عمومی | سیویلیکا

مقالات فصلنامه مدیریت بازرگانی، دوره ۱۴، شماره ۳ منتشر شد

لیست و عناوین مقالات نمایه شده از دوره ۱۴، شماره ۳ این ژورنال به صورت زیر می باشد:

۱. درگیرسازی کاربر در برند و هم آفرینی ارزش در پلتفرم های رسانه ای (مورد مطالعه: پلتفرم روبیکا)
۲. تاثیر نوآوری در مدل کسب وکار بر عملکرد شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه شریف
۳. ارائه چارچوب کمیاب سازی محصول در بازاریابی: مرور نظام مند مبانی نظری
۴. تاثیر رهبری دیجیتال بر عملکرد شرکت ها در محیط های پویا: نقش قابلیت های پویا، نوآوری مدل کسب وکار و مزیت رقابتی پایدار
۵. طراحی الگوی پیاده سازی راهبرد باندلینگ اجتماعی در صنعت لوازم خانگی
۶. بازاریابی اینستاگرامی: انتخاب اینفلوئنسر در صنایع غذایی با رویکرد فوکام
۷. ارائه مدل بلوغ بازاریابی B۲B