انتشار مقالات هفدهمین کنفرانس ملی روانشناسی، علوم اجتماعی و تربیتی
لیست و عناوین مقالات نمایه شده از هفدهمین کنفرانس ملی روانشناسی، علوم اجتماعی و تربیتی به صورت زیر می باشد:
۱.
رابطه کمال گرایی با سخترویی در دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه یزد
۲.
مدرسه صالح در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
۳.
اثربخشی دوره های ضمن خدمت بر بهبود عملکرد معلمان
۴.
طراحی کلاس وارونه و انگیزش تحصیلی در دانش آموزان ابتدایی
۵.
درس پژوهی و بهبود عملکرد شغلی معلمان
۶.
پیش بینی ارتباط مدیران مدارس و عملکرد سازمانی کارکنان آموزش و پرورش
۷.
اثرگذاری سبک های زندگی بر تاب آوری و پیشگیری از بزه و آسیب های اجتماعی
۸.
اهمیت برنامه ریزی درسی مبتنی بر هوش های چندگانه بر کاهش پرخاشگری در دانش آموزان ابتدایی
۹.
استفاده از آزمایشگاه مجازی در افزایش انگیزش تحصیلی و بهبود یادگیری
۱۰.
عوامل رسانه ای موثر در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
۱۱.
اثربخشی مشاوره گروهی به شیوه شناختی- رفتاری بر مهارت های اجتماعی و کیفیت زندگی دانش آموزان دختر متوسطه اول شهر چناران
۱۲.
تاثیر هوشمندسازی بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان و عملکردشغلی معلمان
۱۳.
نقش تربیت بدنی و ورزش صبحگاهی بر کاهش سطح اضطراب دانش آموزان ابتدایی
۱۴.
بررسی تاثیر آموزش های مدرسه در کاهش نزاع خیابانی و خشونت اجتماعی
۱۵.
آموزش رفتار و ادب به نوآموزان پیش دبستانی با استفاده از عروسک
۱۶.
کمک به کودکان در سازگاری با سوگ والدین (ایتام از دیدگاه روانشناسی)
۱۷.
نقش قصه گویی و در انتقال مفاهیم درسی به کودکان و نوجوانان
۱۸.
نقش والدین در حل مشکلات روانشناختی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در مقطع آموزش ابتدایی
۱۹.
بررسی اثربخشی روانشناسی مثبت نگر بر اضطراب کرونا و امیدواری در دانش آموزان کنکوری شهر جوانرود در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱
۲۰.
تاثیر روان درمانی پویشی کوتاه مدت فشرده (ISTDP) بر کاهش نشانگان روانشناختی در بیماران دچار شخصیت ضد اجتماعی
۲۱.
بررسی تاثیرات فضای مجازی بر بلوغ زودرس کودکان و نوجوانان و پیامد های آن بر سلامت روانی و جسمی
۲۲.
رابطه افسردگی و اضطرب با کیفیت زندگی و حمایت اجتماعی ادراک شده در افراد دارای ملال هویت جنسیتی
۲۳.
اهمیت بازخوردهای کلامی و غیرکلامی بر عملکرد تحصیلی و اخلاقی دانش آموزان
۲۴.
مقایسه ی باورهای معنوی، در فرزندان طلاق و غیر طلاق شهرستان شاهرود
۲۵.
طراحی کارگاه آموزشی مهارت فرزندپروری مبتنی بر درک احساسات کودک و تعیین میزان اثربخشی آن بر ارتقاء سطح فرزندپروری مادران نوآموزان پسر پیش دبستانی ناحیه دو شهر یزد
۲۶.
طراحی بازی آموزشی مبحث زمان و ساعت و اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر پایه دوم ابتدایی
۲۷.
بررسی نقش درس پژوهی در ارتقا صلاحیت های حرفه ای معلمان
۲۸.
واکاوی جایگاه درس پژوهی در توسعه حرفه ای معلمان از دیدگاه معلمان ابتدایی استان همدان
۲۹.
بررسی سبک های یادگیری بر افزایش خلاقیت در دانش آموزان استثنایی شهر تهران
۳۰.
بررسی دلایل ترک تحصیل دانش آموزان دوره ابتدایی
۳۱.
نقش حقوق شهروندی و مشارکت شهروندان در راستای ارتقاء مدیریت شهری شهرداری ارومیه
۳۲.
پیش بینی مشارکت سیاسی نوجوانان بر اساس ویژگی های شخصیتی دانش آموزان دختر دبیرستان متوسطه دوره دوم شهرستان شهرضا
۳۳.
بررسی اثر بخشی بازی بر اختلال ریاضی و دیکته نویسی
۳۴.
بررسی موردی راهکارهای خوب خواندن وخوب شنیدن در یکی از دانش آموزان مدرسه ابتدایی
۳۵.
بررسی آسیب های متاثر از فضای مجازی
۳۶.
بررسی سواد رسانه ای والدین و سواد حرکتی فرزندان
۳۷.
بررسی ادراک عدالت سازمانی در بین کارکنان (نمونه موردی: دانشگاه تبریز)
۳۸.
بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی در فرایند یادگیری مجازی دانشجویان
۳۹.
بررسی تاثیر جامعه شناسی شهری در روانشناسی جامعه
۴۰.
بررسی تاثیر برنامه درسی در آموزش و یادگیری
۴۱.
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی بر اساس روش ویلیام رومی
۴۲.
بررسی مستقیم رابطه علت و معلولی فناوری اطلاعات در بین کودکان و دانش آموزان ابتدایی شهر شیراز
۴۳.
ساماندهی شرایط، مقررات و آموزش های ضمن خدمت در جهت بهبود یادگیری معلمان
۴۴.
سیر تاریخی ساختار تربیت معلم از گذشته تا به امرو