کنفراس ها | سیویلیکا

انتشار مقالات هفتمین همایش ملی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری ایران

لیست و عناوین مقالات نمایه شده از هفتمین همایش ملی پژوهش های نوین در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری ایران به صورت زیر می باشد:

۱. بررسی افزایش کارایی و بهبود اثربخشی فرایندهای تجاری محور، همراه با نوآوری مستمرنیازمند توجه زیادی به مدیریت دانش
۲. مطالعه میزان تاثیر الگوی توسعه فردی منابع انسانی بر عملکرد سازمانی، اخلاق حرفه ای، حقوقشهروندی کارکنان
۳. مطالعه استفاده آگاهانه از تکنولوژی اطلاعاتی مدرن به ویژه تکنولوژی MIS ، راه گشای مسیرتوسعه و پیشرفت کشور
۴. مطالعه راهکارهای گشودگی ذهنی و فکری نسبت به ایده ها و تجارب ، خود کنترلی و نظارت برروند یادگیری در سازمان
۵. تاثیر اعتماد به برند و رضایت از برند بروفاداری به برند با نقش میانجی روابط برندمورد مطالعه شرکت شاتل
۶. بررسی نقش مدیریت منابع انسانی در بهبود عملکرد سازمانی
۷. بررسی عوامل موثر بر بازده صندوقهای سرمایه گذاری پذیرفته شده در بورس اوراق بهادارتهران
۸. استقلال هیئت مدیره و عدم تقارن اطلاعاتی
۹. بررسی اثر مشترک ارتباطات سیاسی و وابستگی گروه تجاری بر نگهداشت وجه نقد
۱۰. بررسی رابطه لحن غیرعادی گزارشگری مالی و اظهارنظر حسابرس نسبت به تداوم فعالیت
۱۱. مطالعه نقش و کارکردهای توسعه سرمایه انسانی در برنامه ریزیهای راهبردی سازمانها
۱۲. بررسی تاثیر کیفیت اطلاعات حسابداری ارائه شده بر افشای حساسیت شرکت به ریسک
۱۳. مدیریت و مدیریت بازرگانی در اسلام
۱۴. تاثیر هوش هیجانی بر تمایل به ترک شغل و نقش تعدیلگر حمایت سازمانی درک شده
۱۵. بررسی چگونگی ساختار ،نقش و تاثیر آموزش عالی ایران در مدیریت بحران و پسابحران
۱۶. تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی برابعادکیفیت ارتباط بامشتریان ( موردمطالعه شهرداری شهرستان خرم آباد)
۱۷. تاثیر سرمایه گذاری و منابع انسانی بر چسبندگی هزینه
۱۸. ترکیب اطلاعات حسابداری با مدل ساختاری برای پیش بینی رتبه بندی اعتباری
۱۹. رابطه بین اثر بخشی هیئت مدیره و کاهش ریسک سقوط آتی قیمت سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۲۰. نقش نظارت و بازرسی در سواد سلامت و بهره وری سازمانی (مطالعه موردی کارکنان شهرداری خرم آباد
۲۱. بررسی تاثیرویژگی های درون سازمانی بر عملکرد سازمانی و مزیت رقابتی با نقش میانجی بازاریابی کارآفرینی در سازمان های دانش بنیان فعال در پارک علم و فناوری استان لرستان
۲۲. توسعه مالی و توسعه سرمایه انسانی عواملی بنیادین در تحقق رشداقتصادی
۲۳. بررسی تاثیر شفافیت مالیاتی بر حسابداری ذهنی در پرداخت مالیات سازمان (مطالعه موردی: شرکت حسابداری و موسسه حسابرسی اقتصاد قرن)
۲۴. بررسی نقش اخلاق سازمانی بر عملکرد حسابداری با درنظر گیری نقش کیفیت گزارشگری مالی
۲۵. بررسی نیازسنجی مشتریان و رابطه آن با توسعه و مفهوم سازی محصولات منطبق با نیاز مشتریان دربانکداری شرکتی مطالعه موردی : بانک ملت مدیریت شعب منطقه ۴ تهران
۲۶. سرمایه اجتماعی و چگونگی تاثیر آن بر تعهد سازمانی و رضایت شغلی مطالعه موردی :شهرداری منطقه ۵ تهران
۲۷. بررسی مهارت و کارآمدی مدیران تحصیلکرده در رشته های مدیریت با سایر مدیران آموزشی مدارس راهنمایی شهر تهران
۲۸. بررسی تاثیر وجود کمیته حسابرسی بر رابطه بین بیش اطمینانی مدیریت و حق الزحمه حسابرسی
۲۹. چارچوبی برای قضاوت حرفه ای در حسابرسی
۳۰. تاثیر تفاوت های فردی در قضاوت های حسابداری مدیریتی و تصمیم گیری
۳۱. تخمین نرخ بازدهی اوراق بدهی دولت (اسناد خزانه اسلامی)
۳۲. علائم، ابعاد و آثار اقتصاد زیرزمینی
۳۳. بررسی تاثیر فرهنگ دیوان سالار بر ادراک کارکنان از فلات زدگی شغلی با میانجیگری کیفیت زندگی کاری
۳۴. هوشمندی استراتژیک برمبنای آموزه های مدیریت اسلامی
۳۵. ارزیابی سیاستهای حوزه هوافضای کشور از منظر اقتصاد تطوری
۳۶. بررسی اثربخشی برنامه های جامع و استراتژیک بر بهره وری کارکنان (مورد مطالعه شرکت پالایش گاز ایلام)
۳۷. بررسی تاثیر عدم تقارن اطلاعاتی بر رابطه بین قابلیت مقایسه حسابداری و سررسید بدهی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۳۸. آیا معاملات با اشخاص وابسته منجر به افزایش مدیریت سود شرکتها می شود: شواهدی از بورس اوراق بهادار تهران
۳۹. نقش سیستم های اطلاعات در تصمیم سازی و آینده نگاری مدیری ت
۴۰. بررسی رابطه بین شایعات منفی محیط کار با رفتار شهروندی سازمانی با نقش تعدیلی خودنظارتی و تاکتیک های مدیریت تصویرسازی در شهرداری های استان گلستان
۴۱. مدل قیمت گذاری داراییهای سرمایه ای شش متغیره مبتنی بر ریسک نامطلوب
۴۲. بررسی تاثیر پذیرش کمیته حسابرسی و ویژگیهای آن بر عملکرد شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۴۳. بررسی تعدد بندهای گزارش حسابرسی و ارتباط ارزشی اطلاعات در بازار بورس و اوراق بهادار تهران
۴۴. بررسی رابطه وضوح خودانگاری و رفتار مصرف کننده
۴۵. بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی و اخلاقی –اسلامی سازمان بر تاب آوری سازمانی (مورد مطالعه: سازمان های تولیدی لوازم خانگی کلانشهر تهران)
۴۶. بررسی تاثیر مدیریت استعداد (سخت و نرم) سبز بر قصد ترک شغل: نقش تعدیلگر شایستگی رهبری STARA و وابستگی متقابل وظیفه ای دیجیتال در شرکت های تولیدی استان بوشهر
۴۷. شناسایی و اولویت بندی ریسک های پایداری شرکت های فعال صنعتی به جهت کاربرد در بانک ها
۴۸. بررسی تاثیر ابعاد نگرش (سبز) بر بازاریابی سبز و تمایلات (رفتاری) مشتری
۴۹. بررسی رابطه قابلیت های نوآوری بازاریابی و ارزش ویژه برند با نقش میانجی ارزش مشتری در بانک های خصوصی شهر زاهدان
۵۰. تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اقتصاد روستایی ایران
۵۱. مقایسه محیط کسب و کار در چارچوب اقتصاد مقاومتی: مطالعه موردی کشورهای حوزه سند چشم انداز
۵۲. کاربرد یادگیری عمیق در قیمت گذاری اختیار اروپایی تحت مدل هستون با استفاده از روش اجزا متناهی تصادفی
۵۳. نقش مشتری مداری در صنعت بانکداری
۵۴. طراحی سیستم معاملات اوراق اختیار براساس الگوی ARMA در بازار مشتقه بورس اوراق بهادارتهران
۵۵. بررسی سرمایه اجتماعی در محیطهای آسیب پذیر شهری (مورد مطالعه: شهرداری شیراز)
۵۶. اثر تعدیل کنندگی مسئولیت اجتماعی بر رابطه بین حضور زنان در هیئت مدیره و عملکرد شرکت
۵۷. رابطه ظرفیت جذب بالقوه با انعطاف پذیری استراتژیک از طریق متغیرهای میانجی نوآوری مدل های تجاری و ظرفیت جذب تحقق یافته - مورد مطالعه تامین کنندگان شرکت سایپا
۵۸. بررسی ارتباط موسسات بزرگ حسابرسی و افشا اطلاعات مالی با گریز مالیاتی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۵۹. تاثیر مسئولیت اجتماعی سازمانها بر قلدری سازمانی
۶۰. ارتباط بین سیستم های کنترل مدیریت، بازارگرایی و استفاده از CSR
۶۱. بررسی متغیرهای میانجی موثر بر رابطه بین آگاهی برند و وفاداری در سازمان های خدماتی ( مورد مطالعه : مشتریان شعب شرق بانک پارسیان)
۶۲. بررسی نیازسنجی آموزشی کارآفرینی کارشناسان فروشگاه اینترنتی زنبیل
۶۳. مزیت رقابتی در شرکت های هلدینگ
۶۴. اثر ارتباطات سیاسی شرکت بر نرخ سودآوری در بورس ایران
۶۵. بررسی مدیریت ارتباط با مشتری و تاثیر آن بر رضایت و وفاداری مشتریان
۶۶. بررسی رابطه بین یادگیری سازمانی و بهره وری نیروی انسانی شهرداری مرند با توجه به نقشتفاوت های فردی
۶۷. بررسی تاثیر یکپارچگی انتقال دانش بر عملکرد نیروی انسانی شهرداری با تاکید بر نقش تعدیل گرکانون کنترل داخلی
۶۸. بررسی رابطه بین ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی و وفاداری الکترونیکی با توجه به نقش میانجی رضایت الکترونیکی در دوران شیوع ویروس کرونا(کووید(۱۹مشتریان شرکت مخابرات استان گلستان
۶۹. بررسی رابطه جانشین پروری و تاب آوری سازمانی با نقش میانجی بلوغ شغلی کارکنان اداره کل استاندارد خراسان رضوی
۷۰. بررسی رابطه بین هوش سازمانی ،فرهنگ سازمانی و تعهد سازمانی با میانجی گری سلامت روح و روان در بین کارکنان ستادی شهرداری تهران
۷۱. بررسی تاثیر گشت زنی در اینترنت بر عمکرد و بهره وری کارکنان شهرداری
۷۲. بررسی تاثیر سیاست های مدیریت منابع انسانی و پیامدهای آن بر عملکرد سازمانی مطالعه موردی : شهرداری منطقه ۶ تهران
۷۳. بررسی مدیریت منابع انسانی بر عملکرد کارکنان شهرداری تهران
۷۴. مطالعه و بررسی میزان رضایت شغلی و تاثیر آن در کارمندان شهرداری تهران
۷۵. محافظه کاری غیرمشروط حسابداری و استرس مالی
۷۶. محافظه کاری مشروط حسابداری و استرس مالی
۷۷. ارائه مدلی جهت تاثیر همسویی استراتژیک بر اثربخشی تصمیم گیری در سازمانها
۷۸. نقش تعهد سازمانی، اخلاق اسلامی کار و بیگانگی کاری در رابطه رضایت ازشغل و سازما ن
۷۹. تاثیر فناوری های نوین اطلاعاتی بر توسعه مدیریت منابع انسانی
۸۰. ارزیابی نقش مسئولیت اجتماعی بر تصویر شرکتهای خدماتی در زمان بحران با نقش واسطه ای اعتماد مشتری (مطالعه موردی: هتلهای شیراز)
۸۱. حسابرسی داخلی و سودآوری
۸۲. ویژگیهای هیئت مدیره و سودآوری: شواهدی از بورس اوراق بهادار تهران
۸۳. تاثیر بازاریابی دیجیتال بر مزیت رقابتی پایدار با میانجی جذب مشتری
۸۴. بررسی نقش سیاست های عوارض و درآمدهای محلی در عملکرد توسعه شهرداریها(مطالعه موردی: شهرداری کرج)
۸۵. بررسی مشکلات و موانع استقرار سیستم بودجه ریزی عملیاتی در سازمان بنادر و دریانوردی(یک مطالعه بر روی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان)
۸۶. نگاهی بر علم روانشناسی و اثرات آن در حسابداری و تصمیمگیری های مالی
۸۷. بررسی اثر بازاریابی پایدار بر حمایت مصرف کنندگان از کسب و کار پایدار آنلاین
۸۸. تاثیر ویژگی شخصیتی (برون گرایی) حسابرسان بر قصد هشدار دهی آنها درباره خطاکاری
۸۹. تاثیر حمایت سازمانی درک شده بر قصد هشداردهی حسابرسان درباره خطاکاری
۹۰. بررسی تاثیر فناوریهای صنعت ۴.۰ و تولید ناب بر عملکرد پایدار
۹۱. بررسی عوامل موثر بر پذیرش تامین مالی زنجیره تامین در اثربخشی زنجیره تامین
۹۲. سنجش وضعیت سیستم های اطلاعاتی منابع انسانی در دانشگاه علوم پزشکی
۹۳. مروری بر تعاریف، انواع و اشکال پدیده سبزشویی
۹۴. بررسی مدل های بلوغ صنعت ۴,۰
۹۵. نقش میانجی گری برند در ارتباط بازاریابی حسی و تصمیمات مشتری
۹۶. بررسی عوامل تاثیرگذار بر بازاریابی درونگرا: مطالعه موردی یک شرکت تولیدی
۹۷. بررسی تاثیر بیش اطمینانی مدیریت بر گزارشگری مالی در صنعت بیمه
۹۸. تاثیر بیش اطمینانی مدیریت بر کیفیت سود در صنعت بیمه
۹۹. بررسی تاثیر بازاریابی یکپارچه بر ارتقای شاخص های مدیریتی و محیطی در منطقه آزاد
۱۰۰. بررسی جایگاه دیجیتال مارکتینگ در ایجاد مزیت رقابتی در کسب و کار های نوین
۱۰۱. بررسی تاثیر نیاز مصرف کننده و ترجیح تبلیغات دیجیتال بر آگاهی از برندمصرف کننده (مطالعه موردی: شرکت کاله در شبکه های اجتماعی)
۱۰۲. بررسی تاثیر قابلیت فناوری اطلاعات بر هوش سازمانی و مزیت رقابتی(کارکنان شرکت بیمه البرز)
۱۰۳. نقش دیجیتال مارکتینگ در عملکرد تجاری با اثر تعدیل کننده عوامل محیطی
۱۰۴. فرهنگ سازمانی و ارتباط آن با کارآفرینی سازمانی
۱۰۵. پیش بینی بحران مالی در بازارهای نوظهور: چه چیزی مهم تر است؟شواهد تجربی از کشورهای بهار عربی
۱۰۶. بررسی رابطه بین توانمند سازی و هوش عاطفی و کیفیت خدمات(مطالعه موردی: شهرداری منطقه ۱۰ تهران)
۱۰۷. بررسی رابطه بین اخلاق کاری ،رضایت شغلی و تعهد سازمانی در میان کارکنان شهرداریتهران
۱۰۸. تبیین مدل فرهنگ سازمانی در پیاده سازی مدیریت دانش در سازمان نوسازی شهرداری تهران
۱۰۹. بررسی ارتباط ویژگی های شخصی با تعهد سازمانی کارکنان شهرداری تهران
۱۱۰. ارتباط بین سبک تصمیم گیری مدیران با خلاقیت و نوآوری کارکنان شهرداری تهران
۱۱۱. بررسی تاثیر تمایل به سرمایه گذاری بر رابطه بین کیفیت اطلاعات حسابرسی با قیمت سهامشرکتهای پذیرش شده در بورس اوراق بهادار تهران
۱۱۲. بررسی شواهد بین المللی: فساد و دارایی های نقدی شرکت
۱۱۳. بررسی تاثیر نقدینگی بازار سهام بر قدرت بازار بانک
۱۱۴. بررسی اثرحسابداری منابع انسانی بر روی عملکرد مالی سازمان های کوچک و متوسط(SME)
۱۱۵. بررسی ساختار نهادی بر سرمایه گذاری مستقیم خارجی با استفاده از روشگشتاورهای تعمیم یافته(GMM)
۱۱۶. بررسی نقش کمپین های زیست محیطی در افزایش آگاهی مردم از بحران های زیست محیطی و توانمندسازی افراد جامعه در حمایتاز محیط زیست
۱۱۷. نقش آموزش کمپین های زیست محیطی در سلامت و کاهشمخاطرات زیست محیطی
۱۱۸. نقش فرهنگ یادگیری و مدیریت دانش بر عملکرد آموزشی دانشگاه تهران(مطالعه موردی: اعضای هیات علمی دانشگاه تهران)
۱۱۹. نقش فرهنگ یادگیری و مدیریت دانش بر عملکرد پژوهشی دانشگاه تهران (مطالعه موردی: اعضای هیات علمی دانشگاه تهران)
۱۲۰. بررسی تاثیر صلاحیت برند بر قصد خرید با نقش میانجی اعتمادبرند(مورد مطالعه: مشتریان تلفن همراه سامسونگ)
۱۲۱. ارزیابی دانش آموزان از یادگیری آنلاین در دوران کرونا
۱۲۲. اثربخشی مهارتهای دیجیتالی معلمان بر یادگیری دانش آموزان در دوران کووید ۱۹
۱۲۳. تاثیر چشم انداز استراتژیک دیجیتالی شدن و جهت گیری کارآفرینی بر عملکرد شرکت
۱۲۴. تاثیر ابعاد ۳ گانه رسانه اجتماعی بر وفاداری و تصویر برند
۱۲۵. بررسی تاثیر مدیریت سود بر پیش بینی ورشکستگی شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران
۱۲۶. شناسایی شایستگی مدیران در سازمانها و ارائه الگو
۱۲۷. مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتهای مبتنی بر اقتصاد اشتراکی در بحران بیماری کرونا
۱۲۸. بررسی تاثیر پذیری ریسک اعتباری بانکها از شاخصهای بازار سرمایه
۱۲۹. بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی با عملکرد زنجیره تامین و شهرت شرکت با توجه بهنقش تعدیلی حمایت مدیران ارشد
۱۳۰. بررسی رابطه ابعاد روشهای مدیریت منابع انسانی و برنامه های مسئولیت اجتماعی با رضایتمندی و تعهد کارکنان
۱۳۱. تاثیر توانمندسازی کارکنان بر تعهد سازمانی از طریق رضایت شغلی
۱۳۲. بررسی و رتبه بندی عوامل موثر در تحقق درآمدهای مالیاتی
۱۳۳. ترسیم نگاشت بروندادهای علمی درباره بیت کوین در وبگاه علوم طی سالهای ۲۰۱۰-۲۰۲۰
۱۳۴. نقش توسعه پایدار در محیط زیست سالم
۱۳۵. بررسی عوامل موثر در روشهای حسابداری مدیریت آب
۱۳۶. بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکتها بر انتخاب حسابرس و حق الزحمه حسابرسی درشرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۱۳۷. ارزیابی کوته بینی مدیران بر رعایت موارد اجتماعی با لحاظ مالکیت شرکتها
۱۳۸. بررسی ارتباط توانمندسازی با عملکرد پرسنل ادارات زندانهای استان لرستان
۱۳۹. عوامل سازمانی و مدیریتی موثر بر فساد اداری - مالی در سازمانهای دولتی
۱۴۰. بررسی تاثیر محیط بازاریابی و محیط سازمانی بر نوآوری خدمات به مشتریان بادر نظر گرفتن نقش تعدیل کننده قابلیت پویا در سازمان(مورد مطالعه: سازمان صمت استان چهارمحال و بختیاری)
۱۴۱. بررسی تاثیر استفاده از فناوری بلاک چین در بانک بر اجزاء مدل کسب وکار در بانکداری؛ مطالعه موردی بانکملی ایران
۱۴۲. روندها و چالشهای برنامه ریزی مدیریت راهبردی منابع انسانی در شهرداری منطقه ۹ تهران
۱۴۳. ارزیابی تاثیر اتوماسیون اداری بر بهره وری و عملکرد مدیران در حوزه ستادی شهرداری کرمانشاه
۱۴۴. تبیین نقش مهارتی مدیران با رضایت شغلی کارکنان (مطالعه موردی شهرداری تهران)
۱۴۵. بررسی رضایت شغلی کارکنان از سبک رهبری مدیران در شهرداری تهران
۱۴۶. تبیین رابطه مدیریت دانش با خلاقیت سازمانی در بین مدیران سازمان نوسازی شهر تهران
۱۴۷. تاثیر نگرش کارآفرینانه صاحبان کسب و کارهای خشکبار بین المللی بر عملکرد آنها(مطالعه موردی شرکت های صادراتی کشمش در ایران)
۱۴۸. اولویت بندی مولفه های تدریس اثربخش در دانشگاه تبریز
۱۴۹. بررسی عدم تقارن شوکهای پولی بر شاخص قیمت بورس اوراق بهادار تهران
۱۵۰. رابطه عوامل مالی و غیر مالی با فرار مالیاتی
۱۵۱. بررسی تاثیر استراتژی کسب و کار بر محافظه کاری در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراقبهادار تهران
۱۵۲. مطالعه استراتژی های حسابداری و حسابرسی در دنیای کریپتوکارنسی (رمز ارزها)
۱۵۳. نگرشی نو به اقتصاد اسلامی، بایدها و نبایدها
۱۵۴. بررسی ابعاد رفتار بولینگ سازمانی در میان کارکنان معاونتفرهنگی شهرداری مشهد
۱۵۵. بررسی تاثیر نگرش کار آفرینانه بر قصد کار آفرینی با درنظر گرفتن سرمایه روانشناختی
۱۵۶. فناوری اطلاعات، کیفیت اطلاعات، گزارشگری پایدار، تصمیم گیری
۱۵۷. بررسی تاثیر استراتژی متنوع سازی شرکتی بر ارزشیابی نادرست سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۱۵۸. بررسی نقش کوچینگ در توانمند سازی منابع انسانی سازمان های دولتی مورد مطالعه: سازمانتامین اجتماعی
۱۵۹. ارائه مدل جایگاه نقش سازمان تامین اجتماعی در توسعه اقتصادی کشور
۱۶۰. تاثیر شیوه های حسابداری خلاق بر مدیریت سود
۱۶۱. شناسایی عوامل موثر بر برندینگ در صنعت فولاد ایران
۱۶۲. تاثیر بازاریابی محصولات صنعتی بر قصد خرید مصرف کنندهمورد مطالعه : صنعت فولاد
۱۶۳. بررسی تاثیر مهارت های بازاریابی بر عملکرد بازاریابی با نقش میانجی پاسخگویی بازار
۱۶۴. بررسی تاثیر بازارگرایی و قابلیت های بازاریابی بر عملکرد محصول جدید با تاکید بر نقش تعدیلگرتوانمندی جذب (مورد مطالعه: صنایع لبنی استان لرستان)
۱۶۵. نقش دولت در مدیریت زنجیره تامین پایدار
۱۶۶. بررسی تاثیر گشاده رویی مدیریتی بر آوای رفتاری کارکنانبا نقش میانجی تعهد احساس شده
۱۶۷. استراتژیهای تصمیمات مالی در شرایط پیچیده
۱۶۸. بررسی نقش سرمایه فکری و مهارت های بازاریابی بر رفتار کار آفرینانه سازمان(مطالعه موردی: سازمان جهاد کشاورزی)
۱۶۹. جایگاه منابع انسانی متعهد در توسعه پایدار سازمان
۱۷۰. بررسی تاثیر دیجیتال مارکتینگ و نوآوری بر عملکرد سازمان
۱۷۱. بررسی تاثیر قابلیت های دیجیتالی و فرهنگ سازمانی دیجیتال بر نوآوریدیجیتالی
۱۷۲. بررسی نقش اپیدمی کووید۱۹ بر گزارشگری مالی شرکتها و شیوه های افشا
۱۷۳. پتانسیل تحول آفرین حوزه های خدمات بانکی با ظهور فین تک ها
۱۷۴. تاثیر مدیریت سود و جریان نقدی آزاد مازاد بر عملکرد بخش بانکی
۱۷۵. بررسی تاثیر نیاز مصرف کننده و ترجیح تبلیغات دیجیتال بر آگاهی از برند مصرفکننده (مطالعه موردی: شرکت کاله در شبکه های اجتماعی)
۱۷۶. بررسی میزان اثرگذاری استفاده تبلیغاتی از چهره های مشهور در ترغیب مشتری بهخرید کالا
۱۷۷. بررسی تاثیر مالکیت خانوادگی بر حق الزحمه غیرعادی حسابرسی
۱۷۸. تاثیر انسان دوستی بر تعهد سازمانی با نقش میانجی معنویت در کارکنان استانداریهمدان
۱۷۹. ضرورت استقرار بلاکچین ؛ امنیت و حریم خصوصی آن در تجارت بین الملل
۱۸۰. بررسی تاثیر بیگ دیتا بر شبکه های اجتماعی با رویکردی بر چالشهای موجود برموتورهای جستجو
۱۸۱. بررسی تاثیر جنسیت حسابرس بر آگاهی اخلاقی حسابرسان
۱۸۲. بررسی تاثیر دوره تصدی، رتبه، سن با آگاهی اخلاقی حسابرسان
۱۸۳. بررسی رابطه بین مالکیت خانوادگی و اثربخشی کنترل داخلی
۱۸۴. رابطه بین اعتماد سازمانی با اشتیاق شغلی (مورد مطالعه: معلمان دوره دوم متوسطه منطقه پنج آموزش و پرورش شهر تهران)
۱۸۵. بهینه سازی سبد سهام با رویکرد خوشه بندی ضرایب بتا
۱۸۶. افشای و کیفیت اطلاعات حسابداری، محافظه کاری مشروط و غیر مشروط در شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران
۱۸۷. بررسی تاثیر مطالعات قبل از سرمایه گذاری در درآمد و حسابداری
۱۸۸. تاثیر استفاده از سیستم های حسابداری در موفقیت شرکت ها
۱۸۹. بررسی بحرانهای مالی و چگونگی بی ثباتی و انتقال در بازار سهام
۱۹۰. بررسی تاثیر قابلیت مقایسه صورتهای مالی بر کارایی سرمایه گذاری نیروی انسانی
۱۹۱. بررسی رابطه بین خرد سازمانی و خلاقیت با اثربخشی سازمانی کارکناناداره آموزش وپرورش شهرستان بهمئی
۱۹۲. بررسی نقش تعدیلی نوع موسسه حسابرسی بر رابطه بین اجتناب مالیاتی و تاخیر گزارشحسابرسی
۱۹۳. شناسایی عوامل موثر بر مدیریت منابع انسانی دیجیتال در کارگاه های پروژه بارانداز ریلی آستارا
۱۹۴. ابزارهای بازاریابی و مدیریت استراتژیکبه منظور افزایش کارایی کارکنان
۱۹۵. بررسی تاثیر آموزش مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات و فراگیر شدن عدالت آموزشی
۱۹۶. تببین ابعاد برنامه درسی پنهان در محقق سازی اهداف آموزش دینی
۱۹۷. ارائه الگویی برای برنامه ریزی درسی مذاکره ای
۱۹۸. بررسی رابطه بین تعهد حرفه ای حسابرسان با کیفیت حسابرسی با توجه به نقش هوش معنوی
۱۹۹. بررسی رویکردهای مرتبط با توانمندسازی بر اساس فرهنگ سازمان
۲۰۰. رهیافتی بر اعتبار تجاری و ارزش شرکت
۲۰۱. بررسی تاثیر اهمیت برند بر درآمدهای شرکت با نقش واسطه هویت خانواده-شرکت
۲۰۲. بررسی تاثیر قابلیت بازاریابی بر شهرت نام تجاری در تجارت الکترونیکی
۲۰۳. بررسی مبانی معاملات اشخاص وابسته و قابلیت اتکای اقلام تعهدی
۲۰۴. بررسی تاثیر اهرم مالی و بحران مالی بر مدیریت سود با توجه به نقش تعدیلی حاکمیت شرکتی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۲۰۵. بررسی رابطه بین اخلاق و عینیت با شفافیت و ایفای مسئولیت پاسخگویی حسابرسان داخلی
۲۰۶. واکاوی اثر کارایی مدیریتی بر اجتناب مالیاتی: شواهدی از شرکت های فعالبورسی ایران
۲۰۷. عوامل بازاریابی کار آفرینانه جهت توسعه محصولات صنایع دستی
۲۰۸. بررسی تاثیر اهرم عملیاتی غیر مورد انتظار بر بازده غیر عادی شرکتهای پذیرفته شده در بورساوراق بهادار تهران
۲۰۹. تاثیر فرسودگی احساسی بر فرسودگی شغلی کارکنان با نقش میانجی تعارض کارخانواده در کارکنان شهرداری غرب استان مازندران
۲۱۰. بررسی تاثیر قلدری سازمانی بر استرس شغلی و رفتارهای انحرافی کارکنان :تبیین نقش میانجی عدم امنیت شغلی (مورد مطالعه : بیمارستان کامکار قم )
۲۱۱. مروری بر مفهوم سرمایه اجتماعی در سازمان (ابعاد، زمینه ها و عوامل اثر گذار )
۲۱۲. مروری بر مفهوم جبران خدمات در سازمان(ابعاد و عوامل اثر گذار )
۲۱۳. مروری بر مفهوم سکوت سازمانی درسازمان(زمینه ها و پیامدها )
۲۱۴. بررسی تاثیر خرد سازمانی بر خلاقیت کارکنان با نقش میانجی معناداری کار در آموزش و پرورش استان گلستان
۲۱۵. تاثیر مدیریت سایبرنتیک بر اینرسی سازمانی با تاکید بر نقش میانجی چابکی و اعتماد در بین کارکنان بانک سپه استان همدان
۲۱۶. تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایت مشتریان با توجه به نقش میانجی هویت برند و شخصیت برند شرکت دیجی کالا
۲۱۷. مروری بر مفهوم توانمندسازی روان شناختی در سازمان (مفاهیم ، ابعاد و زمینه ها)
۲۱۸. مروری بر مفهوم غنی سازی شغل (مفاهیم ، ابعاد و عوامل موثر برآن)
۲۱۹. مروری برمفهوم پاسخگویی عمومی
۲۲۰. مروری بر مفهوم عدالت اجتماعی (تعاریف ،ابعادو زمینه ها)
۲۲۱. بررسی تاثیر فرهنگ بر وفاداری به برند ( مورد مطالعه : هتل های استان کردستان)
۲۲۲. مروری بر مفهوم فرهنگ برند و اهمیت آن در ارتقای وفاداری به برند
۲۲۳. مروری بر مفهوم شایسته سالاری در سازمان
۲۲۴. مروری بر مفهوم خط مشی های آموزش در سازمان
۲۲۵. بررسی نقش میانجی فرهنگ سازمانی در تاثیر هوش هیجانی رهبر بر عملکرد کاری و رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه : پالایشگاه گاز ایلام)
۲۲۶. مروری بر مفهوم مدیریت تحول در سازمان
۲۲۷. بررسی نقش شرکت های دانش بنیان بر اقتصاد دانش بنیان
۲۲۸. تاثیر شیوه های مدیریت منابع انسانی (HRM) بر اثربخشی فناوری اطلاعات با نقش تعدیل گر شایستگی های کارکنان
۲۲۹. شاخص های مالی و تاثیرات آن در مدیریت
۲۳۰. نقش سیستم های سازمانی در پیاده سازی نظام برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) در ایران
۲۳۱. بررسی رابطه ی سبک های دلبستگی و حساسیت اضطرابی با نقش واسطه گری ذهن آگاهی در کارکنان زن و مرد بسیج جامعه ی پزشکان
۲۳۲. تاثیر شبکه ماهواره ای جم بر پیوندهای خانوادگی
۲۳۳. بررسی اثر عوامل کلان اقتصادی بر ریسک اعتباری در بانک ملی ایران
۲۳۴. بررسی روند و تغییرات پولشویی در ایران و چگونگی تاثیرگذاری آن بر نرخ ارز
۲۳۵. بررسی رابطه جو سازمانی با روحیه دبیران دبیرستانهای نیشابور
۲۳۶. بررسی عوامل موثر بر عملکرد مدیریت دانش در راستای ارتقای عملکرد صادراتی
۲۳۷. مسئولیت پذیری اجتماعی و وفاداری برند با توجه به نقش میانجی آگاهی از برند، کیفیتادراک شده و تصویر برند مطالعه موردی: مشتریان نمایندگی های ایکس ویژن در استان گلستان)
۲۳۸. نقش بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد در ایجاد اشتغال و توسعه کارآفرینی
۲۳۹. نقش بقعه متبرکه امامزاده بی بی حکیمه (س) در اقتصاد گردشگری و توریسمشهرستان گچساران
۲۴۰. اجزای سرمایه فکری، عملکرد مالی و نقد شوندگی سهام در شرکت هایتولیدی
۲۴۱. آنالیز تبدیل دیجیتالی زنجیره تامین در بهبود عملکرد
۲۴۲. مدیریت زنجیره تامین سبز با استفاده از روش های سه مقیاسی
۲۴۳. تاثیر اجتناب مالیاتی و جریان وجوه نقد آزاد بر دستکاری سود در صنعت دارو
۲۴۴. بررسی تقارب حسابداری مدیریت و حسابداری مالی
۲۴۵. بررسی تاثیر تخصص اعضای کمیته حسابرسی بر رابطه بین دوره تصدی مدیرعامل و ارزش وجوه نقد مازاد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۲۴۶. تاثیر ناکارایی سرمایه گذاری در نیروی انسانی بر اجتناب مالیاتی
۲۴۷. رابطه هوش هیجانی و هوش سازمانی مدیران مقطع متوسطه با فراشناخت
۲۴۸. بررسی رابطه هوش تجاری با عملکرد مالی مدیران با تاکید بر نقش میانجی قدرت ریسک مدیران در شعب پست بانک استان آذربایجان شرقی
۲۴۹. بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر شمول مالی در بانک های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۲۵۰. بررسی تاثیر متغیرهای جهت گیری بازار، مدیریت ارتباط با مشتری و استراتژی هایبازاریابی بر صادرات در شرکتهای نوآور
۲۵۱. بررسی تاثیر بازاریابی دیجیتال و درگیری ذهنی بر رسانه اجتماعی بر نگرش برند و تمایل بهپرداخت الکترونیک در صنعت بانکی
۲۵۲. تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر کسب مزیت رقابتی با نقش میانجی هوشتجاری (مورد مطالعه: شعب بانک ملی تبریز)
۲۵۳. بررسی تاثیر آموزش مجازی بر افت تحصیلی دانش آموزان با تاکید بر بحران کرونادر مقطع ابتدایی مدارس شهرستان پاکدشت
۲۵۴. تاثیر خودکارآمدی تحصیلی بر انگیزش دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان پاکدشت
۲۵۵. بررسی تاثیر استرس شغلی و حمایت روانی بر اثربخشی معلمان مقطع متوسطه دوره اول شهرستان ورامین با در نظر گرفتن نقش انگیزش شغلی
۲۵۶. واکاوی پدیدارشناسانه تجربه زیسته کارکنان در مورد افتخار سازمانی و بی تفاوتی سازمانیمورد مطالعه: سازمان آتش نشانی شیراز)
۲۵۷. بررسی رابطه بین هزینه دولت و رشد اقتصادی در ایران
۲۵۸. سرایت نوسانی قیمت جهانی طلا بر قیمت سهام در بورس اوراق بهادار تهران
۲۵۹. نقش موثر ارکان تصمیم ساز درمتنوع سازی صادرات به منظور کاهش اثر تحریم های نفتی
۲۶۰. ارائه روشی جهت بررسی رفتار مشتریان بانک ها با استفاده از قوانین انجمنی
۲۶۱. ارزیابی کاربرد فناوری صنعت۴.۰ در شرکتهای کوچک و متوسط: با استفاده از رویکرد ترکیبیMCDM
۲۶۲. اثر تسهیلات اعطایی بانکها بر رشد اقتصادی استانهای کشور
۲۶۳. رابطه بین هزینه نمایندگی و چسبندگی هزینه با مالکیت سهامداران کنترلی (عمده)
۲۶۴. بررسی لحاظ شدن مولفه های مسئولیت اجتماعی دانشگاه در بیانیه ماموریت دانشگاه هایایران: مطالعه براساس تحلیل محتوا
۲۶۵. تبیین نقش میانجی اعتماد کارکنان و معنویت در محیط کار در رابطه بین عدالتسازمانی و وفاداری سازمانی در شرکت گاز پارس جنوبی
۲۶۶. پایبندی مدیران به قوانین عدالت سازمانی با رویکرد فردی ( جامعه آماری: مدیرانسازمان های دولتی استان فارس)
۲۶۷. بررسی تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر بهبود عملکرد نیروی انسانی نظامبانکی (مطالعه موردی : بانکهای دولتی و خصوصی شهرستان کازرون )
۲۶۸. مروری بر تئوری عدالت جان راولز
۲۶۹. مروری بر متون اقتصاد اطلاعات
۲۷۰. واکاوی تاثیر طرح تحول نظام سلامت بر ارتقاء بهره وری کارکنان شبکه بهداشت و درمانشهرستان کنگاور
۲۷۱. روند تحول روش های بودجه ریزی و عوامل موثر بر آن در ایران
۲۷۲. تاثیر موسیقی بر رفتار مصرف کننده
۲۷۳. طراحی مدل تاثیر روش های ارزشیابی آموزش مجازی دانشگاه لرستان بر فرایند یاددهییادگیری
۲۷۴. بررسی تاثیر فرهنگ مدیریت خطا بر عملکرد شغلی با میانجی رفتار نوآورانه، اضطراب وقدردانی نسبت به سازمان (مورد مطالعه: کارکنان بیمارستان حافظ)
۲۷۵. تاثیر پاندمی کرونا بر بازده و کارایی شرکتها بااستفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها
۲۷۶. بررسی و شناسایی موانع اجرای مدیریت دانش در سازمان های دولتی (مطالعه موردی:شهرداری تهران)
۲۷۷. تحلیل و بررسی تاثیر رهبری تحول آفرین بر عملکرد فردی و رفتار سازمانی
۲۷۸. بررسی ارتباط ویژگیهای سرمایه و تجدید ساختار بدهی برای شرکتهای بورس اوراق بهادار تهران
۲۷۹. برسی رابطه بین تعیین استراتژی ها در کارایی عملکرد استراتژیک با توجه به نقش میانجیدرون سازی دانش
۲۸۰. بررسی و تحلیل عوامل و پیامد های تنفر از برند
۲۸۱. بررسی رابطه بین نگرش مالی و قصد پذیرش بانکداری اسلامی با میانجیگری نفوذ اجتماعی (مطالعهموردی: بانک های ایران و ترکیه و عراق)
۲۸۲. نقش فناوری اطلاعات در کارآفرینی
۲۸۳. مدیریت استرس
۲۸۴. بررسی رابطه سلامت سازمانی با فرسودگی شغلی معلمان در مدارس آموزش و پرورششهرستان کلیبر
۲۸۵. شناسایی راهبردها، الزامات و پیامدهای اقتصاد مقاومتی در نظام آموزشیمورد مطالعاتی: دانشگاه های استان سمنان
۲۸۶. بررسی و رتبه بندی معیارهای موثر بر انتخاب برندهای شرکتهای بیمه از دیدگاه مشتری ( بررسیمنطقه ای استان همدان)
۲۸۷. تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر فساد در کشورهای در حال توسعه
۲۸۸. شناسایی و رتبه بندی چالش های اجرای نگهداری و تعمیرات بهره ور با هدف بهبود شاخص۔ های توسعه پایدار با رویکرد ترکیبی دلفی فازی و AHP فازی (مورد مطالعه: شرکت آب وفاضلاب فارس)
۲۸۹. شناسایی و اولویت بندی بهبود عوامل رضایت مندی مشترکین شرکت گاز استان خراسانجنوبی
۲۹۰. بررسی رابطه آموزش کارکنان با درگیری شغلی
۲۹۱. عوامل موثر در موفقیت تعاونی آب بران در خراسان شمالی با استفاده از الگوی لاجیت
۲۹۲. تجزیه و تحلیل شبکه ۳G در شبکه های WiFi
۲۹۳. نقد و بررسی جلد اول کتاب نظریه سازمان ،نگاههای فرانظری ( نظریه سازمان به منزله علم )
۲۹۴. بررسی تاثیر راحتی آنلاین بر قصد پذیرش همراه بانک با نقش واسطه ای سودمندی و لذت درک شده و تعدیلگری امنیت درک شده (مورد مطالعه: شعببانک تجارت در استان تهران)
۲۹۵. بررسی اثر بخشی ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان و تعیین سیاستهای ارزیابی عملکرد
۲۹۶. تاثیر اخلاق تجارت و مسئولیت اجتماعی شرکتها بر نگرش نام تجاری (مطالعهموردی: نمایندگیهای بیمه ایران شهر مشهد)
۲۹۷. بررسی تاثیر اخلاق تجاری بر روی نگرش نام تجاری شرکت بیمه ایران در شهرمشهد.
۲۹۸. بررسی تطبیقی لیبرالیسم و مدیریت مبتنی بر لیبرالیسم از نگاه دکتر مطهری
۲۹۹. بررسی نقش مدیریت و جایگاه مدیران در اداره حکومت اسلامی از منظر استاد شهیدمرتضی مطهری
۳۰۰. بررسی اثرات مولفه های مدیریت دانش بر کارکرد زنجیره تامین در شرکت کارا انرژی
۳۰۱. بررسی اثرات توانمندسازی نیروی انسانی در رفتار شهروندی سازمانیدر یکی از سازمان های زیر مجموعه وزارت نیرو
۳۰۲. آیا بیش اعتمادی مدیران، کارایی سرمایه گذاری نیروی کار را کاهش می دهد؟ شواهدی ازشرکتهای ایرانی
۳۰۳. قدرت مدیرعامل و عملکرد شرکت: با تاکید بر نقش تعدیل کنندگی ساختار مالکیت
۳۰۴. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بهبود وضعیت سوغات درمشهد مقدس با رویکرد اقتصادمقاومتی
۳۰۵. جایگاه هوش هیجانی مدیران در ارتقا و بهره مندی از منابع انسانی و راههای افزایش آن
۳۰۶. تاثیر اشتغال زنان بر توسعه اقتصادی در کشورهای منتخب اسلامی
۳۰۷. نقش سکون زدگی شغلی بر سلامت روانی و انگیزش کارکنان (مورد مطالعاتی: راه وشهرسازی استان مازندران)
۳۰۸. بررسی تاثیر حکمرانی خوب بر توسعه انسانی ایران طی دوره زمانی ۲۰۱۷-۲۰۰۰
۳۰۹. مطالعه نحوه تعاملات میان مولفه های فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش در یکی از مناطقشهرداری تهران
۳۱۰. بررسی تاثیر عقاید وودرو ویلسون بر مدیریت با توجه به درک شرایط و واقعیات موجود در زمانارائه ی نظریات
۳۱۱. سیستم های بازرگانی و تاثیر آن بر عملکرد سازمان های مربوطه
۳۱۲. برند سازی در شبکه های اجتماعی
۳۱۳. ارائه مدل SWOT در برنامه ریزی استراتژیک بانک سپه
۳۱۴. بررسی تاثیر نگرش مدیریت و کارکنان بر پذیرش مسئولیت اجتماعی سازمان (مورد مطالعه : شرکت گاز اراک)
۳۱۵. شناسایی و رتبه بندی سیاست های کلان اقتصادی موثر بر بازارهای پول و سرمایه
۳۱۶. تاثیر نفوذ مدیرعامل بر افزایش ارزش دارایی های نقدی (مطالعه موردی بانک های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
۳۱۷. تاثیر بحران مالی شرکت بر هزینه تامین مالی با تاکید بر نقش ویژگی های مدیرعامل
۳۱۸. تاثیر مشارکت و رضایت شغلی کارکنان در یادگیری سازمانی
۳۱۹. نقش مدیریت استراتژیک منابع انسانی در تدوین طرح تجاری کسب و کار
۳۲۰. عوامل تاثیرگذاربر مدیریت جبران خدمت در بخش کسب و کار عمومی
۳۲۱. انواع وضعیت های استخدامی نیروی انسانی در نظام های اداری و استخدامی کشور
۳۲۲. آشنایی با ستاره شناسی ودایی (جیوتیش ) و کاربرد آن در روانشناسی
۳۲۳. بررسی تاثیر ارتباطات اجتماعی بر توانایی مدیریت و کارایی سرمایه گذاری در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۳۲۴. بررسی تاثیر خوش بینی مدیریت بر رابطه بین توانایی مدیریت و هزینه نمایندگی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۳۲۵. بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی بر رابطه بین انداره هیئت مدیره و کارایی سرمایه گذاری در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۳۲۶. بررسی تاثیر خوش بینی مدیریت بر رابطه بین حساسیت جریان های نقدی سرمایه گذاری و توانایی مدیریت در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۳۲۷. حسابداران مدیریت و حسابداری مدیریت راهبردی با نقش فرهنگ سازمانی و سیستم های اطلاعاتی (مورد مطالعه : اعضای انجمن حسابداری مدیریت ایران)
۳۲۸. ارزیابی تاثیر وضعیت (سبک های) گزارشات حسابداری بر میزان کارآیی سرمایه گذاری مدیران سازمانهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی رشت
۳۲۹. تعیین و رتبه بندی معیارهای موثر بر عملکرد مالی شرکتهای صنعتی با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی
۳۳۰. بررسی اثربخشی ادراک شده از رهبری تحول آفرین بر استفاده از IT در نوآوری صرفه جویانه با توجه به نقش میانجی اشتراک دانش ضمنی و صریح
۳۳۱. استراتژی قدرت بنیادی در بازار سهام با نقش هزینه آربیتراژ در برابر احساسات
۳۳۲. بررسی نقش تعدیلی توانایی مدیران بر رابطه بین ساختار سرمایه و مدیریت سود در شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران
۳۳۳. بررسی رابطه بین سبک رهبری و پنهان سازی دانش با نقش میانجی اخلاق حرفه ای اسلامی در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس
۳۳۴. تقویت تفکر استراتژیک چشم اندازی در جهت بهبود و گسترش کارآفرینی سازمانی در کسب و کارهای کوچک و بزرگ در صنایع عصر حاضر
۳۳۵. فراتحلیلی پیرامون نقش فناوری اطلاعات و کارآفرینی در زنجیره تامین در صنایع و سازمان های هزاره سوم
۳۳۶. بررسی رابطه بین وجود حسابرسی داخلی و گزارشگری مالی متقلبانه با تاکید بر هزینه حقوق صاحبان سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۳۳۷. بررسی تاثیرات رتبه عملکرد اجتماعی ، زیست محیطی و حاکمیت شرکتی بر هزینه بدهی شرکتها
۳۳۸. بررسی تاثیر اعتبار تجاری بر بدهی های کوتاه مدت با نقش تعدیل گر رشد فروش
۳۳۹. مقایسه تطبیقی نظریات ارسطو و شهید مطهری در باب فضیلت
۳۴۰. بررسی عوامل موثر بر هزینه اطلاعات در بهره روی بازار و کسب و کار
۳۴۱. بررسی تاثیر انگیزه سرمایه گذاری بر علاقه سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در بازار سرمایه
۳۴۲. بررسی تاثیر خودکارآمدی مالی بر علاقه سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در بازار سرمایه
۳۴۳. بررسی تاثیر ریسک اجتماعی بر پذیرش بانکداری همراه با تاکید بر نقش تعدیل گر خودکارآمدی مشتریان بانک های تجارت تبریز
۳۴۴. شناسایی موانع حضور زنان در پست های مدیریت ارشد در ستاد سازمان بیمه سلامت
۳۴۵. شناسایی عوامل موثر بر اجرای نظام منتورینگ در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
۳۴۶. بررسی نقش رضایت شغلی در گرایش معلمان به داشتن شغل دوم با در نظر گرفتن نقش میانجی تعهد سازمانی(مطالعه موردی: معلمان مقطع متوسطه شهر ایلام)
۳۴۷. بررسی تاثیر مدیریت تکنولوژی بر بهره وری سازمانی دانشگاه فنی و حرفه ای ایلام
۳۴۸. تاثیر مدیریت تکنولوژی بر بهره وری سازمانی با نقش میانجی چابکی سازمانی دانشگاه فنیو حرفه ای ایلام
۳۴۹. ارائه مدل SWOT در برنامه ریزی استراتژیک سه ساله شرکت ایرانیان نت
۳۵۰. بررسی تاثیر محافظه کاری مشروط بر هزینه سرمایه سهام در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۳۵۱. مرور سیستماتیک بر داستان سرایی برند با استفاده از تکنیک پریزما
۳۵۲. مسئله مسیریابی-موجودی کالاهای فاسدشدنی
۳۵۳. بررسی تاثیر جهت گیری استراتژیک بر نوسازی استراتژیک با نقش تعدیلگری دو سو توانی سازمانی جامعه آماری شرکتهای کوچک و متوسط شهرک های صنعتی شهرستان سنندج
۳۵۴. مطالعه ای بر عوامل موثر بر عملکرد تجاری سازمان و تسهیم نیروی تصمیم گیری واحد های تخصصی
۳۵۵. بررسی تاثیر استفاده اتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران
۳۵۶. بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی از بعد اجتماعی بر عملکرد مالی با نقش میانجی گری هوشاجتماعی در شرکت های شهرک صنعتی یزد
۳۵۷. بررسی تاثیر علاقه مالی بر تحمل ریسک با نقش میانجی گری مسئولیت پذیری اجتماعی ازبعد اجتماعی در شرکت های شهرک صنعتی یزد
۳۵۸. بررسی تاثیر سواد مالی بر انگیزه سرمایه گذاران با نقش میانجی گری مسئولیت پذیریاجتماعی از بعد اجتماعی در شرکت های شهرک صنعتی یزد
۳۵۹. بررسی تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد مالی با نقش میانجی گری هوش هیجانی در شرکت های شهرک صنعتی یزد
۳۶۰. بررسی تاثیر علاقه مالی و تحمل ریسک بر رضایت شغلی کارکنان در شرکت های شهرکصنعتی یزد
۳۶۱. بررسی تاثیر سازگاری شغلی و شایستگی شغلی بر عملکرد مالی در شرکت های شهرکصنعتی یزد
۳۶۲. بررسی نقش میانجی گری هوش اجتماعی بر رابطه بین بازاریابی سبز و رضایت شغلی درشرکت های شهرک صنعتی یزد
۳۶۳. بررسی تاثیر بازاریابی سبز و سازگاری اجتماعی بر رضایت شغلی در شرکت های شهرکصنعتی یزد
۳۶۴. تحلیل تطبیقی استراتژی های تحلیل تکنیکال در بورس اوراق بهادار
۳۶۵. تاثیر شدت تحقیق و توسعه، محدودیت های مالی و سیاست تقسیم سود سهام بر ارزش شرکتمورد مطالعه: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
۳۶۶. بررسی تاثیر مدیریت استراتژیک استعداد بر تغییر سازمانی(مورد مطالعه: آموزش و پرورش منطقه ۴تهران)
۳۶۷. مدل یابی معادلات ساختاری تاثیر سکته سازمانی بر تعهد سازمانی و بهره وری کارکنانسازمان جهاد کشاورزی استان کرمان
۳۶۸. تاثیر فضای مجازی بر عملکرد آموزشی و خلاقیت معلمان با نقش میانجی تسهیم دانش (مطالعه موردی: مدارس ابتدایی شهرستان چالدران)
۳۶۹. بررسی تاثیر تولید ناخالص داخلی بر نرخ موثر مالیات مورد مطالعاتی (شرکت های دولتی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
۳۷۰. تاثیر قدرت تیم های کاری بر رفتارهای نوآورانه با نقش تعدیلگر وابستگی متقابل وظایف (مورد مطالعه : شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران)
۳۷۱. تاثیر رقابت و تنوع محصول بر حسابداری مدیریت استراتژیک (مورد مطالعه :پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس)
۳۷۲. اثربخشی آموزش تابآوری بر شخصیت پلی کرونیک و خلاقیت کادر درمان درگیر در بیمارستانهای کرونایی
۳۷۳. تاثیر هوش هیجانی بر رضایت و فرسودگی شغلی مدیران مدارس و کارکنان آموزش و پرورش شهرستان پیشوا با در نظر گرفتن نقش تعاملات بین فردی
۳۷۴. فنون جدید نوآوری در مذاکرات تجاری و فروش
۳۷۵. ارزش آفرینی در جلسات مذاکره
۳۷۶. بررسی رابطه بین جو مدرسه و روحیه
۳۷۷. گونه شناسی فرهنگ سازمانی
۳۷۸. بررسی ویژگی های رفتار سازمانی و ارائه راهکارهای حمایتی در شرکت های دولتی و خصوصی
۳۷۹. بررسی تاثیر بیش اطمینانی مدیران بر نتایج گزارش حسابرسی و چرخش حسابرس در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۳۸۰. نقش عوامل موثر بر تجربه به یاد ماندنی از مقاصد گردشگری فرهنگی
۳۸۱. تاثیر شیوه های مدیریت دانش بر نوآوری مالی دیجیتال با توجه به نقش تعدیلگر ویژگی های مدیران در بانک های مستقر در شهر شیراز
۳۸۲. تاثیر استفاده از E-HRM بر اثربخشی منابع انسانی در مترو شیراز
۳۸۳. تاثیر ساختار بودجه ریزی و شایسته سالاری بر عملکرد مالی کارکنان (مورد مطالعه : شعب بانک ملت استان آذربایجان غربی )
۳۸۴. بررسی تاثیر سیستم اطلاعات حسابداری منابع انسانی بر ارزیابی عملکرد سازمانی درشرکت های خصوصی (استان لرستان)
۳۸۵. تاثیر سرمایه روانشناختی بر چسبندگی شغلی
۳۸۶. بررسی نظریه های روانشناسی شناختی
۳۸۷. مدلی برای پیوند اقدامات مدیریت منابع انسانی با مراحل سازمانی
۳۸۸. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر خلاقیت فردی پرسنل و نقش آن در افزایش منابع مالی شهرداری نورآباد لرستان با استفاده از تکنیکVIKOR_AHP
۳۸۹. بررسی نقش عوامل سبز تحریک کننده بر قصد خرید محصولات زیبایی ارگانیک لوکس تولید ایران به منظور توسعه پایدار (مطالعه موردی: شرکت تولید محصولات آرایشی و بهداشتی (MY
۳۹۰. تاثیر متقابل آزادی اقتصادی و حکمرانی بر ردپای اکولوژیکی
۳۹۱. پیامدهای شیوع ویروس کرونا بر سبک زندگی دانش آموزی مدارس پسرانه مقطع متوسطه اول مناطق ۱۲، ۱۴ و ۱۵ آموزش و پرورش شهر تهران
۳۹۲. اولویت بندی شاخص های موثر بر خوانایی گزارشگری مالی با استفاده از رویکرد اولویت ترتیبی (OPA)
۳۹۳. سودمندی سیستم های نوین در مقابل سیستم های سنتی بهایابی در حسابداری
۳۹۴. بررسی تاثیر بیش اعتمادی مدیرعامل بر ریسکهای شرکت با نقش تعدیلی سرمایه گذاراننهادی
۳۹۵. بررسی تاثیر سلامت روان حسابرسان بر نتایج گزارش حسابرسی
۳۹۶. بررسی تاثیر سن شرکت و اندازه موسسه حسابرسی بر افشای اطلاعات زیست محیطی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۳۹۷. بررسی رابطه بین شفافیت شرکتی و هزینه فرصت وجوه نقد شرکتهای پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران
۳۹۸. بررسی تاثیر ویژگی های مدیرعامل بر رابطه بین ارزش وجوه نقد و تلاش حسابرسی درشرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۳۹۹. بررسی تاثیر تنوع جنسیتی در هیئت مدیره بر رابطه بین انعطاف پذیری مالی و فرصتهای رشد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۴۰۰. تاثیر رهبری خدمتگذارانه بر خلاقیت سازمانی معلمان مقطع ابتدایی شهر ورامین با در نظرگرفتن نقش انگیزش شغلی
۴۰۱. بررسی رابطه بین حضور زنان در هیئت مدیره و اجتناب مالیاتی با تاکید بر نقش تعدیلی ویژگیهای شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۴۰۲. بررسی و مطالعه نوآوری ، توسعه خلاقیت و دانش به منزله تولید محصولات و خدماتجدید مبتنی بر تحقیق وتوسعه
۴۰۳. چگونگی فراهم نمودن بستری مناسب جهت دسترسی آسان کار آفرینان به اطلاعات ومهارتهای لازم به منظور شروع و یا توسعه یک کسب و کار
۴۰۴. به کارگیری اقدامات مناسب با توجه به اهداف سازمان در قبال منابع انسانی و عملکردی نظیر تحققماموریت های سازمانی و چشم اندازهای سازمان
۴۰۵. مطالعه روش های مدیریت، برای کاهش اثرات نامطلوب تولید و عملیات بر محیط زیست وعملکرد پایداری اجتماعی
۴۰۶. بررسی مدیریت سازمانها با تکیه بر دانش برتر، اتخاذ تصمیمات معقول تر در موضوع های مهم و بهبود عملکردهای مبتنی بر دانش
۴۰۷. بررسی ساختار و موقعیت ایران در تجارت بین الملل، فعالیت ها و حضور فعال در بازارهای بین المللی
۴۰۸. مطالعه فرد از نظر جسمی و زیستی - عاطفی، روانی و شخصیتی تحت تاثیر خانواده و جایگاهیارزنده آن در اجتماع
۴۰۹. مطالعه تواناییها شامل مجموعه ای از مهارتها و صلاحیتهای شناختی و ترکیبی از ارزشها و انگیزشمستقل از شناخت و فراشناخت