عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

اهمیت زمینه سازی فضای گفتگو و نقد در دانشگاه ها

سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی به اهمیت زمینه سازی فضای گفتگو و نقد در دانشگاه ها تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، اسماعیل چمنی ۱ آبان در جلسه کرسی علمی ترویجی در دانشگاه محقق اردبیلی ضمن تاکید بر اهمیت استقبال اساتید و دانشجویان از برگزاری کرسی های نظریه پردازی، گفت: کرسی‌ های نظریه پردازی راهی روشن برای توسعه علم است.
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت کرسی های نظریه پردازی، افزود:
در همین راستا دبیرخانه کمیته دستگاهی حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره دانشگاه محقق اردبیلی نیز به منظور اجرای منویات مﻘام معظم رهبری و منطبق با نﻘشه جامع علمی کشور در چارچوب آئین نامه مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی طی سال های اخیر راه اندازی شده و کار خود را با قوت ادامه می دهد.

چمنی با اشاره به اهمیت زمینه سازی فضای گفتگو و نقد در دانشگاه ها و مراکز علمی، به حمایت از نظریه پردازی در جامعه نخبگانی تاکید کرد و ابرازامیدواری کرد: با مشارکت فعال اساتید و دانشجویان دانشگاه، شاهد فعالیت چشمگیر در حوزه نظریه پردازی، نقد و مناظره در دانشگاه محقق اردبیلی باشیم.
اکبر عطادخت مسئول دبیرخانه کمیته دستگاهی حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره دانشگاه محقق اردبیلی نیز
گفت: در این جلسه کرسی‌«بررسی اثربخشی مداخلات دارویی در درمان کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی: مرور نظام مند» توسط سیف اله آقاجانی و  سارا تقی زاده ارائه شد که محمد نریمانی و سجاد بشرپور اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی ناقدان این کرسی بودند.
پایان خبر