عمومی | دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان  با حضور دکتر ولی زاده رئیس دانشگاه، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، جمعی از اعضای هیئت رئیسه و مدیران و همچنین سرهنگ نوید ناصر، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولین این ناحیه در روز سه شنبه ۲۶ مهر برگزار شد.
ولی زاده رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان طی سخنانی در این مراسم با ابراز خرسندی از حضوری شدن فعالیتهای آموزشی و افزایش پویایی و نشاط فضای دانشگاه با حضور دانشجویان، گفت: بسیج دانشجویی و همه تشکل‌های دانشجویی، کانونهای علمی و فرهنگی و انجمن های علمی همواره به ویژه در برنامه های فرهنگی-اجتماعی در کنار مدیران به عنوان یاوری توانمند بوده‎اند و هستند و برنامه و تلاش دانشگاه بر رونق هرچه بیشتر فعالیتهای فوق متمرکز شده است.
وی افزود: وجود تنوع فکری و سلائق و روشهای اجرا امری بدیهی است و تعامل، همدلی و همکاری باهم با وجود این تفاوتها در پیشبرد امورات بسیار عامل مهم و اثرگذار می باشد. رئیس دانشگاه با اشاره به وجود اشتراکات بسیار زیاد در اصول و مبانی با وجود تنوع و تفاوت های اشاره شده، بر تحمل و صبر در شنیدن نظرات متفاوت و احیانا مخالف و تاثیر آن در سهولت و سرعت طی مسیر توسعه دانشگاه اشاره نموده و بر گسترش فضای گفتمانی در محیطی امن و آرام با رویکرد عقلانی، اخلاق مدارانه، دلسوزانه و خیرخواهانه، تاکید کرد.
وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آقای  امیر حسین شادمان  مسئول سابق بسیج دانشجویی برای آقای مرتضی عابدی آرزوی توفیق روز افزون نمود.

حجت الاسلام و المسلمین رنجبری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز طی سخنانی بسیج دانشجویی را از موثرترین نیروهای نقش آفرین در تحولات دانشگاه نامید و گفت: بسیج در هر کجا باشد همواره نور و برکت است .وی داشتن دغدغه دینی و انقلابی را از خصوصیات بارز بسیج دانشجویی ذکر نمود.
دکتر نوید ناصر مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان شرقی در سخنانی ضمن تقدیر از زحمات آقای شادمان مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: از دیدگاه رهبر معظم انقلاب تنوع سلیقه ها در دانشگاه یک فرصت است لذا باید ضمن به رسمیت شناختن تنوع سلایق، چتر انقلاب را در دانشگاه‌ها گسترش دهیم.