عمومی | دانشگاه نیشابور

برگزاری آیین معارفه دانشجویان نوورود سال ۱۴۰۱ دانشگاه نیشابور

به گزارش روابط عمومی دانشگاه نیشابور،  روز پنج شنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ با همکاری مشترک حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی و حوزه ریاست دانشگاه، آیین معارفه و خوشامدگویی به دانشجویان نوورود سال تحصیلی ۱۴۰۱ برگزار شد.

در این مراسم دکتر رحمانی دوست رئیس دانشگاه ، ضمن خوشامدگویی به دانشجویان گرامی، بر لزوم سعی و تلاش در راستای موفقیت و پیشرفت علمی تاکید کرد و افزود: دانشجویان سرمایه های گرانقدر و ارزشمند این کشور هستند پیشرفت و ارتقای ایران اسلامی در گرو تلاش و کوشش شما دانشجویان است.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین قربانی رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ابراز داشت: فرصت علم آموزی و پرورش روح در دوران دانشجویی بسیار ارزشمند و با اهمیت است لذا شایسته است این فرصت را مغتنم شمرده و از آن بهترین بهره را برد.

معرفی بخش های مختلف دانشگاه با حضور معاونین و مدیران دانشگاه، پخش کلیپ های متنوع آشنایی با حوزه های مختلف دانشگاه از جمله خوابگاه وحوزه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه، از دیگر بخش های این برنامه بود.

در پایان این آئین، با هماهنگی مدیر حوزه ریاست دانشگاه، دانشجویان در فضایی گرم و صمیمانه در محل اتاق ریاست دانشگاه با دکتر رحمانی دوست به گفتگو نشستند و درخواست ها و دغدغه های خود را در حوزه های مختلف مطرح کردند. ریاست دانشگاه جهت پیگیری و اقدام در خصوص درخواست های دانشجویان نیز دستورات لازم را ابلاغ کرد.