عمومی | انجمن سلامت الکترونیک ایران

فصلنامه علمی پژوهش های اقتصادی (رشد و توسعه پایدار)

پیرو همکاری های انجمن با دانشگاه ها و مراکز علمی تحقیقاتی، پنجمین همکاری صورت پذیرفت. این همکاری فیمابین انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران با پژوهشکده اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس برای انتشار فصلنامه پژوهش های اقتصادی (رشد و توسعه پایدار) آغاز شد.

نشریه پژوهش‌های اقتصادی ( رشد و توسعه پایدار ) یکی از نشریات انتشارات دانشگاه تربیت مدرس است که تحت مسئولیت علمی سردبیر و هیات تحریریه منتشر می شود .
فصلنامه پژوهش های اقتصادی بنا به درخواست پژوهشکده اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس به تاریخ ۲/۹/۱۳۸۷و به شماره۱۲۰۸۶/۱۲۴ در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسید. اولین شماره این فصلنامه در بهار ۱۳۸۰ منتشر شد و در تاریخ ۳/۱۰ /۱۳۸۳ بر اساس نامه شماره ۱۷۳/۲۹۱۰/۳ دبیرخانه کمیسیون نشریات علمی کشور رتبه علمی پژوهشی گرفت. این فصلنامه در سال ۱۳۸۸ از سوی پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC) به عنوان یکی از مجلات موفق مورد تقدیر قرار گرفت و در سال ۱۳۹۰ به عنوان "نشریه علمی- پژوهشی شایسته تقدیر" در پنجمین جشنواره بین المللی فارابی برگزیده شد. در سال ۱۳۹۵ به عنوان مجله علمی – پژوهشی برتر دانشگاه تربیت مدرس انتخاب شد .
اهداف :
حرکت در مرز دانش اقتصاد
حرکت در راستای اولویتهای ملی در زمینه رشد اقتصادی و توسعه پایدار
تسهیل سیاستگذاری اقتصادی در کشور از مجرای انتشار نتایج پروژه ها و تحقیقات کاربردی
به اشتراک گذاری نتایج مطالعات علمی صورت گرفته در کشور
ایجاد بستری مناسب جهت انتشار تحقیقات فاخر دانشگاهی ( پایان نامه ها و رساله ها)
توسعه مبانی نظری در حوزه دانش اقتصاد
ایجاد بستری جهت تولید محتواهای علمی بومی در حوزه دانش اقتصاد

حوزه موضوعی مجله :
کلیه موضوعات علمی در حوزه دانش اقتصاد که بصورت مستقیم و یا غیر مستقیم به مقوله رشد و توسعه اقتصادی با تاکید بر مقوله توسعه پایدار مرتبط می شوند .