عمومی | دانشگاه شهید باهنر کرمان

جلسه شورای نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه‌های استان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید باهنر کرمان، دکتر حسین اکبری‌فرد رئیس دانشگاه تاکید کرد: حضور دانشجویان روح تازه‌ای به دانشگاه بخشیده.

وی گفت: کیفیت آموزش در دانشگاه‌ها مهم است و اعتبار دانشگاه به گروه‌های آموزشی است که دانشجویان بتوانند پرچم‌دار جامعه در صنعت، معدن و کشاورزی باشند.

رئیس دانشگاه در زمینه برنامه‌ریزی‌های گروه‌های آموزشی موسسات آموزش‌ عالی به رسالت امروزی دانشگاه‌ها که حل مسائل جامعه و کارآفرینی تاکید کرد.

دکتر اکبری‌فرد خاطرنشان کرد: برنامه‌ محوری در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، انجمن‌های علمی، نشریات، اردوهای علمی و شرکت در جشنواره‌ها در دستور کار داشته باشید تا در سطح کشور در عرصه‌های مختلف قابل عرضه باشد.

دکتر همایون بابایی دبیر هیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استان کرمان به معرفی اعضای جدید شورای نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت پرداخت و سپس گزارشی از فعالیت‌ها و عملکردها حوزه نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استانی ارائه کرد.

دبیر هیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استان به شیوه‌نامه‌های اجرایی و آیین نامه‌ها و همچنین شش کارگروه‌های تخصصی این حوزه اشاره کرد و افزود: مسائل آموزشی، نظارتی، پژوهشی، مالی و تمامی ایده‌ها در کارگروه‌ها مطرح و پیشنهادات بررسی و در جلسات هیات استانی ارائه و مطرح می‌شود.

سپس جلسه وارد دستور کارشد.