انتشار مقالات دومین همایش ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار
لیست و عناوین مقالات نمایه شده از دومین همایش ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار به صورت زیر می باشد:
۱.
بررسی تاثیر استراتژی سیستم بازاریابی بین المللی و تجارت الکترونیک بر بهبود عملکرد سازمان
۲.
نقشه راه متنوع سازی صادرات استان کردستان با کمک تئوری فضای محصول
۳.
تاثیر شبکه های اجتماعی بر روابط بین نسلی(شکاف) جوانان شهرستان سنندج
۴.
مطالعه قوم نگاری بازاریابی کارآفرینانه در گردشگری روستایی (مورد مطالعه: روستای دولاب)
۵.
اثربخشی آموزش مفاهیم خودتنظیمی هیجانی بر جهت گیری هدف ، تحمل ابهام و تاب آوری (دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهرستان سنندج)
۶.
تاثیر ارتباطات سیاسی و جنسیت مدیر عامل بر عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۷.
بررسی تاثیر متغیرهای اقتصاد کلان بر شاخص بازار سرمایه و بازار پول در ایران با استفاده از روش علیت تودا و یاماموتو
۸.
تحلیل ارتباط ارزش درک شده، تعهد عاطفی و قصد خرید مجدد مشتریان در فروشگاه های آنلاین
۹.
بررسی تاثیر محرک های ارتباطی بر رفتار مصرف کننده در فروشگاه های اینترنتی
۱۰.
بررسی رابطه بین قابلیت های بازاریابی اخلاقی با اعتماد و استراتژی وفاداری مشتری در شرکت های بیمه مطالعه موردی بیمه های خصوصی استان سمنان
۱۱.
بررسی راهبردهای رفع محدودیت های تحقق بازاریابی سبز در صنعت بیمه
۱۲.
تاثیر مدیریت استراتژی شش سیگما بر بهبود کیفیت خدمات
۱۳.
ارائه مدل مبتنی بر تجربه هوشمند خرید مشتری و رضایت مشتری، تبلیغات شفاهی و ارزش ویژه برند
۱۴.
بررسی رابطه بین ریسک های برون سپاری پروژه های سرمایه گذاری در صنایع تولیدی
۱۵.
جایگاه وجدان کاری در مدیریت اسلامی و مقایسه آن با مکاتب غربی
۱۶.
بررسی عوامل موثر بر رضایت مندی مشتریان با تاکید بر کیفیت برتر خدمات بانکداری آنلاین
۱۷.
تحلیل مولفه های موثر بر آینده پژوهی صنعت سنگ با تاکید بر ماشین آلات پیشرفته
۱۸.
رابطه فلسفی سرمایه اجتماعی با مدیریت رفتار سازمانی
۱۹.
شناسایی مولفه های موثر بازاریابی دیجیتال بر شیفتگی به برند (مورد مطالعه: برند نایس)
۲۰.
بررسی تاثیر غذای محلی بر حمایت جامعه محلی از گردشگری با نقش میانجی رضایت ادراکی جامعه محلی
۲۱.
بررسی بهبود عملکرد سازمانی با بهره گیری از فناوری اطلاعات در سازمان های دولتی
۲۲.
اصول و فنون مذاکره تجاری با هلندی ها
۲۳.
اصول و فنون مذاکره تجاری با چینی ها
۲۴.
بررسی تاثیر هویت جنسیتی بر رفتار و تصمیم گیری مصرف کننده
۲۵.
تبیین نقش میانجی اعتماد و سرمایه اجتماعی در رابطه ارزش های فرهنگی و گرایش به کار تیمی
۲۶.
بررسی تفاوت های وجه التزام و جریمه در ادبیات تجاری و حقوقی
۲۷.
بررسی تاثیر مولفه های کارای مدیریت تحول گرا در ارتقای بهره وری نیروی انسانی
۲۸.
اهمیت بهبود و توسعه سرمایه انسانی در دانشگاه فنی و حرفه ای
۲۹.
تبیین الگوی مشارکت پذیری بازیگران محلی در نوسازی محلات بازآفرینی شهر مشهد
۳۰.
تاثیر سبک رهبری مدیران سازمانی بر انگیزش و انعطاف پذیری منابع انسانی در سازمان های دانش بنیان
۳۱.
تحلیل عوامل سازمانی موثر بر پیاده سازی موفق سیستم سازی هوشمند کسب وکارهای SME
۳۲.
اثر عناصر الگوی مدیریت ارتباط با مشتری بر میزان توسعه وفاداری و رضایتمندی مشتریان
۳۳.
بررسی جایگاه برنامه ریزی به سبک مدیریت اسلامی و نظریات مطرح شده
۳۴.
تاثیر ابعاد مدیریت استعداد بر کیفیت خدمات کارکنان سازمان های دولتی
۳۵.
بررسی شایستگی های مدیران و وظایف مدیریتی آنان بر نحوه تصمیم گیری و عملکرد کارکنان
۳۶.
بررسی عوامل موثر بر چابکی سازمانی و تقویت ساختار سازمانی
۳۷.
سنجش اثربخشی روش های بهبود مدیریت دانش در سازمان ها (مطالعه موردی دانشگاه سیستان وبلوچستان)
۳۸.
امکان سنجی توانمندی های سرمایه گذاری داخلی در جهت توسعه کسب و کارها در بخش مشاغل خانگی
۳۹.
بررسی تاثیر حمایت اجتماعی بر سلامت روان دانشجویان در طی همه گیری کووید-۱۹ (مطالعه موردی: دانشگاه سیستان و بلوچستان)
۴۰.
تاثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی در رضایتمندی مشتریان و کیفیت خدمات در بازار اشباع شده
۴۱.
نقش استراتژی های کارآفرینی در بهبود عملکرد استارت آپ های نوآور
۴۲.
بررسی تاثیر مدیریت زنجیره تامین سرد برروی عملکرد سازمانی
۴۳.
تاثیر سازمان یادگیرنده بر بهبود مدیریت پروژه
۴۴.
بررسی تاثیر ارتباطات بازاریابی رابطه مند بر روی عملکرد مالی شرکت (موردی از شرکت مخابرات منطقه ۴ تهران)
۴۵.
بررسی ارتباط مولفه های رهبری اثربخش و کارآمد با رفتار شهروندی سازمانی و انگیزه عملکرد نوآورانه
۴۶.
بررسی موانع کارآفرینی سازمانی و نقش آن بر بهره وری نیروی انسانی
۴۷.
بررسی تاثیر ویژگی های هیئت مدیره بر رابطه ساختار رقابتی ارزش بازار و عملکرد شرکت ها
۴۸.
قیمت گذاری در بازاریابی
۴۹.
رابطه فلسفه تاب آوری اجتماعی با فلسفه فرهنگ سازمانی
۵۰.
بررسی تاثیر حاکمیت شرکتی بر عملکرد صادراتی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در طی فراگیری بیماری کوید-۱۹
۵۱.
بررسی تاثیر حاکمیت شرکتی بر عملکرد واحدهای تجاری کشورهای توسعه یافته در طی فراگیری بیماری کووید-۱۹
۵۲.
بهره گیری از روش شاخص های چندگانه در شناسایی و رتبه بندی پروژه های ریسک پذیر در سرمایه گذاری
۵۳.
بررسی ارتباط مدل جهانی دیسک(DISC) با رفتار سازمانی
۵۴.
بررسی ارتباط فناوری اطلاعات با مدیریت دانش
۵۵.
باورهای مانع مدیران در بهبود رفتار سازمانی و نقش کوچینگ در بازسازی آن
۵۶.
بررسی مبحث مدیریت دانش و ادغام مدل برنامه ریزی استراتژیکAPO و مدیریت دانش بر افزایش بهره وری سازمانی
۵۷.
ارتباط ابعاد مدیریت دانش و عملکرد سازمان با میانجی توانمندسازی کارکنان
۵۸.
امکان سنجی توسعه تجارت الکترونیک در افزایش فروش و استراتژی موفق آمیز صادرات محصولات کشاورزی
۵۹.
بررسی تاثیر عملکرد لجستیک بر رابطه بین استراتژی مدیریت زنجیره تامین و عملکرد سازمانی
۶۰.
رابطه بین مسئولیت اجتماعی شرکت، رضایت شغلی و تعهد سازمانی در سازمان های دولتی
۶۱.
بررسی مبانی و مفاهیم مهارت های ارتباطی و رضایت مشتری
۶۲.
تاثیر مصورسازی در طراحی وب سایت های خبری بر رضایت، وفاداری و تبلیغات توصیه ای الکترونیکی کاربر
۶۳.
تاثیر حمایت سازمانی بر عملکرد کارکنان
۶۴.
تاثیر بازاریابی داخلی، اعتماد سازمانی و رفتار سازمانی بر بازارگرایی بانک های تخصصی (مطالعه موردی بانک مهراقتصاد استان تهران)
۶۵.
تحلیل تاثیر مواجهه با اشتباه بر خودکارآمدی کارکنان با نقش میانجی عزت نفس سازمانی (مورد مطالعه سازمان جهاد کشاورزی اصفهان)
۶۶.
مروری بر اهمیت یادگیری سازمانی با تاکید بر یادگیری الکترونیکی
۶۷.
بررسی مولفه های محرک بر ارزش برند بیمارستان با تاکید بر تجربه برند
۶۸.
مدل سازی استراتژی بازاریابی نوین در ارتباط با کسب و کارهای با فناوری سطح بالا
۶۹.
رابطه بین رضایت مصرف کننده با بهبود عملکرد محصولات سریع المصرف
۷۰.
طراحی الگوی رقابت پایدار با رویکرد استراتژی منبع محور در صنایع فولاد بر مبنای تحلیل SWOT
۷۱.
تاثیر رابطه بین مولفه های سرمایه اجتماعی و مدیریت تصمیم گیری استراتژیک در سازمان ها
۷۲.
بررسی شایستگی های رقابت پذیر نیروی انسانی با نقش مدیریت استعداد و مدیریت فناوری اطلاعات