عمومی | انجمن مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن ایران ایران

دومین دوره "بازآموزی مدیریت تحقیق و توسعه" در شرکت های صنعتی، معدنی، تجاری و خدماتی

به استحضار می‌رساند، براساس آخرین دستورالعمل وزارت صنعت، معدن و تجارت، تقاضای تمدید پروانه تحقیق و توسعه از این وزارتخانه، منوط به گذراندن دوره ویژه " بازآموزی مدیریت تحقیق و توسعه" توسط مدیران و کارشناسان واحدهای تحقیق و توسعه شرکت های متقاضی به مدت ۲۴ ساعت می باشد. بدیهی است پس از گذراندن این دوره و ارائه گواهینامه حضور در دوره و احراز سایر شرایط، شرکت ها می توانند نسبت به تمدید پروانه تحقیق و توسعه اقدام نمایند.

در همین راستا، انجمن تحقیق و توسعه و نوآوری صنایع و معادن ایران، بعنوان معتبرترین مجموعه برای برگزاری دوره مذکور درکشور، که تاکنون بیش از صدها دوره آموزشی را در زمینه های مرتبط برگزار نموده است، متناسب با تغییرات اعمال شده در مفاد دستورالعمل جدید، دومین دوره آموزشی " بازآموزی مدیریت تحقیق و توسعه" را به مدت ۲۴ ساعت با شرایط ذیل و با حضور اساتید متخصص و مجرب برگزار می نماید. ازمتقاضیان دعوت می‌شود در اولین فرصت جهت ثبت نام اقدام نمایند.

سرفصل‌های دوره:

۱- مفاهیم و روندهای جدید مدیریت واحدهای تحقیق و توسعه در شرکت ها

۲- ماموریت، شرح وظایف و فرآیندهای تحقیق و توسعه

۳- مدیریت استراتژیک در تحقیق و توسعه

۴- مالکیت فکری و تحقیق و توسعه

۵- توسعه محصول جدید

۶- تفکر طراحی

بدیهی است سایر مدیران و کارشناسان علاقمند واحدهای تحقیق و توسعه که درحال حاضر در مقطع تمدید پروانه نمی باشند، با حضور در این دوره آموزشی، می توانند آخرین تعاریف و فرآیندهای مدیریت واحدهای تحقیق و توسعه را فرا گیرند.

نحوه ثبت نام و هزینه دوره:

جهت معرفی و حضور مدیران و کارشناسان تحقیق و توسعه و یا دیگر نمایندگان آن شرکت محترم، خواهشمند است دستور فرمایید، نسبت به تکمیل و ارسال فرم‌ثبت‌نام و واریز مبلغ ۲۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال ( اعضای فعال انجمن ۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال) و درصورت ثبت نام گروهی با حداقل ۸ نفر، به ازای غیراعضا هر نفر مبلغ ۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال و برای اعضای فعال انجمن به ازای هرنفر ۱۷.۰۰۰.۰۰۰ ریال) در وجه انجمن  به حساب‌ شماره  ۸۱۰۸۳۶۲۵ (یا شماره کارت ۴۱۳۰-۸۰۰۰-۰۶۱۰-۶۲۲۱ مختص همین حساب) نزد بانک ‌پارسیان‌‌ شعبه استاد مطهری (کد۱۰۹۵) و ارسال فیش واریزی به ایمیل info.iranrd@gmail.com یا شماره واتس آپ  ۰۹۱۲۳۴۴۰۳۸۵ اقدام لازم بعمل آید.

زمان برگزاری دوره: ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۱

Images :