عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

تقدیر از پرتوکاران در مراکز تابعه دانشگاه



همزمان با روز جهانی رادیولوژی از تلاش و زحمات اساتید و کارکنان بخش تصویربرداری در بیمارستان های تابعه دانشگاه تقدیر شد.


گرامیداشت روز رادیولوژی  در بیمارستان شهدای تجریش

همزمان با روز جهانی رادیولوژی دکتر فاطمی معاون درمان، دکترشجاعی معاون آموزش، مترون و تعدادی از اساتید بیمارستان شهدای تجریش ضمن حضور در واحد تصویربرداری از زحمات و تلاش همکاران این بخش قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از بیمارستان شهدای تجریش، در این دیدار صمیمانه از تلاش های همکاران رادیولوژی این مرکز در طول یکسال گذشته و دوران پاندمی کرونا تقدیر شد.

دکتر فاطمی معاون درمان بیمارستان نیز ضمن بیان سخنانی گفت : روز جهانی رادیولوژی وسالروز کشف اشعه ایکس بهانه ای برای تقدیر و پاسداشت زحمات بی شائبه پرتونگاران و رادیولوژیست‌ها برشمرد که در تشخیص و تسکین آلام بشری و حمایت از زندگی و سلامت انسان ها در نظام سلامت نقش مهمی ایفا می کنند.

وی در خاتمه سخنان خود مجددا این روز را به همکاران بخش رادیولوژی بیمارستان تبریک گفت.

گرامیداشت روزجهانی  رادیولوژی در بیمارستان شهید مدرس

در مراسمی همزمان با روز جهانی رادیولوژی از زحمات پرتوکاران و رادیولوژیست های بیمارستان شهید مدرس تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از بیمارستان شهید مدرس، در ابتدای این مراسم دکتر علیپور پارسا رییس بیمارستان شهید مدرس با تاکید بر نقش مهم رادیولوژیست‌ها و پرتوکاران در سیستم درمان این روز را به تمامی اساتید، دستیاران و کارکنان واحد تصویربرداری تبریک گفت.

وی  ضمن تقدیر از زحمات همکاران واحد تصویربرداری گفت:  شما عزیزان یکی از گروههایی هستید که در خط مقدم تشخیص بیماری‌ها در بیمارستان فعالیت می‌کنید به‌ ویژه در سال های اخیر و در پاندمی کرونا  که کل کشور به ویژه کادر درمان درگیر این بیماری بودند.

دکتر علیپورپارسا در ادامه از تلاشهای تمامی همکاران واحد تصویربرداری در دوران کرونا تقدیر کرد و به آنان خداقوت گفت.

دکتر فقیهی رییس بخش تصویربرداری بیمارستان شهید مدرس نیز در سخنانی گفت:  روز جهانی رادیولوژییک رویداد سالانه است که نقش تصویربرداری پزشکی در مراقبت های بهداشتی مدرن را ارتقا می دهد.

وی افزود: این مراسم هر ساله در ۸نوامبر برگزار می شود و همزمان با سالروز کشف اشعه ایکس است.

دکتر فقیهی خاطرنشان کرد: تصویربرداری پزشکی یا رادیولوژی یکی از رشته های در حال پیشرفت در حوزه پزشکی است و امروزه اشعه ایکس ، سی تی اسکن، MRI ، سونوگرافی و سایر فناوری های تصویربرداری پزشکی برای بسیاری از افراد شناخته شده است.

در ادامه تنی چند از اساتید و مسئولان بیمارستان با اشاره به تلاش بی وقفه و شبانه روزی همکاران پرتوکار و رادیولوژیست بیمارستان از زحمات آنها  قدردانی کردند .

براساس این گزارش در خاتمه این مراسم  که با حضور هیئت رییسه بیمارستان، اعضای هیئت علمی بخش رادیولوژی و کارشناسان و پرتوکاران این بخش برگزار شد با اهدای لوح سپاس و هدایایی از زحمات همکاران بخش تصویربرداری تقدیر شد.

بزرگداشت روز جهانی رادیولوژی در بیمارستان مهدیه

به مناسبت روز جهانی تصویر برداری پزشکی( ۸ نوامبر ) در مراسمی نمادین از زحمات  اساتید، دستیاران و کارکنان خدوم  واحد تصویربرداری پزشکی بیمارستان مهدیه تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از بیمارستان مهدیه، در این مراسم دکتر شهرزاد زاده مدرس رییس بیمارستان و جمعی از مسئولان با اهدای لوح تقدیر از  اساتید و دستیاران و پرسنل بخش تصویربرداری تقدیر کردند.

براساس این گزارش واحد تصویر برداری بیمارستان مهدیه با انجام انواع تصویر برداری تخصصی زنان، سونوگرافی های داپلر رنگی، غربالگری های جنین، بیوپسی، ماموگرافی و گرافی های تخصصی  به مراجعان خدمت رسانی می کند.

همچنین واحد سی تی اسکن بیمارستان نیز (به صورت شبانه روزی و همه روزه)،وکیوم و  بیوپسی(صبح روزهای غیر تعطیل)، پذیرای مراجعان است و خدمات پیشرفته خود را در این زمینه به بیماران ارایه می دهد.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: ۷۷۰۰ س.ع