عمومی | دانشگاه علم و صنعت ایران

تسهیلات جدید دانشگاه علم و صنعت ایران برای پذیرش دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان

تسهیلات جدید دانشگاه علم و صنعت ایران برای پذیرش دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان


گروه جذب و هدایت دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه، تسهیلات جدید پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه علم و صنعت ایران برای سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
دانشگاه علم و صنعت ایران در راستای افزایش تسهیلات در پذیرش دکتری بدون آزمون و نیز سیاست‌های کلان وزارت عتف در خصوص کاهش طول دوران تحصیل و نیز ارتباط دانشگاه با صنعت، برای پذیرش در سال ۱۴۰۲ تسهیلات زیر را برای کسب حداقل ۷ امتیاز پژوهشی لازم برای دعوت به مصاحبه در نظر گرفته است:
۱- در نظر گرفتن حداکثر ۳ امتیاز برای مقالات مرتبط با پایان‌نامه که در مجلات معتبر ISI و یا علمی پژوهشی به مرحله داوری ( Under Review ) رسیده باشند. مستند این موضوع باید توسط استاد راهنما تایید شود.
۲- به همکاری در طرح‌های صنعتی در راستای موضوع پایان‌نامه یا تحویل محصول با ۴ &sup۳; TRL در راستای پایان‌نامه، طبق آیین‌نامه کفایت محصولات رساله دکتری دانشگاه علم و صنعت ایران، امتیاز داده خواهد شد (جزئیات در فراخوان مربوطه اطلاع رسانی خواهد شد). امتیاز این فعالیت‌ها منوط به تایید معاونت پژوهشی دانشگاه محل تحصیل دانشجو است.
۳- در راستای سیاست‌های دانشگاه‌ها در خصوص تشویق به کاهش ماندگاری، برای داوطلبانی که در نیمسال چهارم تحصیل خود بوده و هنوز دفاع نکرده‌اند، ۴ امتیاز مربوط به کیفیت پایان‌نامه داده خواهد شد.
علاقه‌مندان واجد شرایط در صورت داشتن سوال، با دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه- سرکار خانم فلکیان با شماره ۷۳۲۲۵۵۸۳ و یا ایمیل falakiyan iust.ac.ir تماس حاصل نمایند.