عمومی | دانشگاه فرهنگیان

نخستین جشنواره ارزیابی درونی گروه های آموزشی دانشگاه فرهنگیان

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت از برگزاری جشنواره کیفیت  خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، ایوب ابراهیمی از برگزاری اولین جشنواره ارزیابی درونی گروه‌های آموزشی دانشگاه فرهنگیان در روز یکشنبه ۲۹ آبان از ساعت ۸ الی ۱۷ در اردوگاه شهید باهنر تهران خبر داد و گفت: ارزیابی درونی به عنوان پدیده­ای هدفمند دارای کارکردهای مثبت در زمینه اصلاح و بهبود کیفیت دانشگاهی, ضرورتی انکارناپذیر است.

وی در ادامه تصریح کرد: در دانشگاه فرهنگیان مدیران گروه های آموزشی به این منظور هفت عامل (ساختار سازمانی، تشکیلات و مدیریت، هیات علمی, دانشجویان، دوره های آموزشی مورد اجرا، فرآیند یاددهی - یادگیری، دانش آموختگان، امکانات و تجهیزات) را با ملاک ها و نشانگرهای مربوطه بررسی و اطلاعات مورد نیاز ذینفعان جمع آوری و در سامانه ثبت گردید.

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت خاطر نشان کرد:بر اساس نتایج ارزیابی، نقاط قوت و ضعف، شناسایی و پیشنهادهایی از قبیل جذب هیات علمی باتجربه، توجه به پژوهش، امکانات و تجهیزات و ارزیابی برای بهبود کیفیت د ر سطح پردیس، استان و سازمان مرکزی ارائه شده است .

وی همچنین تشریح کرد:  آثار ارسالی پس از دریافت از استان ها در دو مرحله داوری شده است که نتایج مرحله اولیه به استان ها اطلاع رسانی گردیده است و در این جشنواره مدیران گروه آموزشی منتخب به ارائه گزارشات خود در حضور داوران داخلی و خارجی دانشگاه پرداخته و در نهایت ۳ گزارش برتر کشوری انتخاب خواهد شد.

شایان ذکر است؛ این جشنواره با حضور رئیس دانشگاه، اعضای هیات رئیسه، مدیران گروه های آموزشی و مسئولان نظارت و ارزیابی استان ها برگزار می شود.