳. اولویت بندی عوامل موثر در چاقی در دانش آموزان دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان ومدیران
۱۸۴. سنتز پژوهی آسیب های محتوای کتاب های درسی دوره ابتدایی
۱۸۵. تاثیر اضطراب برافت تحصیلی دانش آموزان
۱۸۶. شناسایی و اولویت بندی روش های شاداب سازی مدارس با توجه به استاندارد های کالبدی طراحی فضاهای آموزشی از دیدگاه معلمان
۱۸۷. تحلیل پدیدارشناسانه ادراک و تجربه معلمان و مدیران مدارس ابتدایی در خصوصوضعیت طرح ویژه مدرسه
۱۸۸. جایگاه آینده پژوهی در آموزش عالی
۱۸۹. نقش حجاب در پیشگیری از آسیب های اجتماعی
۱۹۰. چگونه توانستم مشکل دانش آموزان پایه اول دبستاندر شناخت جهات اصلی را حل کنم؟
۱۹۱. بررسی طرحواره با تفکرات غیرمنطقی و آسیب های روانی در افراد
۱۹۲. پیش بینی استعداد خیانت زناشویی در مردان متاهل براساس تنظیم شناختی هیجان و نگرشمذهبی (مطالعه موردی شهرستان ارومیه )
۱۹۳. رابطه القای خلق مثبت با رضایت زناشویی و کیفیت زندگی در زوجین
۱۹۴. رابطه آینده نگری و خودتنظیمی با امیدواری در دانش آموزان دختر دوره متوسطه
۱۹۵. رابطه مثبت نگری و تاب آوری با فرسودگی شغلی در پرستاران بخش بیماران مبتلا به کرونا
۱۹۶. برنامه درسی دوره متوسطه
۱۹۷. بررسی انواع تفکر با تاکید بر تفکر سطح بالا در دانش آموزان
۱۹۸. پیش بینی سازگاری تحصیلی بر اساس نگرش به مدرسه و حمایت تحصیلی در بین دانش آموزان مقطع متوسطه دوم
۱۹۹. بررسی مطالعات مرتبط با هدف و معنای زندگی
۲۰۰. مقایسه رفتارهای خودآسیب زنی مستقیم و غیر مستقیم در دانشجویان دختر و پسر
۲۰۱. شخصیت و عوامل به وجود آورنده
۲۰۲. رابطه مهارت های ارتباطی معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان (مورد مطالعه : معلمان مقطع ابتدایی شهرستان چالوس)
۲۰۳. بررسی مقایسه ای کنش های اجرایی براساس سبک های یادگیری کلب
۲۰۴. ارزیابی و سنجش سطح خوانایی کتاب درسی مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی براساس شاخص خوانایی هارتلی با استفاده از روش آنتروپی شانون
۲۰۵. ارزیابی و سنجش سطح خوانایی کتاب درسی مطالعات اجتماعی سوم ابتدایی
۲۰۶. تاثیر اعتیاد والدین بر اعتماد به نفس نوجوانان
۲۰۷. مقایسه تعهد و رضایت زناشویی در زنان متاهل ، بر مبنای دوستی های قبل از ازدواج
۲۰۸. رابطه بین اضطراب بیماری کووید-۱۹ با اختلال وسواس و امید به زندگی در زنان تهران
۲۰۹. بررسی تاثیر نحوهی تعامل معلم با دانش آموزان ADHD و اثر آن بر کاهش علائم این اختلال (اقدام پژوهی )
۲۱۰. تاثیر آموزش ذهن آگاهی بر خودکارآمدی تحصیلی
۲۱۱. اثر بخشی آموزش ابراز وجود بر خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دبستانآزادگان (برنامه ویژه مدرسه)
۲۱۲. نقش سیستم های مغزی- رفتاری و وضوح هیجانی در پیش بینی وابستگی به فضای مجازیدر دانش آموزان شهر کرمان
۲۱۳. اثربخشی زوج درمانی هیجان محور بر انعطاف پذیری خانواده و تعهد زناشویی زوجینمتعارض شهر اصفهان
۲۱۴. اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر بهبود پرخاشگری، افسردگی و اضطراب دانش آموزان پسر مقطع متوسطه دوره اول شهر کرمان
۲۱۵. مطالعه علل سهل انگاری تحصیلی دانش آموزان و تاثیر فناوری نوین آموزشی بر آن
۲۱۶. رابطه ی مهارت های ارتباطی زوجین و خودکارآمدی با صمیمیت زناشویی زنانشاغل در آموزش و پرورش شهر کرمان
۲۱۷. رابطه سخت رویی و عزت نفس مادران خانه دار در سبک زندگی اسلامی ایرانی
۲۱۸. بررسی رابطه تاب آوری و کیفیت زندگی بر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران
۲۱۹. رابطه خودکارآمدی با اضطراب اجتماعی دانش آموزان ابتدایی دارای اختلال یادگیری و نقش واسطه ای عزت نفس
۲۲۰. آموزش فلسفی کودکان در نظام تعلیم و تربیت اسلامی
۲۲۱. بررسی چگونگی تاثیر اعتقاد به جبر یا اختیار در نگرش و رفتار فرق اسلامی
۲۲۲. رفتارهای خود آسیب رسان (چرایی، پیامدها و راهکارها)
۲۲۳. تاثیر تلفیق ورزش و ریاضی بر یادگیری دانش آموزان
۲۲۴. اثربخشی معنویت درمانی بر ادراک شایستگی رفتاری، اجتماعی، جسمی و تحصیلینوجوانان تک سرپرست شهر اصفهان
۲۲۵. نوجوانان، رسانه های اجتماعی و فناوری دیجیتالی : یک مطالعه مروری
۲۲۶. بررسی اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی برطرحواره درمانی بر رابطه مادر- کودک در مادران دارای کودک در سنین پیش از دبستان
۲۲۷. عوامل موثر بر انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی از سوی داوطلبان کنکور سراسری
۲۲۸. تاثیر ورزش بر بهبود استرس و اضطراب در دانش آموزان دوره ابتدایی
۲۲۹. طرح مداخلات قرآنی برای پیش، حین و پس از طلاقبا تاکید بر زمینه سازی برای زوج درمانی
۲۳۰. سیاستگذاری آموزشی در نظام آموزش و پرورش
۲۳۱. جایگاه حافظه دیداری در برنامه درسی املا در دوره ابتدایی
۲۳۲. بررسی تاثیر مهارتهای کوانتومی مدیریت و خود شکوفایی در توانمند سازی دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی نقده
۲۳۳. نقش ورزش صبحگاهی بر یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی
۲۳۴. تاثیر ورزش درمانی بر علائم اختلال بیش فعالی / کم توجهی دانش آموزان دوره ابتدایی
۲۳۵. بررسی تاثیر ورزش صبحگاهی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
۲۳۶. بررسی مروری جایگاه اخلاق حرفه ای در آموزش عالی
۲۳۷. پیش بینی کیفیت زندگی کاری بر اساس توانمندسازی روانشناختی و ویژگی های شخصیتیمعلمان آموزش و پرورش مرودشت
۲۳۸. رابطه فراموشی سازمانی با خلاقیت در کارکنان آموزش و پرورش شهرستان مرودشت
۲۳۹. تاثیر تربیت بدنی و ورزش بر روی شادابی و نشاط دانش آموزان
۲۴۰. بررسی ارتباط بین آوای سازمانی و رضایت شغلی با رفتار شهروندی سازمانی در بین کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان سلماس
۲۴۱. مقایسه کنترل عواطف در سازمان شخصیت نوروتیک و مرزی
۲۴۲. سایه حوزه نیازسنجی برتعلیم وتربیت واهمیت روانشناسی
۲۴۳. بررسی رابطه عوامل خانوادگی با انگیزش تحصیلی دانش آموزان
۲۴۴. بررسی رابطه سبک رهبری تحول آفرین با پاسخگویی سازمانی در بین مدیران مدارس دوره ابتدایی شهر سلماس
۲۴۵. بررسی تاثیر تمرینات ریتمیک در افزایش عملکرد حافظه دانش آموزان دوره ابتدایی
۲۴۶. اثر بخشی هنر درمانی بر خود پنداره و تنظیم هیجانی نوجوانان بی سر پرست در مراکز نگهداری نو جوانان بی سرپرست مراکز ارومیه
۲۴۷. تدوین برنامه راهبردی جهت شرکت های تولیدی مطالعه موردی شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران
۲۴۸. بررسی مسائل پیرامون حسابداری مدیریت
۲۴۹. واکنش های جهانی به جنگ اوکراین
۲۵۰. بررسی مدیریت از دیدگاه امام علی در نهج البلاغه
۲۵۱. مقایسه عملکرد دانش آموزان دارای نارسایی های ویژه یادگیری و عادی مقطع ابتدایی شهر تهرا ن
۲۵۲. بررسی ارتباط شیوه های تدریس معلمان در میزان یادگیری و رضایت مندی دانش آموزان دوره ابتدائی شهر سلماس در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰
۲۵۳. بررسی رابطه بین مهارت های ارتباطی معلمان با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی شهر سلماس
۲۵۴. مقایسه هم وابستگی و طرحواره های ناسازگار اولیه همسران مردان معتاد و همسران مردان عادی
۲۵۵. مزایا و معایب یادگیری الکترونیک در عصر کرونا و پسا کرونایی
۲۵۶. پیش بینی تعهد حرفه ای، از طریق حمایت اجتماعی ادراک شده در آموزشیاران نهضت سواد آموزی شهرستان سلماس
۲۵۷. بررسی رابطه مولفه های رهبری مدیران با تعهدسازمانی معلمان دوره ابتدائی شهر سلماس
۲۵۸. بررسی رابطه بین احساس خود ارزشمندی با مشارکت اجتماعی در سالمندان شهر شاهرود
۲۵۹. بررسی رابطه بین خودکارآمدی معلم و سبک مدیریت کلاس
۲۶۰. تاثیر یادگیری مشارکتی با گروههای پیشرفت بر خودکارآمدی و خودپنداره ی ریاضی دانش آموزان
۲۶۱. بررسی رابطه سلامت معنوی با تحمل پریشانی هیجانی مدیران مدارس ابتدایی شهرستان سراوان
۲۶۲. مقایسه ابعاد سلامت جسمانی ، روانی ، اجتماع ی و معنوی در دانش آموزان تیزهوش و عادی
۲۶۳. بررسی علائم و عوامل فیزیولوژیکی و نوروسایکولوژیکی شاخص در بیماران مبتلا به اختلال اسکیزوفرنی
۲۶۴. پیش بینی مشکلات رفتاری فرزندان بر اساس اضطراب مادران با نقش میانجی خودپنداره فرزندان
۲۶۵. بررسی رابطه برنامه درسی پنهان با تربیت دینی دانش آموزان دوره ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان تبریز
۲۶۶. نظریه زمینه ای یادگیری در کلاس درس به روش معکوس
۲۶۷. راهکارهای افزایش بازدهی مطالب درسی به دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی در فضای مجازی
۲۶۸. تاثیر آموزش زبان انگلیسی به وسیله موسیقی بریادگیری زبان آموزان دو زبانه شهرستانسلماس
۲۶۹. مروری بر تفکر انتقادی در دانش آموزان و ارائه راهکار
۲۷۰. بررسی و آموزش الگوهای یادگیری خودتنظیمی در دانش آموزان
۲۷۱. تاثیر استفاده از توانایی های دانش آموزان بر پیوند با مدرسه در اجرای طرح بوم
۲۷۲. آسیب شناسی روانی و چالش های فردی، خانوادگی و اجتماعی در دوران کرونا ویروس و ارائه راهکارهای لازم جهت پیشگیری و درمان
۲۷۳. بررسی نظرها و آرای خواجه نصیر طوسی درباره تعلیم وتربیت انسان ونظام ارزشی حاکمبر آن
۲۷۴. شناخت شاخه های روانشناسی و ابعاد اثرگذار آن بر زندگی
۲۷۵. پیش بینی کیفیت زندگی بر اساس ذهن آگاهی و خوددلسوزی در بین پرستاران
۲۷۶. رابطه اختلال استرس پس از ضربه بر افکار خودکشی در زنان بعد از مرگ خانواده
۲۷۷. بررسی رابطه جهت گیری مذهبی (بیرونی و درونی ) با امیدواری در بین معلمان دورهابتدایی
۲۷۸. بررسی تاثیر آموزش فلسفه به کودکان از طریق ارائهی کمیک استریپ (داستانهای مصور) با درونمایهی اخلاقی بر مهارت « همکاری در گروه» نوآموزان
۲۷۹. بررسی میزان تاثیر روانی معلم بر دانش آموزان در کلاس درس در فرآیند یاددهی یادگیری در دوره ابتدایی با استفاده از روش تحقیق کیفی
۲۸۰. نسبت بین اخلاق و سیاست از دیدگاه امیرالمونین (ع)
۲۸۱. بررسی نقش کنترل والدینی، احساس شایستگی اجتماعی و خودکارآمدی در پیش بینی سازگاری هیجانی دانش آموزان دوره دوم متوسطه رشته نظری شهرستان میانه در سالتحصیلی ۹۸-۹۷
۲۸۲. نفس از دیدگاه سهروردی
۲۸۳. چگونه توانستم با روش ضرب نواری مشکل ضرب یک عدد در دوعدد ، دو عدد در دو عدد دانش آموزم را حل کنم؟
۲۸۴. اثر بخشی آیات قرآن بر شادکامی و سخت رویی و سازگاری پرستاران مشغول به کار در بخشکرونا
۲۸۵. فناوری های نوین و تغییر روش تدریس در آینده
۲۸۶. بررسی رمز و راز مفاهیم معنایی متبلور در کالبد معماری بر روحیات افراد
۲۸۷. نقش فرهنگ مهدوی در تعلیم و تربیت نسل جدید
۲۸۸. تاثیر آموزش مدیریت رفتاری والدین و آموزش مهارتهای زندگی به کودکان به روش شناختی -رفتاری بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان پیش دبستان
۲۸۹. تاثیر روش تدریس مسئله محور بر پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان درپایه دوم ابتدایی
۲۹۰. بررسی تاثیر توسعه ی حرفه ای معلمان و تعهد کاری آنها در نو آوری سازمانی مقطع ابتدایی آموزش و پرورش(نمونه موردی: مدارس ناحیه چهار شهر تبریز)
۲۹۱. رابطه میان جهت گیری های برنامه درسی با سبک های تدریس ترجیحی دانشجو محوردانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان مشهد
۲۹۲. بررسی تاثیر عدم اطمینان بر منطق تصمیم گیری و پیامدهای کارآفرینانه آن در شرکت های تعاونی و دانش بنیان شهرستان لار
۲۹۳. توانمندسازی نیروی انسانی آموزش و پرورش
۲۹۴. تاملی بر انواع سبک های یادگیری فراگیران و نقش آن در فرآیند آموزش و تدریس
۲۹۵. سازماندهی برنامه درسی با رویکرد تلفیقی
۲۹۶. بررسی رابطه بین مهارت های ارتباطی معلمان با انگیزش و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره اول متوسطه شهر سلماس در سالتحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰
۲۹۷. تحلیل رابطه بین معنویت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی (مقاله مروری)
۲۹۸. بررسی ابعاد مختلف قناعت و اثرات آن در زندگی انسان در آیینه نهج البلاغه
۲۹۹. سلامت جنسی در مردان متاهل
۳۰۰. عوامل موثر بر سلامت جنسی همسران
۳۰۱. تاثیر استراتژی های توانمندسازی بر پیشگیری از آسیب های اجتماعی در دانش آموزان مدارس متوسطه شهر تهران از دیدگاه مدیران و معلمان
۳۰۲. پیش بینی تبلور وجودی براساس فرایند خانواده در دانشجویان دانشگاه پیام نور شیراز
۳۰۳. پیش بینی تبلور وجودی براساس درماندگی روانشناختی در دانشجویان دانشگاه پیام نور شیراز
۳۰۴. اثربخشی آموزش مهارتهای ذهن آگاهی بر جهت گیری هدف دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه شهرستان قوچان
۳۰۵. اثر بخشی آموزش راهبرد های فراشناختی برکاهش تعلل ورزی و اضطراب امتحان دانش آموزان پسردوره دوم متوسطه شهرستان قوچان
۳۰۶. رابطه شادکامی و امنیت روانی با سلامت اجتماعی دبیران و معلمان آموزش و پرورش
۳۰۷. تاثیر یکپارچگی حسی - حرکتی بر بهبود عملکرد دانش آموزان دارای اختلال یادگیری با مشکل نقص توجه / فزون کنشی
۳۰۸. تحلیل محتوای کتب هدیه آسمان، مطالعات اجتماعی ، فارسی ( خوانداری) و علوم پایه چهارم دبستان بر اساس مولفهی هوش معنوی
۳۰۹. تحلیل محتوای کتب فارسی خوانداری ابتدایی بر اساس مولفه های ایثار و شهادت
۳۱۰. روابط خارج از ازدواج راهی برای رفع محرومیت (زنان شهرستان رفسنجان)
۳۱۱. تجربه زیسته مادری در زنان شاغل و حمایت های خانوادگی
۳۱۲. تحلیل محتوای ارتباطی متن نوشتاری و اهداف درس هدیه های آسمان ی پایه سوم ابتدایی با تکیه بر اهداف کتاب راهنمای معلم
۳۱۳. بررسی ارتباط سبک تدریس معلمان با هوش اجتماعی و خودکارآمدی دانش آموزان مدارس دولتی مقطع ابتدائی شهر سلماس
۳۱۴. بررسی ارتباط سبک مدیریت کلاس معلمان با یادگیری خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهرستان سلماس در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰
۳۱۵. بحران کووید ۱۹، نقش آموزش مجازی در حوزه آموزش پزشکی و چالش های پیش رو
۳۱۶. رابطه ویژگی های شخصیتی با اعتیاد اینترنتی دانش آموزان پسر متوسطه ناحیه ۴ شیراز
۳۱۷. اثربخشی آموزش مولفه های یادگیری خودگردان بر هیجانات منفی تحصیلی و سطوح مختلف انگیزش در دانش آموزان پسر پایه یازدهم رشته علوم تجربی
۳۱۸. چالش های آموزش حضوری بعد از دوران آموزش مجازی برای دانش آموزان دوره ابتدایی
۳۱۹. پیش بینی کیفیت زندگی کاری براساس سلامت سازمانی و اخلاق حرفه ای در معلمان
۳۲۰. چگونه توانستم تاثیر آموزش های مجازی بر کیفیت آموزشی در دوران پسا کرونا شناسایی کنم ؟
۳۲۱. تبیین و ارایه راه حل انعطاف پذیر برای سامانه های یادگیری الکترونیکی و معرفی یک نرم افزار آموزشی برای دانش آموزان ابتدایی
۳۲۲. تبیین ضرورت نقش مدارس هوشمند در فرایند یاددهی - یادگیری
۳۲۳. بررسی ضرورت وچالش های فناوری های آموزشی از راه دور در دوران تعطیل مدارس و معرفی چند نرم افزارهایقابل استفاده درآموزش درسهای دوره ابتدایی
۳۲۴. راهکارهای تسهیل یادگیری از راه دور در خانه برای آموزش کودکان در دوران کرونا و معرفی چند کتاب الکترونیک و گویا
۳۲۵. بررسی رابطه امید به زندگی ، احساس دلبستگی و احساس تنهایی بعد از ابتلا به کرونا در دانشجویان مرکز علمی کاربردی خدمات بهزیستی شکوه مهر
۳۲۶. تحلیل نظریه آر. ویلبورن کلاوس در مورد کارآفرینی مدیریت آموزشی و سایر نظریه پردازان مرتبط با کارآفرینی
۳۲۷. تحلیل محتوای کتاب هدیه های آسمان پایهی ششم ابتدایی از منظر فعال و غیرفعال بودن براساس روش ویلیام رومی در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱
۳۲۸. طراحی واحد یادگیری برای درس »کارها آسان می شود۱« علوم پایه پنجم ابتدایی
۳۲۹. پیش بینی کیفیت زندگی کاری براساس رهبری معنوی و توانمند سازی در کارکنان اداره آموزش و پرورش
۳۳۰. بررسی رابطه بین مولفه های رهبری مبتنی بر ارزش واثربخشی کارتیمی درمدارس دوره ابتدایی شهرستان سلماس
۳۳۱. پیش بینی بلوغ عاطفی در نوجوانان براساس جوعاطفی خانواده و میزان عزت نفس
۳۳۲. تلفیق فناوری و برنامه ی درسی درایران
۳۳۳. پیش بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس تاب آوری تحصیلی و انگیزش تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه دوم
۳۳۴. پیش بینی موفقیت تحصیلی بر اساس باورهای خودکارآمدی در دانش آموزان شهر تهران
۳۳۵. مقایسه تاثیر روایت درمانی و درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش (ACT) بر خودکارآمدی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس (MS)
۳۳۶. بررسی اثربخشی آموزش سبک اسنادی خوش بینانه بر میزان اضطراب دانش آموزان پسر سال یازدهم و دوازدهم متوسطه اول شهرستان شوشدانیال
۳۳۷. بررسی تاثیر نوآوری سازمانی ادراک شده بر رفتار نوآورانه سطح فردی با نقش میانجی گری خود رهبری مدیران دانشگاه علوم پزشکی
۳۳۸. تاثیر اردوهای دانش آموزی بر تاب آوری تحصیلی در بین دانش آموزان دوره ابتدایی ( مطالعه موردی دانش آموزان دوره ابتدایی شهرستان نقده)
۳۳۹. مداخله در امور پزشکی و مسئولیت مدنی پزشک
۳۴۰. پیش بینی رفتار شهروندی سازمانی براساس فضیلت سازمانی و تعادل کار و زندگی در بین معلمان شهر چاراویماق
۳۴۱. اثربخشی درمان استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر راهبردهای مقابله با استرس زنان سرپرست خانواده شهر رشت
۳۴۲. نقش کیفیت خواب بر شادکامی دانشجویان
۳۴۳. بررسی ضرورت راهنمایی و مشاوره ی تحصیلی و شغلی در مقاطع مختلف تحصیلی
۳۴۴. نقش بازی در پرورش و رشد همه جانبهی کودکان پیش دبستانی
۳۴۵. نقش بازی و محبت در تعلیم و تربیت دینی و ترویج فرهنگ اسلامی در خانواده
۳۴۶. تعلیم و تربیت دینی و ترویج فرهنگ اسلامی در خانواده
۳۴۷. بررسی اهمیت آموزش پیش از دبستان برای آماده کردن دانش آموزان در مقطع ابتدایی
۳۴۸. بررسی تاثیر مستمر اولیا و مربیان در پیشرفت تحصیلی دانش اموزان
۳۴۹. بررسی تاثیر بی سوادی و وضعیت اقتصادی والدین در یادگیری دانش اموزان ابتدابی
۳۵۰. تاثیرات فضای آموزشی بر دانش اموزان مقطع ابتدایی
۳۵۱. نقش مشارکت در توسعه آموزش و پرورش کشور
۳۵۲. تاثیر دانش و نگرش جنسی بر بلوغ هیجانی
۳۵۳. تدوین و بررسی اثربخشی بسته آموزش تلفیقی توجه آموزی و دلبستگی بر کاهش بیگانگی مادر-کودک
۳۵۴. تدوین و بررسی اثربخشی بسته آموزش تلفیقی توجه آموزی و دلبستگی بر کاهش مشکلات با تصور کلی از خود
۳۵۵. تدوین و بررسی اثربخشی بسته آموزش تلفیقی توجه آموزی و دلبستگی بر کاهش کم توجهی -مشکل حافظه کودکان
۳۵۶. رابطه بین خودمتمایز سازی مادران با تعارض والد - فرزندی و تاثیرپذیری آن بر مسئولیت پذیری نوجوانان
۳۵۷. بررسی مولفه های موثر در سنجش موفقیت سیستم های یادگیری الکترونیکی و تعاملات موجود در آن
۳۵۸. رابطه جو آموزشی با دینداری و مسئولیت پذیری دانش آموزان دوره دوم مقطع متوسطه شهر مرودشت
۳۵۹. تاثیر نظرات سوفسطاییان بر زندگی مدرن
۳۶۰. کارورزی در دانشگاه فرهنگیان: فرصتها و آسیبها
۳۶۱. بررسی کتاب هدیه های اسمانی ششم ابتدایی بر اساس ده مولفه تربیت اسلامی
۳۶۲. اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد با مفهوم بندی طرحواره ای بر سازگاری زناشویی معلمان
۳۶۳. تاثیر برخورد معلم بر پیشرفت تحصیلی دانش آموز در مقطع ابتدایی
۳۶۴. ارائه مدل علی روابط تنظیم شناختی هیجان و پرسه زنی سایبری با نقش واسطه ای حمایت ادراک شده اجتماعی
۳۶۵. ارائه مدل علی روابط رهبری تحول آفرین سبز و نوآوری سبز با توجه به نقش واسطه ای سرمایه های روانشناختی
۳۶۶. رابطه بین برنامه ریزی استراتژیک با تیم پذیری و انعطاف پذیری کارکنان (مطالعه موردی:آموزش و پرورش شهرستان بابل)
۳۶۷. رابطه رهبری هوشمند با یادگیری الکترونیکی مدیران مدارس متوسطه بابل
۳۶۸. بررسی تاثیر آموزش حمایتی روشهای تدریس فعال )بدیعه پردازی، اکتشافی و تفکر استقرایی( بر هیجانات تدریس
۳۶۹. بررسی تاثیر آموزش حمایتی روشهای تدریس فعال )بدیعه پردازی، اکتشافی و تفکر استقرایی( بر شایستگی حرفه ای معلمان
۳۷۰. اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر رویکرد سیستم خانواده درونی (IFS) بر خودکارآمدی و عزت نفس جنسی نوجوانان دختر دارای اختلال هویت جنسی شهرستان خمینی شهر
۳۷۱. بررسی میزان مقبولیت آموزش مجازی از دیدگاه کارشناسان آموزشی سازمان مهارت محور(سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور)
۳۷۲. واکاوی چرایی و چگونگی تلفیق در طرح مدرسه خوانا
۳۷۳. تحلیل اهمیت و ضرورت آموزش سواد رسانه ای در دوره ابتدایی نظام آموزشی کشور
۳۷۴. ارائه مدل علی روابط اهداف پیشرفت اجتماعی در فضای مجازی و قلدری مجازی با توجه به نقش واسطه ای هراس اجتماعی
۳۷۵. طراحی آموزشی مبتنی بر فضای مجازی در مبحث سفر انرژی و اثر بخشی آن در علاقه مند کردن به درس دانش آموزان
۳۷۶. برسی تاثیرابعادفرهنگ سازمانی برپذیرش سامانه نام نویسی الکترونیکی(نمونه موردی : دانش آموازان مدارس ابتدایی شهرستان شادگان)
۳۷۷. منطق فازی برای بهبود ارزیابی عملکرد فراگیران در آموزش مهندسی آنلاین
۳۷۸. اعتبار سنجی مقیاس حمایت اجتماعی تحصیلی دانش آموزان
۳۷۹. بررسی تاثیر آموزش گروهی مبتنی بر رویکرد سیستم خانواده درون ۱)IFS(بر استرس و کمال گرایی مادران سخت گیر شهرستان مبارکه
۳۸۰. مقایسه بلوغ حرفه ای، شایستگی حرفه ای و اشتیاق شغلی در معلمان فارغ التحصیل از دانشگاه فرهنگیان و معلمان عادی
۳۸۱. بررسی رابطه آگاهی فراشناخت با میزان استفاده از فضای مجازی با نقش واسطه ای تربیت دینی در میان دانش آموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان نقده
۳۸۲. تاثیر یادگیری همیاری بر تکانشوری و امنیت روانی دانش آموزان
۳۸۳. دینداری و رفتار اقتصادی از دیدگاه اندیشمندان و امام خمینی(ره)
۳۸۴. معناشناسی قسم ها در سوره شمس
۳۸۵. بررسی علل و عوامل دین گریزی جوانان و راهکار های آن از منظر قرآن کریم و احادیث معصومین (ع)
۳۸۶. اهمیت اقتصاد مقاومتی وکشاورزی روستایی از منظر اسلام
۳۸۷. بررسی راهکارهای اجرایی برای افزایش نمرات درس عربی دانش آموزان(مطالعه موردی دانش آموزان دوره متوسطه اول مدرسه علی ابن موسی الرضا(ع)،قم
۳۸۸. رابطه ی پذیرش دین بر مبنای عقل ازدیدگاه دئیسم و ونقش عقل از منظر قرآن
۳۸۹. تحلیل محتوای کتب دینی باتوجه به نقش محبت اهل بیت(ع)در تربیت
۳۹۰. اهمیت آموزش حجاب در درس دینی و قرآن ابتدایی
۳۹۱. بررسی تطبیقی رابطه ی عقل و نقل از دیدگاه آیت الله جوادی املی و ابن تیمیه
۳۹۲. بازتاب شخصیتهای زنانه در رمان المصائر اثر ربعی المدهون
۳۹۳. اهمیت و نقش فناوری آموزشی در بهبود فرایند یادگیری
۳۹۴. بررسی تاثیر بازی بر رشد اجتماعی کودکان دبستانی
۳۹۵. بررسی صحت و سقم لقب اولین دولت ملی ایران پس از اسلام، برای صفویان
۳۹۶. چگونه توانستم بی انگیزگی دانش آموزان پایه ششم در آموزش مجازی را بهبود ببخشم؟
۳۹۷. تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی با فرضیه ی تدوین آیات مرتبط با آن بر اساس روش ویلیام رومی
۳۹۸. بررسی آیه نبا در حجیت خبر واحد
۳۹۹. موارد حجیت قول صحابه
۴۰۰. آموزش الکترونیک در پروسه بادگیری دانش آموزان و یاد دهی معلمان
۴۰۱. تاثیر نهج البلاغه بر روی اموزش و پرورش کشور ایران
۴۰۲. جایگاه عدالت اموزشی در مدارس ایران
۴۰۳. آموزش مسائل دینی در مدارس ابتدایی توسط معلمان
۴۰۴. آموزش هوش هیجانی ،سلامت عمومی و پیشرفت تحصیلی
۴۰۵. مروری برروش های تدریس مدرن
۴۰۶. مزایا و معایب آموزش الکترونیکی
۴۰۷. فرسودگی شغلی و سلامت روانشناختی در معلمان
۴۰۸. مروری بر روش های آموزش ریاضیات به پایه ابتدایی
۴۰۹. جایگاه مدارس چارتری در دنیا و ایران
۴۱۰. حیات پویا و تدبیری برای سلامت نسل آینده
۴۱۱. تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی بر اساس روش ویلیام رومی
۴۱۲. سرعت، جهت و نقش مشاوره بر روی جایگاه تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی
۴۱۳. بررسی محتوایی کتاب نظام جدید هدیه های آسمانی کلاس ۵ دبستان طبق نظریه و گانینگ سطوح معناداری
۴۱۴. پژوهش و بررسی عدالت و شایسته سالاری از دیدگاه امام علی (ع) بر اساس اسناد بالادستی ویژه تعلیم و تربیت و معلمان نسل جدید
۴۱۵. سیر تاریخی ساختار تربیت معلم از گذشته تا به امروز
۴۱۶. تاثیر رسانه های گفتاری، دیداری و شنیداری در آموزش مستقیم معلمان در مقاطع ابتدایی و متوسطه
۴۱۷. راه کاهش اضطراب در دانش آموزان دوره ابتدایی و بررسی انفرادی روی یک کیس
۴۱۸. بررسی نقش موثر و سازنده همیاری دانش آموز و والدین در پیشبرد اهداف علمی بر اساس تعالیم دینی
۴۱۹. تحلیل محتوا سطح خوانایی کتاب فارسی ششم ابتدایی بر اساس شاخص سطح خوانایی مک لافلین
۴۲۰. مدیریت فضای مجازی و بحرانهای آن در تعلیم و تربیت با توجه به اسناد بالادستی ویژه آموزگاران
۴۲۱. چگونه توانستم اعتماد به نفس پیمان دانش آموز کلاس دوم را تقویت کنم؟
۴۲۲. ساماندهی شرایط، مقررات و آموزشهای ضمن خدمت در جهت بهبود یادگیری معلمان
۴۲۳. بررسی و نحوه تکامل فناوری اطلاعات در مدارس شهر شیراز
۴۲۴. نقش کیفیت بخشی شیوه های تدریس در نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران در مقاطع دوره اول و دوم ابتدایی
۴۲۵. تحلیل محتوای علوم تجربی پایه پنجم سال تحصیلی ۹۸ - ۹۹ ازنظر تاکید به مهارتهای فرآیندی
۴۲۶. بررسی تفکر انتقادی و سبکهای شناختی در تاثیر فناوری اطلاعات در دوره ابتدایی کتابهای درسی علوم اجتماعی
۴۲۷. بررسی ناتوانی در خواندن در دانش آموزان دوره ابتدایی و ارائه ارهکارهایی جهت بهبود
۴۲۸. ترغیب دانش آموزان به آموزش و یادگیری با استفاده از فرایند مشاوره و راهنمایی در طراحی آموزشی
۴۲۹. اجرای برنامه درسی معلمان و دانش آموزان با رویکرد نظریه اعتماد
۴۳۰. آموزش مفهوم عدد مخلوط در برنامه درسی ریاضی آموزش ابتدایی
۴۳۱. بررسی چگونگی ونوع تحول معنایی برخی واژگان عربی دخیل در زبان فارسی
۴۳۲. نقش درس پژوهی در مقطع ابتدایی در تحقق سیاست اقتصادمقاومتی
۴۳۳. بهبود روابط اجتماعی در بین دانش آموزان دبستان
۴۳۴. نقش واسطه ای بار یادگیری ادراک شده در رابطه بین آمادگی یادگیری الکترونیکی با درگیری تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد کازرون
۴۳۵. ارزیابی تکلیف شب دانش آموزان دوره ابتدایی در شهر شیراز از دیدگاه والدین
۴۳۶. مروری بر شرح های نهج البلاغه (فقه الحدیث)
۴۳۷. تفسیر آیه ۶۱ سوره آل عمران
۴۳۸. بررسی رابطه ورزش بر سلامت روانی دانش آموزان دخترمدارس شهر شیراز
۴۳۹. بررسی تاثیر کلاس ورزش بر روی سلامت روانی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی شهرستان شیراز
۴۴۰. بررسی تاثیر افزاینده ارزش گذاری تحصیلی و برنامه ریزی و تاثیر کاهنده اضطراب و کنترل نامطمعن بر روی مداخله چند بعدی انگیزش دانش آموزان
۴۴۱. ارتباط فعالیت های آزمایشگاهی مختلف در پیشبرد هدف های آموزشی دانش آموزان فعال و کوشا برای دستیابی به فهم بیشتر
۴۴۲. بررسی تاثیرپذیری مدرسه از آموزش کاهش رفتار های پرخطر و مشکلات اجتماعی
۴۴۳. نقش و تاثیر هنر در پرورش خلاقیت دانش آموزان دوره ابتدایی
۴۴۴. تاثیر سطح سواد والدین بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان چهارم راهنمایی شهرستان شیراز
۴۴۵. بررسی روش های تدریس سنتی و جدید و تاثیرهای آنها در یادگیری دانش آموزان
۴۴۶. رابطه ورزش در کاهش افسردگی دانش آموزان متوسطه دوم شهرستان شیراز
۴۴۷. تاثیر رنگ بر حافظه دانش آموزان دختر چهارم دبستان دخترانه رازی شهرستان شیراز در سال -۱۳۹۸ ۱۳۹۷
۴۴۸. بررسی رابطه خلاقیت و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دخترکلاس پنجم ۴ مدرسهاز مدارس شیراز
۴۴۹. بررسی رابطه هوش هیجانی و فرهنگ سازمانی با عملکرد شغلی مدیران مدارس متوسطه منطقه ۷ تهران