عمومی | وزارت علوم،تحقیقات و فناوری

دومین همایش ملی مراکز داده، زیرساخت و سرویس ها

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از سازمان پژوهش های علمی وصنعتی ایران، دکترغلامرضا محمدخانی، دبیرهمایش گفت: به دنبال برگزاری موفق اولین دوره از همایش در سال گذشته که با حضور ۲۱۰۰ شرکت کننده و طی سه روز، برگزارشد، دومین دوره این برای همایش ملی برنامه ریزی شده است.

وی افزود: طی دوره قبل ۱۷ کارگاه با حداکثر ظرفیت برگزارشد که برای این دوره نیز ۲۰ کارگاه تخصصی برنامه ریزی شده است.

دبیر دومین همایش ملی مراکز داده، زیرساخت و سرویس ها به برخی از کارگاه های این دوره اشاره کرد و گفت: کارگاه امنیت ازسوی مرکز ماهر، کارگاه استانداردسازی مراکز داده توسط سازمان فناوری اطلاعات و کارگاه اموزشی ممیزی توسط شرکت خارجی EPI از جمله کارگاه های اموزشی در نظر گرفته شده برای این دوره است.

دکترمحمدخانی درخصوص دیگر برنامه های همایش گفت: دراین دوره از همایش ۳ سخنران کلیدی از کشورهای سوئیس، امریکا و اسپانیا دعوت شده اند و همچنین موفق به اخذ مجوزها و تاییدیه های علمی برای بخش مقالات از ACM,IEEE,ISC شده ایم که این یکی از نقاط قوت برای این دوره از همایش است.

از افزایش تعداد حامیان این دوره از همایش خبر داد و اظهارداشت: سازمان فناوری اطلاعات ایران و برخی از شرکت های بزرگ در بخش خصوص چون شرکت خدمات انفورماتیک، اریا همراه، شرکت ناواکو و رایانه خدمات امید از جمله حامیان دیگر این دوره از همایش هستند.

ل.س ۱۳۴۲/