عمومی | دانشگاه فرهنگیان

ضرورت برگزاری اردوی راهیان پیشرفت برای دانشجو معلمان

ارغوانی بر ضرورت برگزاری اردوی راهیان پیشرفت تاکید کرد و افزود: نسل کنونی باید با ارزش ها و افتخارات جمهوری اسلامی آشنا شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، عباس ارغوانی مشاور وزیر و فرمانده بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش در آیین معارفه اعضای شورای فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج شهید سلیمانی سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان؛ با بیان اینکه به برکت جمهوری اسلامی و مجاهدت شهدا و رزمندگان، ایران قوی است و به سمت قوی تر شدن پیش می رود، تصریح کرد: دشمن قطعا ایران قوی را نمی بیند و نمی خواهد که ببیند و چشم دیدن ایران قوی را ندارد.

وی با اشاره به امرجهاد تبیین که رهبر انقلاب آن  را فریضه قطعی و فوری برشمرده اند، تصریح کرد: بر بسیج و بسیجیان امروز فریضه است که روشنگری کنند و  باید دستاوردهای انقلاب و دستاردهای نظام اسلامی را روایت کنیم.

ارغوانی بر ضرورت برگزاری اردوی راهیان پیشرفت تاکید کرد و افزود: نسل کنونی باید با ارزش ها و افتخارات جمهوری اسلامی آشنا شود.

مشاور وزیر و فرمانده بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش  با بیان اینکه اسلام به زن حرمت، قداست و زندگی داده است، تصریح کرد: مدافعان دروغین حمایت از زنان در غرب؛ زن را به عنوان مانکن در ویترین می گذارند و بدترین رفتارها را با آنان دارند.

وی با اشاره به ماموریت مهم دانشگاه فرهنگیان در اصلاح جامعه، تصریح کرد: شهید رجایی فرموده بودند که نقطه آغاز تحول در هر جامعه ای ایجاد تحول در آموزش و پرورش است و نقطه شروع تحول در آموزش و پرورش تربیت معلم است.

ارغوانی ادامه داد: کسانی که قرار است، انسان های آینده را تربیت کنند، شما دارید آنها را تربیت می کنید و  مسئولیت مهم و حساسی بر عهده دارید.