عمومی | دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

اخبار و'گزارشهای صوتی و تصویری از رینوتکس ۲۰۲۲ تبریز و حضور دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در دهمین نمایشگاه نوآوری وفناوری ربع رشیدی تبریز

این صفحه بصورت روزانه در طول برگزاری نمایشگاه بروزرسانی خواهد شد
نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی در راستای بهبود فضای کسب و کار دانش بنیان و با رویکرد توسعه و تجاری سازی فناوری سالانه در تبریز برگزار می گردد. این نمایشگاه و جشنواره در سنوات گذشته با عنوان نمایشگاه و جشنواره فناوری های نو و پیشرفته ربع رشیدی برگزاری میشد که از سال ۱۳۹۶ با تغییر عنوان به نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی و نام اختصاری RINOTEX به فعالیت خود ادامه داده است.
'گزارشهای صوتی و تصویری از حضور دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در دهمین نمایشگاه نوآوری وفناوری  ربع رشیدی ۲۰۲۲ :
تقویم هفته فناوری تبریز (کلیک کنید)
بزرگترین رویداد فناوری استان آذربایجان شرقی با ۱۱ زون تخصصی آغاز به کار کرد
دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی ظهرروز دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، استاندار آذربایجان شرقی، مدیران دستگاه های اجرایی و مدیران عامل، کارآفرینان و بنیان گذاران شرکت های دانش بنیان، فناور و استارت آپ ها افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه و به نقل از ستاد اجرایی نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲؛ این نمایشگاه از دوشنبه ۲ آبان ماه آغاز و تا جمعه ۶ آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی تبریز ادامه خواهد داشت.
نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی، بزرگترین گردهمایی شرکت های نوآور و دانش بنیان است و در سالی که به نام «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» مزین است، میزبان بیش از ۷۰۰ طرح و ۸۰ رویداد جانبی خواهد بود که ۱۴ رویداد از این تعداد با مدیریت کمیته رویدادهای ستاد اجرایی این نمایشگاه برگزار می شود.
رینوتکس ۲۰۲۲، فرصتی برای شبکه سازی و گسترش همکاری های فناورانه منطقه ای، ملی و بین المللی، معرفی توانمندی های پژوهشی و فناوری و بسترسازی برای کاربردی کردن آنها، بسترسازی برای تکمیل چرخه علم تا فناوری و فناوری تا کسب و کار، شناسایی و معرفی نوآوری ها و اختراعات فناورانه و طرح ها و ایده های دانش محور است، که در راستای حمایت و ظرفیت سازی برای تولید دانش، محصولات بومی و تجاری سازی آنها برگزار می شود.















مصاحبه با دکتر رحیم محمد رضایی، مدیر امور فناوری دانشگاه

تصاویر برگزاری رویداد "لیتوگرافی کلوئیدی، از ساخت تا کاربرد" / RINOTEX ۲۰۲۲ TABRIZ سه شنبه ۳ آبان ، سالن ارس نمایشگاه /  خانم دکتر فرزانه بیات از گروه آموزشی فیزیک دانشگاه


بازدید فرماندار آذرشهر از غرفه های دانشگاه شهید مدنی آذربایجان  / ۵ آبان ۱۴۰۱
گزارش تصویری اختتامیه :  ۶ آبان ۱۴۰۱





طرح خانم دکتر ولایی  عضو هیات علمی  گروه مهندسی شیمی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان تحت عنوان" فیلتر های جداکننده آب و روغن " جزو  طرحهای برتر این جشنواره اعلام شد:







مصاحبه با فناوران :












حضور سامانه پاساژ بیمه در نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲
مدیرعامل شرکت کارگزاری رسمی بیمه مستقیم برخط آینده نگر همراه و بنیانگذار استارتاپ پاساژ بیمه  از حضور این استارتاپ در نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲ خبر داد. ایوب توحیدنیا با اعلام این خبر گفت: شرکت کارگزاری رسمی بیمه مستقیم برخط آینده نگر همراه که یکی از شرکت های مستقر در مرکز رشد فناوری های پشرفته دانشگاه شهید مدنی آذربایجان است، همانند سال گذشته در نمایشگاه رینوتکس امسال نیز حضور فعال دارد.
وی تصریح کرد: سامانه پاساژ بیمه یک سامانه استعلام، مقایسه و خرید آنلاین بیمه نامه است که تفاوت های زیادی با سامانه های موجود خرید آنلاین بیمه دارد و ابتکاری نو در حوزه اینشورتک محسوب می شود. وی افزود: این سامانه فروشنده مستقیم بیمه نامه نیست و در زمینه فروش آنلاین بیمه از توان شبکه عظیم فروش بیمه کشور استفاده خواهد کرد.  توحیدنیا اظهار کرد: این سامانه به نوعی بازاریابی آنلاین بیمه را در برنامه کاری قرار داده است و سعی در معرفی نمایندگان و کارگزاران بیمه ای برای خرید انواع بیمه نامه ها از جمله بیمه نامه هایی که هنوز دارای زیرساخت فروش آنلاین نیستند، دارد. توحیدنیا در مورد اهداف شرکت در نمایشگاه رینوتکس، خاطرنشان کرد: معرفی پاساژ بیمه به عنوان طرحی نو در حوزه اینشورتک و افزایش آگاهی اجتماعی و فرهنگسازی عمومی بیمه ای برای خرید آنلاین بیمه از جمله اهداف حضور پاساژ بیمه در این نمایشگاه است. همچنین نمایندگان و کارگزاران بیمه کشور نیز می توانند با حضور در این نمایشگاه و بازدید از غرفه پاساژ بیمه در زون فناوری ارتباطات و اطلاعات، از تخفیف ۱۰۰ درصدی در ثبت نام این سامانه برخوردار شوند. وی با اشاره به شعار پاساژ بیمه مبنی بر خرید بیمه از حرفه ای ها، تاکید کرد: عموم مردم نیز می توانند با اطمینان خاطر، بیمه نامه های خود را از فعالان اصلی صنعت بیمه استعلام کرده و یا از نماینده و کارگزار دلخواه خود خرید کنند.گفتنی است، پاساژ بیمه دارای مجوز رسمی برخط از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران است و رویکرد جدیدی نسبت به سایر سامانه های ارائه دهنده خدمات آنلاین مقایسه و خرید بیمه ارائه کرده است.  این سامانه امکان استعلام فوری انواع بیمه نامه ها را برای افراد حقیقی و حقوقی اعم از شرکت ها، ارگان ها، نهادها، کارخانجات و ادارات فراهم کرده است و در تلاش است تا بخشی از نیازها و دغدغه های فعالان شبکه فروش بیمه در زمینه راه اندازی زیرساخت های فروش آنلاین را  رفع کند.













دیدارجمعی از دانشجویان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان از نمایشگاه  RINOTEX ۲۰۲۲