عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

سرپرست اورژانس استان بوشهر تاکید کرد؛ فراهم کردن زیرساخت پایگاه‌های اورژانس به همت خیرین

دکتر سید حسین موسوی اظهار داشت: نجات جان انسان‌ها از زیباترین جلوه‌های انسانی بوده و در این راستا وجود پایگاه‌های اورژانس در هر شهری به‌تناسب فاصله و جمعیت ضرورت دارد.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر افزود: بر طبق بررسی‌های به‌عمل‌آمده افتتاح پایگاه‌های اولویت‌دار را نیاز منطقه دانستیم و راه‌اندازی این پایگاه‌ها در کم کردن بُعد مسافت ماموریت‌های اورژانسی و کاهش تلفات جاده‌ای از نیازهای مهم منطقه است.
وی بابیان اینکه افتتاح پایگاه‌های مصوب از مطالبات مردم بود، افزود: با رجوع به آیات شریف قرآن کریم می‌دانیم که کارهای خیر و نیکی‌های ماندگار، نزد پروردگار از حیث پاداش بهتر و خوش‌فرجام‌تر است.
دکتر موسوی با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت خیرین در عرصه سلامت، بیان کرد: خیرین سلامت استان بوشهر در راه‌اندازی پایگاه‌های این استان خوش درخشیدند.
سرپرست اورژانس استان عنوان کرد: پایگاه‌های اورژانس به‌عنوان مراکز حیاتی برای سلامت مردم به‌ویژه حوادث، نیازمند ارتقاء و بهبود است و ورود خیرین در این بخش می‌تواند در توسعه و بهبود آن بسیار تاثیرگذار باشد.
وی تصریح کرد: اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر با ۵۵ پایگاه در استان شامل ۱۷ پایگاه شهری، ۳۷ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه اورژانس هوایی و سالانه ۳۶۰۰۰/ ماموریت در نجات جان انسان‌ها فعال است.
دکتر موسوی از خیرین نوع‌دوست و ولایتمدار استان بوشهر به‌عنوان سرمایه‌های مادی و معنوی استان بوشهر تقدیر و برای آنان آرزوی موفقیت کرد.


انتهای پیام/ زن: ۵۰۰۰۰٫