عمومی | مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی

افتتاح نخستین نشست بین المللی و کارگاه اموزشی- تخصصی توسعه ژئوپارک های جهانی یونسکو/ حضور نماینده مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی

نخستین نشست بین‌المللی و کارگاه اموزشی- تخصصی توسعه ژئوپارک‌های جهانی یونسکو صبح امروز با حضور اساتید و کارشناسان داخلی و خارجی،‌ ظهر امروز در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جزیره قشم افتتاح شد.
نشست بین‌المللی و کارگاه اموزشی- تخصصی توسعه ژئوپارک‌های جهانی یونسکو با حضور معاونان رئیس‌جمهور، استانداران و روسای سازمان‌های ذیربط، رئیس شبکه جهانی ژئوپارک‌ها، دبیرکل برنامه بین‌المللی علوم زمین و ژئوپارک‌های یونسکو به همراه نمایندگان ۲۲ کشور از کشورهای اروپای غربی، اسیای میانه، خاورمیانه و شرق اسیا اغاز به کار نموده است.
در این نشست که برای اولین بار در منطقه خاورمیانه و غرب اسیا و در راستای تایید نقش منطقه‌ای ژئوپارک قشم در توسعه ژئوپارک ها در سطح خاورمیانه برگزار می شود، دکتر عطیه اسحاقی عضو هیات علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به نمایندگی از این مرکز حضور دارد.
خاطرنشان می‌شود، بیش از ۲۵۰ شرکت کننده داخلی در این نشست اموزشی- تخصصی حضور دارند. کارگاه اموزشی- تخصصی توسعه ژئوپارک‌های جهانی در تاریخ هشتم و نهم اردیبهشت ماه، برگزار می‌شود و روز سوم به بازدید مهمانان از ژئوسایت‌های ژئوپارک قشم اختصاص خواهد داشت.