عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

شروع به کار بازارچه تولیدات دانشجویی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی

بازارچه تولیدات دانشجویی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی با حضور سرپرست دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در محل کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه شروع به کار کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، عباس فنی اصل ۱۰ آبان در مراسم افتتاح بازارچه تولیدات دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: یکی از مهمترین وظایف دانشگاه در کنار آموزش و پژوهش، برگزاری دوره های آموزشی-مهارتی برای دانشجویان به منظور توانمندسازی آنان جهت ورود به بازار کار به عنوان کارآفرین پس از فارغ التحصیلی می باشد.
وی با اشاره به اینکه تولیدات دانشجویی باید کارآفرین و در عین حال سودآور باشد، افزود: در طی برگزاری دوره های مهارت افزایی، دانشجویان زیادی توسط کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه دوره های آموزشی تخصصی لازم را سپری کرده اند و جذب بازار کار شده اند و دانشگاه نیز زمینه های لازم را جهت رشد و حمایت از این قبیل فعالیت ها در حوزه کسب و کار فراهم کرده است.
فنی اصل خاطر نشان کرد: محصولات عرضه شده در بازارچه تولیدات دانشجویی دستاوردهای حاصل از دوره هایی است که توسط کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه ویژه دانشجویان برگزار شده است.
شایان ذکر است این بازارچه هر هفته روزهای سه شنبه به صورت مستمر در محل کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه واقع در ساختمان آیت الله مشکینی دایر خواهد بود.
پایان خبر