عمومی | دانشگاه فرهنگیان

نشست هم اندیشی مدیران دانشگاه فرهنگیان استان کردستان و شهرداری سنندج

مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان کردستان با اشاره به نقش دانشگاه فرهنگیان در کمک به حل مسائل شهری، گفت: دانشگاه فرهنگیان کردستان با تکیه بر ظرفیت، پتانسیل موجود و تخصص هایی که در این مجموعه وجود دارد می تواند در جهت ساماندهی و حل مشکلات فرهنگی شهر کمک و همیار مجموعه شهرداری باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان کردستان؛ نشست هم اندیشی مسئولین دانشگاه فرهنگیان استان کردستان با مدیران شهرداری سنندج، با حضور سید شهاب ارکیان مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان کردستان، انور رشیدی شهردار سنندج، میمنت آبادی نماینده شورای شهر، رفیق دوست شهردار منطقه ۲ سنندج و تعدادی از کارکنان دانشگاه، یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ در محل سالن جلسات مدیریت استانی برگزار شد.

در این جلسه مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان کردستان این نشست را زمینه ای برای تعاملات مشترک و بررسی زمینه‌های همکاری بین دانشگاه فرهنگیان کردستان و شهرداری سنندج دانست.

وی ابراز امیدواری کرد؛ با تعامل دو جانبه دانشگاه و شهرداری بتوانیم برای رشد و توسعه هر چه بیشتر دانشگاه فرهنگیان، شهر سنندج و حل معضلات و مشکلات شهری و استان گام برداریم.

ارکیان با اشاره به نقش دانشگاه و بویژه دانشگاه فرهنگیان برای کمک به حل مسائل شهری تصریح کرد:  دانشگاه فرهنگیان کردستان با تکیه بر ظرفیت، پتانسیل موجود و تخصص هایی که در این مجموعه وجود دارد، می‌تواند در جهت ساماندهی و حل مشکلات فرهنگی شهر کمک و همیار مجموعه شهرداری باشد.

در ادامه انور رشیدی شهردار سنندج، گفت: یقیناً دانشگاه فرهنگیان کردستان میتواند مشاور توسعه استان در زمینه های علمی، فرهنگی و اجتماعی باشد و با پتانسیل هایی که در این زمینه دارد بخش بزرگی از طرح های فرهنگی استانی را انجام دهد.

وی افزود: با داشتن برنامه و شناسایی نقاط ضعف و قوت می تواند به اهداف مورد نظر خود و چشم اندازهای مورد انتظار طرفین دست یافت و شهرداری وظیفه خود می داند هر مشکلی در دانشگاه ها یا نهاد دیگری در شهر باشد به کمک آن دستگاه بیاید و با راهکاری عملیاتی در رفع چالش ها تلاش نماید.

شهردار سنندج با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان کردستان همواره مایه افتخار و مباهات استان بوده، ابراز امیدواری کرد: جلسات و نشست های شهرداری و دانشگاه بصورت مستمر ادامه داشته باشد.

میمنت آبادی نماینده شورای شهر سنندج در این نشست با تاکید بر نگاه علم محوری دانشگاه برای حل مشکلات و نیازهای اجتماعی شهر، گفت: افزایش تعامل میان دانشگاه و شهرداری به افزایش توان علمی و اجرایی شهرداری منجر خواهد شد که ما حصل این فرایند بهبود مسائل شهری است.

در پایان این نشست ضمن بازدید محیطی از فضاها و ظرفیت های دانشگاه مقرر گردید؛ تفاهمنامه همکاری در حوزه ها و مسائل کاری اعم از عمرانی، فرهنگی، توسعه شهری، خدماتی، فضای سبز، مدیریت پسماند و ... فی مابین دانشگاه فرهنگیان کردستان و شهرداری سنندج منعقد شود.