علوم پایه | دانشگاه ارومیه

تقویت فعالیت های پژوهشی حوزه معدن با حضور مدیر آموزش، پژوهش و فناوری سازمان ایمیدرو در دانشگاه ارومیه

نشست دورهمی بررسی اولویت های تحقیقاتی سازمان توسعه و نوسازی معادن ایران (ایمیدرو) با حضور دکتر شفیعی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ارومیه و دکتر ملاطاهری مدیر آموزش، پژوهش و فناوری سازمان ایمیدرو در دانشگاه ارومیه برگزار شد.

در این نشست که رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان و اعضای هیئت علمی گروه های آموزشی مهندسی معدن، زمین شناسی و شیمی نیز حضور داشتند، در خصوص اولویت های تحقیقاتی سازمان ایمیدرو بحث و تبادل نظر شد.

دکتر شفیعی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ارومیه، در این نشست ضمن اشاره به تفاهم نامه منعقد شده بین سازمان ایمیدرو و اداره کل صمت استان، به تقویت همکاری پژوهشی با این سازمان و استفاده از پتانسیل های دانشگاه ارومیه تاکید نمود.

دکتر ملاطاهری مدیر آموزش، پژوهش و فناوری سازمان ایمیدر نیز ضمن تشریح سیاست های تحقیقاتی این سازمان، اشاره به اولویت های پژوهشی سازمان ایمیدرو، در زمینه همکاری نزدیک با دانشگاه ارومیه در تصویب و اجرای طرح های تحقیقاتی در راستای اولویت های سازمان ایمیدرو اعلام آمادگی نمود.

در ادامه، اعضای هیئت علمی دانشگاه ارومیه موضوعات تحقیقاتی پیشنهادی خود را بیان و در مورد زمینه های کاری مشترک با سازمان ایمیدرو بحث و تبادل نظر نمودند.

در پایان، دکتر ملاطاهری و هیئت همراه از امکانات و تجهیزات کارگاهی گروه مهندسی معدن دانشگاه ارومیه نیز بازدید نمودند.