عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

بازدید نمایندگان وزارت بهداشت از شبکه بهداشت و درمان شمیرانات



رییس اداره جوانی جمعیت وزارت بهداشت و هیئت همراه از نحوه ارایه خدمت در ستاد و واحدهای تابعه شبکه بهداشت و درمان شمیرانات بازدید کردند.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از شبکه بهداشت و درمان شمیرانات، در این بازدید دکتر صابر جباری ستاد شبکه، آزمایشگاه و مرکز ازدواج طالقانی، پایگاه دکتر حسابی، پایگاه برون سپار مینی‌سیتی و مرکز خدمات جامع سلامت چیذر را مورد بازدید و ارزیابی قرار داد.

در ابتدای این بازدید نشستی با حضور دکتر صابر جباری، دکتر مسلمی فرد سرپرست شبکه و تعدادی از کارشناسان تشکیل شد. در این نشست ابتدا گزارشی درخصوص جمعیت، نقشه شهرستان، تعداد مراکز، پایگاه‌ها و خانه‌های بهداشت، آمار پرسنلی و شاخص‌های بهداشت موجود در سامانه سیب ارایه شد.

سپس تیم وزارتی ضمن حضور در آزمایشگاه طالقانی از نزدیک به بررسی نحوه  پذیرش زوجین، چگونگی برگزاری کلاس‌های آموزشی پیش از ازدواج و نحوه ثبت زوجین در سامانه پرداختند.

تیم مذکور در بازدید از پایگاه دکتر حسابی نیز روند پذیرش مراجعان، مشاوره‌های پیش از بارداری و مشاوره فرزندآوری همراه با خصوصیات دموگرافیک پایگاه را بررسی کردند.

در ادامه تیم وزارتی ضمن حضور در مرکز خدمات جامع سلامت چیذر از تمامی واحدهای این مرکز را مورد بررسی قرار داده و تناسب ثبت‌ها، مشاوره‌ها و خدمات ارایه شده به مراجعان را ارزیابی کردند .

در بازدید از پایگاه برونسپاری مینی سیتی نیز مسئول پایگاه در مورد تاریخچه راه‌اندازی این پایگاه، خدمات ارایه شده، جمعیت تحت پوشش و کلاس‌های آموزشی برگزار شده  توضیحاتی بیان کرد. سپس سامانه سیب پایگاه و ثبت‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

در خاتمه این بازدید دکتر جباری ضمن ابراز رضایت از نحوه خدمات ارایه شده ابراز امیدواری کرد که با زحمات همکاران شاهد روند رو به رشد تحکیم خانواده و فرزند آوری در محدوده تحت پوشش شهرستان شمیرانات باشیم.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: ۷۷۰۰ س.ع