عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به مناسبت روز آمار و برنامه‌ریزی

متن پیام وی به این شرح است:
تخصصی بودن حوزه سلامت همواره موجب شده است تا تمامی مولفه‌های لازم برای برنامه‌ریزی و مدیریت در این حوزه نیز با شاخص‌های آماری و اطلاعات علمی به‌روز و تخصصی صورت گیرد.
دستیابی به اهداف ترسیم‌شده دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز تنها با ارائه شاخص‌های آماری دقیق، به‌روز و معتبر در حوزه سلامت به‌عنوان یکی از مولفه‌های اساسی در شکل‌گیری برنامه‌ریزی‌های تخصصی دانشگاه امکان‌پذیر می‌شود.
اعتبار سنجی داده‌ها در همه حوزه‌ها به‌ویژه در بهداشت و درمان دارای اهمیت فراوان است، همان‌گونه که در همه‌گیری و شیوع ویروس منحوس کرونا نیز بر همگان نقش داده‌ها مشخص شد و موجب برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای کنترل این ویروس شد.
عزم جدی همکاران پرتلاشم در واحدهای آماری دانشگاه علوم پزشکی سراسر استان در به ثمر رسیدن اهداف ترسیم‌شده حوزه آمار و برنامه‌ریزی نقش بسزایی در دستیابی به قله‌های موفقیت حوزه سلامت استان بوشهر دارد.
اینجانب ضمن تبریک روز اول آبان ماه که به نام روز آمار و برنامه‌ریزی نام‌گذاری گردیده از همراهی و تلاش صادقانه همکارانم در واحدهای آماری دانشگاه علوم پزشکی سراسر استان که همواره نقش تاثیرگذاری در رسیدن به اهداف کلان دانشگاه را داشته و دارند، تقدیر و تشکر می‌نمایم و از خداوند منان تداوم سلامتی و توفیق روزافزون شما را خواهانم.
انتهای پیام /م.غ ۱۰۲۳