عمومی | دانشگاه مذاهب اسلامی

بازدید سرپرست شعبه گنبدکاووس دانشگاه از سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و خبرگزاری ایکنا

نقش قرآن کریم در وحدت امت اسلامی  منحصر به فرد است

سرپرست دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی واحد گنبد کاووس از سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور (ISQA) و خبرگزاری ایکنا بازدید بعمل آورد و با مسولین بخش های داخلی و بین المللی آن گفتگو نمودند.

دکتر بیارجمندی در این بازدید با بیان نقش و جایگاه قرآن کریم در وحدت امت اسلامی و تقریب بین مذاهب اسلامی و همچنین در ساخت نرم افزار اصلی تمدن نوین اسلامی، منحصر به فرد دانستند و افزودند : خبرگزاری ایکنا نقش منظومه ای قرآن کریم در حیات فردی و اجتماعی انسان را عینی و ملموس نموده است و از مفاهیم و انتزاع وارد عرصه های مختلف زندگی بشری نموده است.

مشاور دبیر شورای هماهنگی معاونین فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های منطقه ۲کشور با تقدیر و تشکر از اهتمام مسولین سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور بر ضرورت توجه به حوزه های شناختی و ادراکی در تولیدات محتوایی قرآنی تاکید نمودند.

سرپرست دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی واحد گنبد کاووس در این بازدید با گفتگو با مسول امور استان های خبرگزاری بین المللی قرآن کریم و در چارچوب تفاهم نامه همکاری با جهاد دانشگاهی ، آخرین وضعیت دفتر این خبرگزاری در واحد گنبد کاووس را مورد بررسی قرار دادند.

در ادامه دکتر بیارجمندی با بازدید از بخش بین الملل خبرگزاری ایکنا بر اهمیت و نقش این بخش در تصویرسازی  و روایت سازی جهانی قرآن کریم بالاخص با توجه به چشم انداز بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در ایجاد تمدن نوین اسلامی و با محوریت ام القری جهان اسلام تاکید نمودند و افزودند :مدیر عالی فعال در عرصه فرهنگی ای که از این سازمان و خبرگزاری بازدید نداشته باشد تصویر درستی از فعالیت های فرهنگی قرآنی نخواهد داشت.