عمومی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه

دانشکده علوم پزشکی قهرمان مسابقات لیگ فوتبال نونهالان مراغه شد

مهندس پور رستم با اشاره به قهرمانی این دانشگده در مسابقات فوتبال مراغه افزود: در این مسابقات   ورزشکاران مدرسه فوتبال این دانشکده که فرزندان همکاران علوم پزشکی هستند به نمایندگی از دانشکده علوم پزشکی حاضر شدند و در میان شش تیم شرکت کننده به مقام قهرمانی دست یافتند.

وی با اشاره به برنامه های  ورزشی این دانشکده گفت: ورزشکاران این دانشکده در مسابقات شهرستان و استان و المپیاد های ورزشی دانشجویان و کارکنان وزارت بهداشت اعزام شده و اغلب حائز رتبه های برتر می شوند که نشان از روحیه بالای ورزشکاران این دانشکده می باشد.

وی در پایان گفت: در دوران پسا کرونا، باید توجه ویژه ای به شادابی و روحیه کارکنان و دانشجویان  داشته باشیم؛ بر این اساس برنامه های مختلفی از جمله ورزش صبح گاهی، عقد قرارداد با باشگاه های ورزشی در رشته های مختلف، تدوین و اجرائی شده  تا باعث تعالی روحی و جسمی  کارکنان  باشیم.

به گزارش روابط عمومی،سجاد خیری  مسول تربیت بدنی دانشکده علوم پزشکی مراغه  که همزمان رئیس هیات پزشکی و ورزشی شهرستان نیز می باشند  بعنوان سرمربی این تیم نقش محوری را در راه اندازی مدرسه فوتبال و قهرمانی این تیم داشته است.