عمومی | دانشگاه شاهد

نشست صمیمانه رئیس دانشگاه با دانشجویان منتخب

به گزارش «روابط عمومی» دانشگاه، روز دوشنبه ۱۶ آبان ماه از ساعت ۱۳ الی ۱۵:۳۰ نشست صمیمانه رئیس دانشگاه با دانشجویان منتخب دانشگاه در محل سالن شورای ریاست دانشگاه برگزار شد.




این مراسم با حضور ۷۰ نفر از دانشجویان منتخب، رئیس دانشگاه، معاون فرهنگی- اجتماعی و معاون آموزشی با محوریت مطالبه گری «علمی و پژوهشی» برگزار گردید.
در این نشست صمیمانه  ۱۲ نفر از دانشجویان در رشته های مختلف، به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند و در بخش پایانی جلسه معاون آموزشی و معاون فرهنگی و اجتماعی به برخی از مطالبات و درخواست های دانشجویان ناظر بر مسائل آموزشی، فعالیت های انجمن های علمی و بسترها و ظرفیت های مساعد جهت ارتقاء آموزشی و پژوهشی دانشگاه پاسخ دادند.




در پایان جلسه دکتر چلداوی رئیس دانشگاه با ارائه گزارشی از عملکرد یکسال گذشته و برنامه تحول دانشگاه، ضمن اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل ها بر دو عامل امید آفرینی و تلاش مضاعف مسئولین، اساتید و دانشجویان برای رسیدن به وضعیت مطلوب و جایگاه حقیقی دانشگاه شاهد تاکید نمود و از دانشجویان خواستن با همت و اراده از طریق ارتباط با نماینده دانشجویان، ایده ها و برنامه های مد نظر را مطرح و پیگیری نمایند.




کانال ایتا روا​بط عمومی دانشگاه شاهد:
h​ttps://eitaa.com/shahed_pr