عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی: تعامل سازنده شبکه‌های بهداشت و درمان و دامپزشکی موجب ارتقای سلامت غذایی شهرستان شده است

مهندس پرویز احمدی در دیدار با رئیس شبکه دامپزشکی این شهرستان که به مناسبت هفته دامپزشکی صورت گرفت گفت: وزارت بهداشت با بهره‌مندی از حداکثر امکانات خود می‌تواند ۲۵ درصد از سلامت جامعه را تامین کند و مابقی آن بر عهده مردم و دیگر سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با سلامت است که شبکه دامپزشکی یکی از مهم‌ترین این دستگاه‌ها است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی تصریح کرد: در سایه همکاری و تعامل شبکه‌های دامپزشکی و بهداشت و درمان، گام‌های مهم و موثری در بخش‌های سلامت و امنیت مواد غذایی، پیشگیری از بیماری‌های مشترک انسان و دام و ارتقای سلامت جامعه شهری و روستایی برداشته شده است.

۱۰۰ مرکز عرضه مواد غذایی در سطح شهرستان دشتی تحت نظارت و بازدید مستمر قرار دارند


رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان دشتی نیز در این دیدار گفت: امنیت غذایی مقوله‌ای بسیار مهم در سلامت جامعه است و شبکه دامپزشکی از تمام توان خود در جهت تحقق سلامت و امنیت غذایی مردم بهره می‌برد.
دکتر احمد ایزدی افزود: پرسنل شبکه دامپزشکی با عزیمت به دورافتاده‌ترین و صعب‌العبورترین مناطق شهرستان کار واکسیناسیون دام را با مشقات فراوان انجام می‌دهند تا مواد غذایی سالم در دسترس مردم قرار گیرد.
وی تصریح کرد: شبکه دامپزشکی همواره از تعامل سازنده شبکه بهداشت و درمان در اجرای برنامه‌های خود برنامه بوده و نتایج این همکاری‌های متقابل قابل‌مشاهده است.
دکتر ایزدی اضافه کرد: هم‌اکنون ۱۰۰ مرکز عرضه مواد غذایی در سطح شهرستان دشتی تحت نظارت و بازدید مستمر کارشناسان شبکه دامپزشکی قرا دارند.
در این دیدار با اهدای لوح سپاس از خدمات و همکاری‌های رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان دشتی توسط رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان تقدیر شد.
انتهای پیام/ م.ا ۳۰۴۰