مقالات فصلنامه مدیریت بازرگانی، دوره ۱۴، شماره ۳ منتشر شد
لیست و عناوین مقالات نمایه شده از دوره ۱۴، شماره ۳ این ژورنال به صورت زیر می باشد:
۱.
درگیرسازی کاربر در برند و هم آفرینی ارزش در پلتفرم های رسانه ای (مورد مطالعه: پلتفرم روبیکا)
۲.
تاثیر نوآوری در مدل کسب وکار بر عملکرد شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه شریف
۳.
ارائه چارچوب کمیاب سازی محصول در بازاریابی: مرور نظام مند مبانی نظری
۴.
تاثیر رهبری دیجیتال بر عملکرد شرکت ها در محیط های پویا: نقش قابلیت های پویا، نوآوری مدل کسب وکار و مزیت رقابتی پایدار
۵.
طراحی الگوی پیاده سازی راهبرد باندلینگ اجتماعی در صنعت لوازم خانگی
۶.
بازاریابی اینستاگرامی: انتخاب اینفلوئنسر در صنایع غذایی با رویکرد فوکام
۷.
ارائه مدل بلوغ بازاریابی B۲B