عمومی | دانشگاه صنعتی اراک

آیین تجلیل از مدال آوران المپیاد دانشجویی برگزار شد.

به مناسبت هفته تربیت بدنی و با حضور معاون امور دانشجویی و رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه از مدال آوران المپیاد ورزشی دانشجویی تجلیل بعمل آمد.

به همت اداره تربیت بدنی و همکاری اداره روابط عمومی دانشگاه در۲۶ مهرماه روز گرامی داشت تربیت بدنی با حضور جمعی از دانشجویان ورزشکار و مسئولین حوزه دانشجویی از مقام آوران و نمایندگان ورزشی دانشگاه صنعتی اراک تجلیل بعمل آمد.

دکتر مجدی فر ضمن تبریک شروع سال تحصیلی و اعلام خرسندی از پشت سر گذاشتن دوران کرونا که تمام فعالیتهای دانشجویی در دانشگاه را تحت تاثیر خود قرار داده بود، این نشست را فرصتی مغتنم برشمرد تا از زحمات مدال آوران دانشگاه در ایام کرونا تشکر و تقدیر نماید.

معاون دانشجویی با تاکید بر این موضوع که سال آینده دانشگاه صنعتی اراک و دانشگاه اراک مشترکا برگزار کننده المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور می باشند از دانشجویان ورزشکار خواست تا خود را برای میزبانی شایسته این دوره از مسابقات آماده نمایند و برگی زرین را برای خود و دانشگاه رقم بزنند.

دکتر قنادی در این آیین با ارائه گزارش عملکرد از فعالیتهای ورزشی و زیرساختی اداره تربیت بدنی دانشگاه در یکسال گذشته و ترسیم مسیر آن اداره برای تحقق اهداف خود در گسترش ورزش همگانی و حرفه ای بیان داشتند؛ برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان یک هدف نیست و این آغاز فعالیت حرفه ای باشگاه ورزشی دانشگاه صنعتی اراک برای حضور در سطوح بالاتر است.

وی با قدردانی از دانشجویان پرتلاش و کادر اداره تربیت بدنی اشاره نمود؛ با توجه به اینکه دانشجویان در یک دانشگاه صنعتی حضور دارند ولی برنامه های اداره تربیت بدنی در جهت همگانی نمودن ورزش در دانشگاه با نگاه حرفه ای هست.

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه تاکید نمود برای تحقق این آرمان، آموزش در سطوح مختلف و نهاد سازی با احیای انجمن ورزشی و انجمن کوهنوردی بخشی از اقدامات پیش روی آن اداره مطبوع می باشد.

از دیگر برنامه های اجرایی در این آیین برگزاری مسابقه دانش فراگیر ورزشی با نگاه ارج نهادن به ملی پوشان ادورا مختلف کشور به همت اداره روابط عمومی و اهدای لوح تقدیر و جوایز به مدال آوران بود.

این مراسم روز سه شنبه ۲۶ مهر ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۱ الی ۱۲:۳۰ در سرسرای پروین اعتصامی دانشگاه برگزار شد.