عمومی | دانشگاه فرهنگیان

نخستین جشنواره ملی ارزیابی درونی گروه های آموزشی برگزار می شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان؛ نخستین جشنواره ملی ارزیابی درونی گروه ­های آموزشی ( جشنواره کیفیت ) ۲۹ آبان ۱۴۰۱ در اردوگاه باهنر برگزار خواهد شد.

در جلسه کارگروه اجرایی جشنواره با حضور اعضا که یکشنبه ۸ آبان در دفتر نظارت و ارزیابی برگزار شد، در این جلسه احمدی سرپرست دفتر نظارت و ارزیابی با ابلاغ و تبیین وظایف اعضای کارگروه هدف از برگزاری جلسه را هماهنگی جهت هرچه بهتر برگزارشدن جشنواره بیان کرد.

احمدی افزود: ارزیابی درونی گروه های آموزشی، فرایندی است که در آن مدیر گروه، اعضای هیات علمی، دانشجویان و دانش آموختگان قضاوت های قابل ملاحظه ای را در خصوص عملکرد خود به عمل می آورند و تعیین می کنند که در تفکرات جاری برای کیفیت بخش آموزشی در چه جایگاهی قرار دارند و در نهایت از نتایج حاصله به عنوان داده هائی برای برنامه ریزی در جهت بهبود فعالیت های آینده در سطح پردیس، استان و سازمان مرکزی پیشنهاد می گردد.

در ادامه دکتر احمدی بیان کرد:  این جشنواره بصورت ملی برای اولین بار در دانشگاه فرهنگیان برگزار می­گردد و آثار ارسالی پس از دریافت از استانها در دو مرحله داوری شده که نتایج نهایی به استانها اطلاع رسانی گردیده است و در این جشنواره مدیران گروه آموزشی منتخب به ارائه گزارشات خود خواهند پرداخت.

درادامه جلسه فاطمه مقاره ­زاده مدیر بالندگی  حرفه ای از برگزاری نشست سالانه کارشناسان نظارت و ارزیابی در ایام جشنواره خبر داد .

وی با تشریح وظایف تاکید کرد: مهم انسجام درونی اعضای کمیته است و هدف ما هرچه بهتر برگزارشدن جشنواره، کیفیت بخشی به نشست و خدمات رسانی بهینه برای مدعوین است.

در پایان هرکدام از اعضا پیشنهادات خود را برای بهتر برگزارشدن جشنواره ارائه کردند.