عمومی | دانشگاه صنعتی اراک

آیین نو دانشجویان ۱۴۰۱ دانشگاه صنعتی اراک برگزار شد.

آیین نو دانشجویان دانشگاه صنعتی اراک به همت مدیریت امور فرهنگی دانشگاه با همکاری اداره روابط عمومی و امور بین الملل در اردوگاه امیرکبیر در دو روز متوالی  ویژه خواهران و برادران برگزار شد.

دکتر مجتبی گودرزی سرپرست دانشگاه صنعتی اراک ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر خوبی ها، آغاز سال نو تحصیلی را به دانشجویان نو ورود شادباش و تبریک عرض نمود و از آنها درخواست نمود از این فرصت بیشترین بهره  را ببرند.

رئیس دانشگاه صنعتی اراک با اشاره بر لزوم مهارت آموزی در کنار آموزش دانشگاهی تاکید نمودند با توجه به همکاری دانشگاه با مرکز فنی و حرفه ای استان مرکزی و استقرار آن در دانشگاه دانشجویان برای افزایش فرصتهای شغلی در آینده از همین امروز به کسب مهارت بپردازند.

آیین آغاز سال تحصیلی جدید ویژه دانشجویان نو ورود در اردوگاه تفریحی امیرکبیر باغک شازند با حضور رئیس دانشگاه و مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در دو روز دوشنبه ۱۸ مهر ماه ۱۴۰۱ (ویژه خواهران) و سه شنبه ۱۹مهرماه۱۴۰۱ (ویژه دانشجویان پسر) برپا شد.

در بخش نخست مطابق آیین نامه اجرایی نو دانشجویان در صبح با اجرای مراسم پرچم، قرائت میثاق نامه و آیین اهدای نمادین لوح دانش آموختگی توسط رئیس دانشگاه و پرچم سپاری دانش آموخته دانشگاه به نماینده دانشجویان نو ورود برگزار شد و پس از برگزاری نماز جمماعت  و صرف ناهار در بخش دوم برنامه های  تفریحی و دوره آموزشی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه برپا گردید.

این آیین بعد از دو سال وقفه به علت شیوع ویروس منحوس کرونا و با شیوه نامه ابلاغی وزارت عتف برنامه ریزی و به اجرا درآمد. در این مراسم نماینده دانشجویان نو ورود به نمایندگی از دیگر دانشجویان ضمن تحویل گرفتن پرچم دانشگاه، میثاق نامه دانشجویی را قرائت و با یکدیگر هم پیمان شدند.

کانال رسمی دانشگاه صنعتی اراک در پیام رسان ایتا:
https://eitaa.com/ArakUTofficial