عمومی | دانشگاه پیام نور واحد شبستر

در پی حادثه ترویستی در حرم حضرت شاهچراغ علیه السلام در شیراز

.

دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی در پی حادثه ترویستی در حرم حضرت شاهچراغ علیه السلام در شیراز این اقدام تروریستی را محکوم و خواستار برخورد جدی با عاملان این حادثه و پیگیری جدی موضوع شد.
متن بیانیه بدین شرح است؛

وَمَنْ قُتِلَ مَظْلُومًا فَقَدْ جَعَلْنَا لِوَلِیِّهِ سُلْطَانًا فَلَا یُسْرِفْ فِی الْقَتْلِ ۖ اِنَّهُ کَانَ مَنْصُورًا(اسرا/۳۳)

دست پلید و آلوده‌ی دشمنان قسم خورده‌ی نظام مقدس جمهوری اسلامی بار دیگر با شقاوت در حرم حضرت شاهچراغ (ع) هموطنان عزیزمان را مورد هجوم قرار داد، و خون پاک جمعی از عاشقانه ال ا... را به زمین ریخت.
بدون شک اتحاد و همدلی، آسایش و آرامش در جوامع اسلامی برای دشمنان اسلام تحمل ناپذیر است بنابراین دشمنان و عوامل آن در داخل و خارج در جهت ایجاد اختلاف میان امت اسلامی و ملت ها از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند و با ابزارهای گوناگون و راههای مختلف سعی دارند فتنه انگیزی نمایند و برای تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی آنرا بسوی فضای رسانه ای هدایت کنند.

از دولت محترم و نهادهای ذی ربط جمهوری اسلامی انتظار می رود که با درایت و قاطعیت نسبت به شناسایی عوامل این رخداد دریغ ننمایند و نگذارند ایادی جاهل وکوردل موجب سلب آسایش و آرامش امت اسلامی شوند و اتحاد و همدلی امت اسلامی را خدشه دار ساخته و فتنه انگیزی خویش را گسترش دهند.

دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی، ضمن محکومیت این جنایت بزدلانه و تعرض به ساحت مقدس حضرت شاهچراغ علیه السلام، شهادت هموطنان عزیزمان را به محضر امام زمان(ع) و نایب برحقش حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، امت حزب الله، خصوصا خانواده عزیزشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال شفا برای مجروحین را مسئلت نموده و خواستار پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران است و اعلام میداریم که در انجام تکلیف خود در جهاد تبیین نسبت به توطئه های استکبار جهانی از هیچ تلاشی دریغ نورزیم.


روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی