عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

نشست صمیمی سرپرست مرکز پژوهش های علمی دانشجویی دانشگاه با دانشجویان دانشکده فناوری های نوین پزشکی

بر اساس گزارش روابط عمومی دانشکده فناوری های نوین پزشکی، با همت معاونت پژوهشی این دانشکده، نشست صمیمی دکتر پروین پاسالار، سرپرست مرکز پژوهش های علمی دانشجویی دانشگاه با دانشجویان دانشکده فناوری­ های نوین پزشکی در خصوص نحوه همکاری علمی با مرکز پژوهش های دانشجویی در روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت در دانشکده فناوری­ های نوین پزشکی برگزار شد.
ابتدا دکتر اسماعیل صدرالدینی، معاون پژوهشی دانشکده فناوری­ های نوین پزشکی نسبت به رسالت دانشکده که همان تربیت دانشجویان کارامد، خلاق و کار افرین است اشاره کرد و افزود: در دانشکده طرح کوریدور مهارت و فناوری در حال اجرا است که سبب هم افزایی بین حوزه های مختلف اموزش و پژوهش و نیز تولید فناوری و تربیت دانشجویان فناور و کارافرین خواهد شد که بتوانند در اینده نیازهای حوزه سلامت جامعه را مرتفع کنند و در راستای حرکت به سمت دانشگاه های نسل سوم که همان تولید فناوری، کارافرینی وخلق ثروت است موثر باشند.
در ادامه دکتر پروین پاسالار نسبت به نحوه همکاری با مرکز پژوهش های دانشجویی دانشگاه در ارتباط با طرح های پژوهشی و انجمن های دانشجویی اشاره کرد.
مدیر مرکز پژوهش های دانشجویی همچنین در خصوص راهکارهای تشکیل گروه های پژوهشی دانشجویی، جذب گرنت پژوهشی دانشجویی و اجرای پروژه های دانشجویی توضیحاتی ارایه کرد.
وی ابراز امیدواری کرد که دانشجویان بتوانند در راستای توافقات بین المللی بعمل امده فیمابین دانشگاه و سایر کشور های خارجی، نسبت به جذب گرنت و فعالیت های دوجانبه مشارکت داشته باشند.