عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان خوزستان

بازدید رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از هنرستان کشاورزی شهدای هویزه وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان

بازدید رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از هنرستان کشاورزی شهدای هویزه وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاوری و منابع طبیعی خوزستان، آقای گمراوی رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز و هیئت همراه از هنرستان‌ کشاورزی شهدای هویزه این مرکز بازدید نمود.

در این بازدید که با حضور رئیس مرکز انجام شد، دکتر اندرزیان رئیس مرکز بیان نمود: با توجه به جایگاه و ظرفیت کشاورزی استان خوزستان تعداد دانش‌آموزانِ در حال تحصیل در رشته‌های کشاورزی بسیار اندک و کمتر از یک درصد است که زیبنده استان خوزستان نیست. باتوجه به سهم اشتغال بخش کشاورزی در استان باید متناسب با آن (۲۰ درصد دانش آموزان) هنرجوی کشاورزی داشته باشیم و انتظار داریم اداره‌های آموزش و پرورش، دانش‌آموزان را به سمت رشته‌های کشاورزی هدایت نمایند.

آقای اندرزیان در ادامه اضافه کرد که لازم است اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان با هماهنگی و حمایت دستگاه‌های اجرایی از طریق توسعه زیرساخت‌ها و هنرستان‌های کشاورزی استان این تحول بزرگ را در آموزش کشاورزی ایجاد رقم بزند، تا بتوانیم با تربیت نیروی انسانی ماهر شاهد شکوفایی بیش از پیش کشاروزی در استان باشیم.

در ادامه نیز آقای گمراوی بیان داشت ما هم در کنار شما با تلاش و حمایت همه جانبه در توسعه این هنرستان و دیگر هنرستان‌های کشاورزی دیگر در استان را خواهیم نمود.