عمومی | دانشگاه صنعتی اصفهان

برگزاری پانزدهمین سمینار بین‌المللی علوم و تکنولوژی پلیمر به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان

در این دوره از سمینار علوم و تکنولوژی پلیمر، ۶۲۲ عنوان مقاله در دو محور کاربرد پلیمرها در مهندسی بافت و زیست‌پزشکی  و مواد پلیمری در زمینه مراقبت‌های پزشکی در همه‌گیری کووید۱۹  از دانشگاه ها و مراکز علمی سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شده که پس از بررسی اولیه،۵۲۹ مقاله مورد پذیرش قرار گرفته است.

از میان مقالات دریافتی ۱۲۹ مقاله در سه روز کنفرانس ارایه شفاهی خواهند داشت و ۴۷۰ مقاله نیز در قالب پوستر به معرض دید محققان و دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز علمی‌پژوهشی کشور گذاشته می شود.

همچنین در آیین گشایش این سمینار بین المللی ، اساتید برجسته داخلی و خارجی، به عنوان سخنرانان کلیدی آخرین یافته های علمی خود را ارایه میکنند. از جمله سخنرانان کلیدی و برجسته این کنفرانس می توان به پروفسور کلمنس هولزر از دانشگاه مونتان لئوبن کشور اتریش، دکتر نیره تائب نیا محقق دانشگاه کارولینا کشور سوئد، دکتر علیرضا فروزانی استاد ایرانی دانشگاه یوهانس گوتنبرگ ماینز کشور آلمان و دیگر اساتید برجسته ایرانی و خارجی اشاره کرد.

علاقمندان از سراسر کشور می توانند این رویداد علمی را همزمان به صورت زنده در کانال آپارات دانشگاه صنعتی اصفهان نیز مشاهده کنند.

جهت دریافت برنامه رویداد به سایت کنفرانس به نشانی : https://ispst.ir/page/23/Organizers مراجعه فرمایید.