عمومی | دانشگاه باقرالعلوم

حضور نمایندگان آستان مقدس امام حسین(ع) در دانشگاه باقرالعلوم(ع)

گروه اعزامی موسسه وارث‌الانبیاء متعلق به آستان مقدس امام حسین(ع) با حضور در دانشگاه باقرالعلوم(ع)، خواستار همکاری دانشگاه در زمینه برگزاری کنفرانس بین‌المللی استشراق و امام حسین(ع) شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، در این نشست که با حضور اعضای هیئت علمی و مدیران گروه‌های علمی برگزار شد، ابتدا حجت الاسلام مریجی ریاست دانشگاه ضمن خوش‌آمدگویی به هیئت برگزاری کنفرانس بین‌المللی شرق شناسی و امام حسین(ع) ، به بیان ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی و فرهنگی دانشگاه پرداخت.

رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) تاکید کرد: دانشگاه باقرالعلوم(ع) احساس وظیفه خاصی نسبت به آستان مقدس امام حسین(ع) دارد. مدیران این دانشگاه از هیچ تلاشی برای برگزاری هر چه بهتر این کنفرانس و خدمت به فرهنگ امام حسین(ع) و عاشورا دریغ نخواهند کرد.

دکتر عدی السهلانی مدیر برگزاری این کنفرانس، ضمن بیان گزارشی از اهداف، برنامه‌ها و چشم‌انداز این کنفرانس، از اساتید و دانشجویان دانشگاه جهت نگارش مقاله و شرکت در این خصوص دعوت به عمل آورد و تاکید کرد: افزایش میزان همکاری‌های علمی و پژوهشی دانشگاه با آستان مقدس امام حسین(ع) امری ضروری است و موسسه وارث‌الانبیاء در این زمینه آمادگی‌های لازم را فراهم خواهد کرد.

شایان ذکر است علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کنفرانس بین‌المللی شرق شناسی و امام حسین(ع) و شیوه ارسال مقالات به کانال ایتای دانشگاه باقرالعلوم(ع) به نشانی @BouNews مراجعه کنند.