عمومی | دانشگاه نیشابور

امضاء تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در راستای اخذ مجوز رشته های جدید وزارتین علوم و بهداشت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه نیشابور، با پیگیری صورت گرفته از طرف مدیر حوزه ریاست، روز شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱؛ تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه نیشابور و دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در خصوص تعریف، ایجاد و فراهم کردن زیرساخت های راه اندازی رشته های جدید بین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، به امضاء رسید.

این تفاهم نامه طی جلسه ای با حضور ریاست هر دو دانشگاه و معاونین آموزشی و پژوهشی دانشگاه نیشابور و معاون سازمان غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد و ضمن تبادل نظر و بررسی ظرفیت ها و امکانات دو دانشگاه، مقرر شد جهت اخذ رشته هایی از جمله رشته شیمی دارویی و مهندسی شیمی، مطابق با مفاد تفاهم نامه  منعقد شده اقدامات و پیگیری های لازم صورت پذیرد.

دکتر رحمانی دوست، ریاست دانشگاه نیشابور، ضمن تبریک به مناسبت ارتقاء دانشکده علوم پزشکی به دانشگاه نیشابور گفت: با توجه به مجاورت دو دانشگاه و امکانات آموزشی، پژوهشی و زیر ساختی، می توان از این فرصت در راستای توسعه رشته ها و انجام پژوهش های بنیادی اقدام نمود.

دکتر درودی، ریاست دانشگاه علوم پزشکی نیشابور نیز در این جلسه ابراز امیدواری کرد که با همکاری دانشگاه نیشابور در راستای توسعه رشته های جدید مورد نیاز هر دو دانشگاه، همکاری لازم را خواهند داشت.