عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گلستان

کمیته فرهنگی شبکه بهداشت گنبد کاووس برگزار شد

کمیته فرهنگی شبکه بهداشت گنبد کاووس تشکیل جلسه داد
جلسه کمیته فرهنگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبد کاووس با حضور حاج آقا طوسی معاون اداره تبلیغات اسلامی گنبد و مدیران حوزه سلامت این شهرستان در دفتر مدیریت شبکه بهداشت برگزار گردید
این نشست با هدف جهاد تبیین و امید آفرینی به منظور حفظ وحدت و انسجام ملی و هوشیاری مردم و مسئولین در برابر جریانات و حوادث اخیر کشور برگزار شد.
حاج آقا طوسی ضمن قدردانی از کادر سلامت شهرستان در ارائه خدمات شایسته به مردم و مشارکت گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص که فرمودند : جهاد تبیین یک فرضیه قطعی و فوری است و بصیرت رمز عبور از فتنه هاست گفت هیچ وقت شهوت بر شهادت و عقده بر عقیده پیروز نشده است .
وی با اشاره به اینکه برخی کشورها نسبت به جمهوری اسلامی عقده دارند و چون می دانند که دیگر مثل سابق نیست و موازنه قدرت تغییر کرده، می خواهند در کشور  یاس و ناامیدی ایجاد بکنند تا بتوانند عقده گشایی بکنند که قطعا شکست خواهند خورد.
وی گفت هر وقت که ما را تحریم کردند ما رشد کردیم و اکنون که دشمنان ما به این نتیجه رسیدند که از  تحریم ها کار بجایی نمی رسد از طرق دیگر وارد می شوند.
ایشان در ادامه بر لزوم گسترش فرهنگ نماز و نماز خوانی در بین کارکنان و خانواده ها تاکید کرده و گفتند نماز یک فریضه الهی هست و با بر جا کردن فرایض الهی، روح انسان ها تکامل پیدا می کند
وی گفت به نظر من جوانان امروز اتفاقا مسلمان تر از جوانان گذشته هستند ، جوانان امروز  پیاده روی اربعین می روند ، جوانان امروز اعتکاف می نشینند، جوانان امروز هیئت های عزاداری امام حسین راه اندازی می کنند ، پس جوانان امروز با ایمان تر از گذشته هستند ، ولی چون دشمن رسانه را در اختیار دارد قضیه را وارونه جلوه می دهد. پس بنابراین همه ما باید هوشیار باشیم و با سرمشق قرار دادن خط و مشی فرمایشات مقام معظم رهبری باعث پیشرفت و آبادانی کشور ایران اسلامی باشیم.