عمومی | دانشگاه سمنان

افتتاح چهارمین دوره بازارچه کارافرینی در دانشگاه سمنان

چهارمین  دوره بازارچه کار افرینی با حضور مسئولان دانشکده اقتصاد ، مدیریت و امور اداری و دیگر مسئولان دانشگاه در محوطه دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان، اغاز به کار کرد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ دکتر مدرسی عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه سمنان و برگزار کننده این بازارچه کار افرینی گفت : این بازارچه شامل ۲۵ غرفه است و دانشجویان رشته های مختلف انواع صنایع دستی، هنری و ایده های فن اورانه خود را که برخی هم به محصول تبدیل شده عرضه و به فروش می رسانند .
استاد مشاوره انجمن کار افرینی دانشگاه سمنان افزود : این بازارچه با هدف تقویت فرهنگ کارافرینی در بین دانشجویان و حرکت به سوی دانشگاه کارافرین، برپا شده است .
دکتر مدرسی تصریح کرد : برگزاری کارگاه های اموزشی تبدیل تحصیلات به ثروت و چگونگی راه اندازی کسب و کار هم از دیگر برنامه های این بازارچه کار افرینی است .
این بازارچه به همت انجمن علمی دانشجویی کارافرینی، معاونت فرهنگی و اجتماعی و مرکز کارافرینی و نواوری دانشگاه سمنان، با شعار "دانشجوی امروز، کارافرین فردا" افتتاح شده و از ۹ تا ۱۱ اردیبهشت، به روی علاقه مندان گشوده است .
اختتامیه این رویداد هم ساعت ۱۵ روز سه شنبه یازدهم اردیبهشت، با حضور بابک بختیاری ( موسس بستنی ایس پک) در تالار دانش دانشکده علوم انسانی برگزار می شود .