عمومی | دانشگاه صنعتی اصفهان

رویداد کارآفرینی و نوآوری "کمند" در دانشگاه های استان اصفهان برگزار می شود

معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با همکاری معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان، نخستین رویداد کار، مهارت و نوآوری با عنوان "کمند" را با هدف ایجاد زمینه حضور دانشجویان مستعد کارآفرینی در عرصه کسب و کارهای دانش بنیان، در تعدادی از دانشگاه های استان اصفهان برگزار می کند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشجویان مستعد و علاقمند به حوزه کسب و کار می توانند طرح ها و ایده های خود را در محورهای فنی، مهندسی و علوم پایه و همچینی علوم انسانی، فرهنگ و هنر تا اول آذرماه ۱۴۰۱ به دبیرخانه "کمند" ارسال کنند.
در این رویداد علاوه بر برگزاری کارگاه های آموزشی با محورهای مهارت افزایی و کارآفرینی، ارتباط موثری میان دانشجویان خلاق و شرکت های دانش بنیان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برای توسعه کسب و کارها و ایده های برتر فراهم خواهد شد.
علاوه بر جایزه هشت میلیون تومانی در هر حوزه، به سه طرح منتخب این رویداد نیز از یک تا سه میلیون تومان جایزه نقدی اهدا می گردد.
گفتنی است علاقمندان به رویداد "کمند" که به همت معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان در حال برگزاری است، می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت : WWW.FARHANGI.IUT.AC.IR مراجعه و یا با شماره های ۰۹۱۰۳۵۲۲۹۴۹ و ۰۳۱۳۳۹۱۲۴۲۱ تماس حاصل فرمایند.