عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان خوزستان

شرکت محققان مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان در مراسم آموزشی پدافند غیرعامل

شرکت محققان مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان

در مراسم آموزشی پدافند غیرعامل

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، در روزهای شنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه مورخ ۸ و ۱۰ و  ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۱، محققان این مرکز در برنامه آموزشی پدافند غیرعامل بخش کشاورزی شرکت کردند.

این برنامه آموزشی در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، اداره کل منابع طبیعی خوزستان و شرکت توسعه نیشکر خوزستان برگزار گردید.  از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، ۶ نفر از محققان و پژوهشگران در این مراسم شرکت و به ارائه سخنرانی پرداختند.

در روز شنبه سرکار خانم دکتر فارسی با موضوع آفات و بیماری‌ها در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان و شرکت توسعه نیشکر به ایراد سخنرانی پرداخت.

در روز سه‌شنبه سرکار خانم مهندس نعنایی با موضوع مدیریت آتش در جنگل‌ها در اداره کل منابع طبیعی خوزستان به سخنرانی پرداختند.

در روز چهارشنبه در محل جهاد کشاورزی خوزستان، آقایان دکتر جعفرنژادی معاون پژوهش و فناوری مرکز، دکتر ورجاوند از بخش فنی و مهندسی، دکتر گوشه رئیس بخش تحقیقات خاک و آب مرکز و آقای دکتر اصلاحی رئیس بخش گیاهپزشکی مرکز در این مراسم شرکت کردند.

در این مراسم دکتر ورجاوند با همراهی دکتر جعفرنژادی و دکتر گوشه با موضوع بهره‌برداری آب و مسائل مرتب با موضوع ، به ایراد سخنرانی پرداختند.