رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: سامد، صدای مردم در آیینه پاسخگویی مسئولان است/ گزارش تصویری
دکتر حسن ملکی زاده در گفتوگو با خبرنگار وبدا در بوشهر اظهار داشت: بهمنظور پیگیری و پاسخگویی به درخواستهای مردمی در حوزه سلامت استان و به دعوت مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر در محل استقرار سامانه سامد، مشکلات مردمی موردبررسی قرار گرفت.
وی در حاشیه ارتباط مستقیم با مردم در سامانه الکترونیکی مردم و دولت گفت: سامد، بستری مناسب برای تعامل آسان ملت و دولت است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: برخی از درخواستهای مطرحشده نیاز به پیگیری در ستاد دانشگاه، برخی انجامشده و یا در حال اقدام و برخی نیز نیازمندِ به مشاوره و راهنمایی داشتند.
دکتر ملکی زاده درباره استقرار سامانه سامد بیان داشت: استقرار و استمرار چنین ارتباطی موجب شناخت بهتر و بیشتر مدیران حوزه سلامت استان بهمنظور ارائه خدمات باکیفیت بهتر به عموم شهروندان خواهد شد.
سامد سامانه الکترونیکی مردم و دولت است که در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر قرار دارد و عموم شهروندان گرامی میتوانند در تاریخهای اختصاصیافته برای بررسی درخواستها و مشکلات حوزه سلامت با تماس از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ بهصورت مستقیم و بدون واسطه با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به گفتوگو بپردازند.
انتهای پیام /م.غ ۱۰۲۳
وی در حاشیه ارتباط مستقیم با مردم در سامانه الکترونیکی مردم و دولت گفت: سامد، بستری مناسب برای تعامل آسان ملت و دولت است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: برخی از درخواستهای مطرحشده نیاز به پیگیری در ستاد دانشگاه، برخی انجامشده و یا در حال اقدام و برخی نیز نیازمندِ به مشاوره و راهنمایی داشتند.
دکتر ملکی زاده درباره استقرار سامانه سامد بیان داشت: استقرار و استمرار چنین ارتباطی موجب شناخت بهتر و بیشتر مدیران حوزه سلامت استان بهمنظور ارائه خدمات باکیفیت بهتر به عموم شهروندان خواهد شد.
سامد سامانه الکترونیکی مردم و دولت است که در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر قرار دارد و عموم شهروندان گرامی میتوانند در تاریخهای اختصاصیافته برای بررسی درخواستها و مشکلات حوزه سلامت با تماس از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ بهصورت مستقیم و بدون واسطه با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به گفتوگو بپردازند.
انتهای پیام /م.غ ۱۰۲۳