عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

کسب عنوان برگزیده و دریافت لوح افتخار توسط استاد گروه هنر دانشکده فنی و حرفه‌ای دکتر شریعتی تهران

شیما اثنی عشری مدرس گروه هنر دانشکده فنی و حرفه‌ای دکتر شریعتی تهران در دو مسابقه بین‌المللی کارتون حیوانات و طراحی پوستر برگزیده اعلام شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، استاد شیما اثنی عشری مدرس گروه هنر دانشکده، در مسابقات بین المللی"animal "cartoon و طراحی پوستر با موضوع "We want jazz"، موفق به کسب عنوان برگزیده و دریافت لوح افتخار گردید.

مسابقه کارتون حیوانات جهت حمایت از حقوق حیوانات، در کشور صربستان هر ساله برگزار می‌شود و در سال ۲۰۲۲ با موضوع فیل برگزار گردید که از بین ۱۵۰۰ اثر ارسالی از سرتاسر جهان و شرکت هنرمندان کشورهای مختلف، ۱۳۰ اثر هنری، برگزیده و موفق به کسب لوح و حضور در نمایشگاه بین‌المللی صربستان به صورت ویژه و رایگان شدند.
استاد شیما اثنی عشری جزو ۱۱ نفر ایرانی پذیرفته شده در این مسابقات بوده است. شایان ذکر است شیما اثنی عشری عضو باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز با مدرک دکتری تخصصی پژوهش هنر از آن دانشگاه می‌باشد.


نفرات برگزیده مسابقه کارتون «حیوانات» کشور صربستان:


Diego Tocco (Urugwaj/ Uruguay) دیه‌گو توکو از اوروگوئه
Eduard Cehovin (Słowenia/ Slovenia) ادوارد کهووین از اسلوانی
Lex Drewinski (Polska/ Poland) لکس دریونسکی از لهستان
Maria Mencwel (Polska/ Poland) ماریا مانوسکی از لهستان
Mikhail Lychkovskiy (Białoruś/ Bialorus) میخائیل لاچوفسکی از بلاروس
Ömer Can Sorgunalp (Turcja/ Turkey) عمر کن سورگانالپ از ترکیه
Shima Asna Ashari (Iran/ Iran) شیما اثنی عشری از ایران

گفتنی است در مسابقه جهانی“We want jazz” که توسط بنیاد ترویج موسیقی جاز EUROJAZZ مستقر در ورشو، لهستان برگزار گردید، هنرمندان در زمینه طراحی پوستر با موضوع “ما جاز میخواهیم نه جنگ” به رقابت پرداختند و از میان ۲۰۰۰ اثر ارسالی از کشورهای مختلف، ۸۰۰ اثر هنری به صورت نهایی برگزیده شد که از بین ۸۰۰ اثر ارسالی، ۳۵ اثر، علاوه بر حضور در نمایشگاه بین‌المللی در کشور لهستان وارد رقابت نهایی شدند که در نهایت نفرات برگزیده انتخاب و اعلام گردیدند. اسامی ۷ نفر برگزیده جهانی که موفق به کسب لوح افتخار و جایزه افتخاری از سوی مسابقه شدند به شرح زیر است که در این میان استاد شیما اثنی عشری به عنوان هنرمند ایرانی حضور داشت و جزو نفرات برگزیده اعلام شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه شود:

https://www.irancartoon.com/ir/winners/22add6f6-faf3-47a3-b5bc-60d5b4050123

https://radiojazz.fm/wewantjazz2022/zwyciezcy-2022