عمومی | وزارت علوم،تحقیقات و فناوری

دکتر معماریان خلیل اباد به سمت رئیس مرکز اموزش عالی کاشمر منصوب شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در این حکم انتصاب امده است :

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی به موجب این حکم به سمت رئیس مرکز اموزش عالی کاشمر منصوب می شوید .

امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف محوله را بر پایه قوانین، سیاست ها و برنامه های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی به انجام رسانید. بایسته است با پیروی از اموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان، خیرین و صاحب‌نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمایید .

دکتر هادی معماریان خلیل اباد متولد ۱۳۵۷ کاشمر و فارغ التحصیل دوره دکترای تخصصی رشته مدیریت منابع زمین با گرایش مهندسی خاک از دانشگاه UPM مالزی و عضو هیات علمی دانشگاه بیرجند است .

وی تاکنون ۳ طرح تحقیقاتی را انجام داده و علاوه بر تالیف و ترجمه ۲ جلد کتاب در تهیه ۲ فصل از ۲کتاب توسط انتشارات بین المللی مشارکت داشته است .

انتشار ۴۰ مقاله در نشریات علمی و پژوهشی بین المللی، ارائه حدود ۸۰ مقاله در کنفرانس های داخلی و بین المللی و راهنمایی و مشاوره ۴۰ پایان نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی از دیگر سوابق پژوهشی دکتر هادی معماریان است .

دکتر معماریان دارای افتخارات علمی از جمله کسب عنوان پژوهشگر نمونه و دارای مقاله پر استناد دانشگاه بیرجند در سالهای ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ است و رتبه اول کنکور کارشناسی ارشد کشور در سال ۱۳۸۰، رتبه اول دانشگاه تهران در سال ۱۳۸۳ و رتبه برتر دانشگاه UPM مالزی را در سال ۱۳۹۱ کسب کرده است .

وی پیش از این، سالها مدیر عامل و عضو هیئت مدیره در بخش خصوصی و شرکت های مهندسی مشاور و دستیار تحقیقاتی تحت گرنت پژوهشی در دانشگاه UPM مالزی بوده و پس از جذب در دانشگاه بیرجند مسئولیت هسته کارافرینی و ارتباط با صنعت دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست و معاونت گروه را برعهده داشته است .

دکتر معماریان دبیر علمی و اجرایی سه کنفرانس ملی و منطقه ای بوده و در کمیته علمی چندین همایش ملی عضویت داشته است و بازرس انجمن علمی سیستم های سطوح ابگیر باران ایران نیز است.

ر.ب ۴۵/ ع.ع ۵۷