عمومی | دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

برگزاری ویژه مراسم هفته وحدت در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ویژه مراسم جشن هفته وحدت به همت "معاونت فرهنگی و اجتماعی" و بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در روز  یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ با حضور جمع کثیری از دانشجویان در سالن شهریار برگزار شد.
در این مراسم دکتر رامین حبیبی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، با تقدیر از بسیج دانشجویی، طی سخنان کوتاهی با تبریک هفته وحدت، اظهار داشت: وحدت امت اسلامی همواره از اصول و ارزشهای مورد تاکید پیامبر اکرم (ص) بوده و مطابق نظر ایشان عزت و اقتدار همه جانبه مسلمین در گرو همین عامل وحدت و همبستگی مسلمانان در مقابل دشمنان مشترک میباشد.
حجت الاسلام و المسلمین رنجبری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، در سخنانی با تشریح مصداقی بخشی از اخلاق و خصائص ویژه اجتماعی و عبادی پیامبر اکرم (ص) پرداخت و همگان را به الگو گیری از اخلاق پیامبرمهربانی توصیه نمود.
استاد علیرضا جوادی فام، از اساتید دانشگاه تبریز نیز بعنوان میهمان ویژه این مراسم در سخنانی با اشاره به چگونگی تاثیر متقابل محیط وانسان بر یکدیگر خطاب به دانشجویان جدیدالورود گفت: هر مرحله از زندگی انسان با رویدادها و تغییراتی همراه است که باید آمادگی لازم را برای مقابله درست  و منطقی با آنها را داشتخه باشیم یکی از این تغییرات مهم  برای شما عزیزان، ورود به دانشگاه است که توام با تغییر  نگرش ها همراه میباشد.
وی توجه به رسالت دانشجویی، تحصیل علم و به کار بستن تفکرات منطقی در رفتارها وعملکردها در همه موقعیتهای مختلف تغییرات زندگی را به دانشجویان تاکید نمود .